نوشته شده توسط : گرگ سفید

اگر فضاي کافي در نويگيشن بار طراحي سايت خود داريد، مي توانيد اين روش را امتحان کنيد.

يکي ديگر از طراحي سايت هايي که از تکنيک مشابه استفاده مي کند وب سايت SkinnyTies است.

به اين توجه کنيد که فيلتر جستجوي آن ها چقدر نسبت به ساير لينک هاي موجود در نويگيشن بار کوچک تر است. با استفاده از اين روش، فضاي بسيار زيادي در طراحي سايت گرفته نمي شود و در عين حال بر روي دستگاه هاي کوچک نيز قابل مشاهده است.

Modal تمام صفحه

اگر از فيلد جستجوي کشويي خوشتان نمي آيد، مي توانيد به جاي آن از پنجره مدال در طراحي سايت استفاده کنيد.

اگر به طور سطحي به آن نگاه کنيد، ممکن است کاملا مشابه با مدل کشويي در طراحي سايت به نظر برسد. اما فرم کشويي در قسمت نويگيشن بار، به صورت پنجره مدال نمايش داده مي‌شود.

مي‌توانيد مثال واضحي از اين مدل را در Full Home Living مشاهده کنيد که مدال جستجو، تمامي صفحه طراحي سايت را در بر مي گيرد.
استفاده از اين مدل توجه هاي زيادي را به خود جلب مي کند و تمرکز کاربران را به سمت فرم هدايت مي‌کند. اين ابزار به نحوي طراحي شده است تا به طور کامل ريسپانسيو باشد و استفاده از آن راحت باشد و يکي از نشانه هاي اين مدال در طراحي سايت اين است که مي توانيد تنها با يک اشاره کوچک آن را ببنديد.

البته اگر نمي خواهيد تا تمام صفحه طراحي سايت شما تنها با يک فيلد جستجوي کوچک پر شود، اين مدل براي شما کارايي ندارد، اما اگر جسارت کافي براي افزودن محتواي بيشتر به صفحه داريد، مي توانيد مدال جستجوي خود را مانند طراحي سايت Comedy Central ايجاد کنيد.

در اين طراحي سايت نيز فيلد جستجو تمام صفحه را در بر مي‌گيرد، اما شامل لينک هاي بيشتر براي جديدترين اخبار و پيش نمايش ها است.

اگر داراي پست هاي جديد، دسته‌بندي‌هاي جذاب يا اخبار تازه هستيد مي توانيد از اين روش براي نشان دادن لينک ها و پيوند هاي اضافه بر روي صفحه خود استفاده کنيد. مدال هاي تمام صفحه به خوبي عمل مي کند، اما نبايد از تجربه کاربري نيز غافل شويد. اطمينان حاصل کنيد که مدال بر روي تمامي دستگاه ها به خوبي عمل مي کند و کاربران مي توانند به راحتي فيلد جستجو را ببندند.

ورودي هاي پاسخگوي درون خطي (Inline Responsive Inputs)

فرم هاي خطوط دروني پويا، فيلدهاي جست و جوي مخفي دوگانه اي را در کنار منوهاي کشويي طراحي سايت پيشنهاد مي کند.

با استفاده از فرم جستجو درون خطي، مي توانيد بخش جستجوي طراحي سايت را به ناوبري خود منتقل کنيد، اما آن را به صورت درون خطي قرار دهيد. درون طراحي سايت Designmodo از اين مدل بهره گرفته شده است و انتخاب، نمونه اي محبوب براي اغلب وب سايت ها است. براي مثال، طراحي سايت Cartoon Brew را بررسي کنيد. قسمت نويگيشن آن ها داراي يک ذره بين جستجو است که به صورت واضح قابل مشاهده است، اما تا هنگامي که قصد جستجو در وب سايت را نداشته باشيد، فرم جستجو قابل مشاهده نيست.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/133/



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

(SERP مخفف کلمه Search Engine Results Page است و به معني صفحه نتايج سئو ي موتور جستجو مي باشد. SERP نسبت به سالهاي گذشته تغييرات زيادي کرده و امکانات زيادي به آن اضافه شده است)

به نظر مي رسد شرکت گوگل در حال تلاش براي جلوگيري از شکايت غير قانوني در رابطه با جستجو هاي محلي سئو است.

SERP هاي جديد، در حال ظهور در کشور آلمان هستند که به کاربران اجازه مي دهند تا براي نيازهاي محلي سئو ي خود به دنبال دايرکتوري هاي جايگزين باشند. اين، بخشي از تلاش مداوم گوگل براي رفع کميسيون اروپايي و قوانين سئو ي آن در خريد اينترنتي است.

تصويري که در پايين مشاهده مي کنيد نشان مي دهد که نتايج جستجوي سئو ي محلي نيز بر روي خريد کاربران تاثيرگذار است. EC نيز در حال بررسي اقدامي رسمي عليه گوگل در رابطه با جستجو هاي محلي سئو است.

(کميسيون اروپا (به انگليسي: European Commission) نقش قوه مجريه را در اتحاديه? اروپا ايفا مي‌نمايد. اين کميسيون مسئول پيشنهاد قوانين سئو ، اجراي تصميم‌گيري‌ها، تنفيذ پيمان‌نامه‌ها و روي هم رفته انجام کارهاي روزمره اتحاديه اروپا است.

ساختار کميسيون اروپا بصورت کابينه‌اي متشکل از 27 نماينده يا کميسيونر است، و هر يک از کشورهاي عضو اتحاديه اروپا داراي يک نماينده در کميسيون اروپا هستند. اين نمايندگان نه براي پيگيري منافع کشور خود، بلکه در راه تحصيل منافع همه? اتحاديه اروپا فعاليت مي‌کنند.

دفتر اصلي کميسيون اروپا در شهر بروکسل پايتخت بلژيک قرار دارد.)

شرکت Yelp هم اکنون در حال انتقاد از اين وضعيت سئو است. اين شرکت، مسئول جستجو هاي محلي سئو و سايت هاي دايرکتوري در آلمان است. تصوير زير توسط فرانک استندمن براي ما ارسال شده است.

شرکت Yelp که پيش از اين نيز انتقاد هايي در رابطه با اين موضوع بروز داده است، در سال 2013 و 2014 اعلام کرد که رقباي شرکت گوگل ترافيک قابل توجهي را در سئو توليد مي‌کنند. در ادامه، تصويري از شرکت Yelp مشاهده مي کنيد که نشان مي دهد اکثريت توجه کاربران بر روي نوع موتور جستجو محلي سئو متمرکز نيست.

تجزيه و تحليل نتايج در جستجوي گوگل

شرکت گوگل درخواست کرده است که هر يک از اهداف EC به صورت جدي پيگيري شود. آنچه ما شاهد آن هستيم تلاش هاي شرکت گوگل براي جلوگيري از شکايت رسمي کميسيون اروپايي از آن است که ممکن است به ميلياردها دلار جريمه منجر شود.

Yelp و ساير منتقدان شرکت گوگل موافقند که اين نوع از تغييرات در SERP، تاثيراتي غير مستقيم بر روي ترافيک آن ها دارد. آن ها مايلند تا تغييرات اساسي بيشتري در SERP مشاهده کنند. شرکت Yelp تحليل و بررسي هاي خود را منتشر کرده است، اما بايد آمار و ارقام بيشتري براي تعيين دقيق وضعيت تاثير مشتريان بر روي اين صفحات منتشر شود.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/134/



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

با وجود اين که در حال حاضر هيچ تبليغي در اين ليست محلي سئو وجود ندارد، بسيار آسان است تا شرکت گوگل بخواهد مبلغي بابت گواهي گارانتي خود از افراد درخواست کند يا براي تبليغ کنندگان سرويس هاي محلي سئو را از يک اسپانسر استفاده کند.

گوگل اسمارت

براي شرکت گوگل بسيار آسان است تا بخواهد اسپانسرهايي براي بخش جستجوي سئو يا تبليغات بر روي صفحه نمايش هاي خود نشان دهد. اين مدل، به احتمال زياد حداقل آسيب را به کاربران سئو خواهد رساند. اين مدل هم اکنون عرضه نشده است، اما بازاريابان بايد برخي تبليغات درون صفحه اي را براي تجارت خود پيش‌بيني کنند تا آن را بر روي صفحه نمايش هوشمند سئو ي گوگل در آينده نزديک نمايش دهند .

يکي از تحليل گران سئو تخمين زده است که شرکت گوگل بيش از 50 ميليون دستگاه Home Hub Smart را در سطح جهان به فروش رسانده است و 43 ميليون از اين دستگاه ها تنها در ايالات متحده آمريکا به فروش رسيدند. صفحه نمايش هوشمند سئو ي گوگل به نظر مي‌رسد داراي بهترين بلندگوي هوشمند سئو در ميان دستگاه هاي مشابه باشد که رقيب جدي آمازون اکو محسوب مي شود.

انواع ديگر تبليغات

تقريبا دو سال پيش شرکت گوگل آگهي صوتي براي فيلم "ديو و دلبر" اجرا کرد که توسط کاربران سئو مورد استقبال زيادي قرار گرفت. شرکت گوگل اعلام کرد که آگهي هاي صوتي منتشر شده تبليغات نيست اما به نظر مي رسد که آگهي هاي منتشر شده بخشي از همکاري شرکت گوگل با ديزني در سئو بوده است. اما از آن زمان تا به حال تبليغات مشابه ديگري از طرف کمپاني گوگل منتشر نشده است.

اما اگر شرکت گوگل اين تبليغات را بار ديگر در دسترس مردم قرار دهد، به احتمال زياد تبليغ کنندگان زيادي از آن استقبال خواهند کرد و حاضرند مبالغ زيادي براي نمايش تبليغات خود توسط شرکت گوگل پرداخت کند. تئوري فرضي نيز وجود دارد که شرکت گوگل قصد دارد بخشي خاص از صفحه‌نمايش هوشمند سئو ي خود را به بخش تبليغات اختصاص دهد تا تبليغ کنندگان بتوانند آگهي هاي خود را به نمايش بگذارند و شرکت گوگل نيز از اين راه کسب درآمد کند.

اگر قبول کنيم که سهم شرکت گوگل از بازار بلندگوهاي هوشمند تنها 25 درصد است، با اين وجود اين جمله به معناي آن است که بيست و پنج ميليون دستگاه در ايالات متحده آمريکا مورد استفاده قرار مي گيرد. اگر اين دستيار صوتي سئو را بر روي گوشي‌هاي هوشمند خود نيز به کار مي‌گيريد، عدد ذکر شده به بيش از يک ميليارد مي‌رسد.

همان طور که اخيراً نمايش تبليغاتي در گوشي هاي اندرويد نشان مي دهد شرکت گوگل قصد دارد از آگهي هاي منتشر شده بر روي دستيار صوتي خود و صفحه اصلي گوگل کسب درآمد کند. علاوه بر ايده هاي واقعي و فرضيه هاي ذکر شده، گزينه هاي ديگري وجود ندارد که در اين مقاله از قلم انداخته شده باشد. با اين وجود بازاريابان بايد از شرکت گوگل انتظار داشته باشند که در سال آينده آزمايش و گزينه هاي تبليغاتي بيشتري را براي دستياران هاي صوتي خود انجام دهد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/131/



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

روش ها و روند هاي رايج براي طراحي سايت

تمامي طراحي سايت هاي مدرن بايد از طرح يا قالب پاسخ گو استفاده کنند. اين باعث مي شود که جست و جو در يک طراحي سايت بر روي تمامي دستگاه ها آسان‌تر شود، اما اين طراحي سايت ها کمي سخت تر از طراحي سايت هاي ديگر است. فيلد جست و جو يکي از مثال هاي بارز از عناصر طراحي سايت ها است که طراحي و استفاده از آن کمي سخت به نظر مي رسد. با افزايش استفاده از قالب هاي پاسخگو در طراحي سايت ها، طراحان وب روندها و روش‌هاي جديدي براي ايجاد فرم هاي جستجو پيدا کرده اند که قابل دسترس است و از نظر ظاهري بسيار زيبا به نظر مي رسند.

بهتر است نگاهي به برخي مثال هاي فرم جستجو در طراحي سايت بيندازيم. اين مثال ها بايد قادر باشند تا به شما کمک کنند رابط کاربري جستجوي خود را طراحي کنيد و ايده هايي براي پروژه هاي بعدي خود به دست آوريد.

رايج ترين ويژگي جست و جو در طراحي سايت ، فرم جستجوي کشويي (Dropdown Form) است. اين نوار را مي‌توان از طريق قرار دادن لينک در قسمت نويگيشن بار ايجاد کرد که مي توان از طريق آن، جستجو را فعال يا غير فعال کرد. از آن جايي که بسياري از طراحي سايت ها از نويگيشن ثابت استفاده مي‌کنند، حفظ فيلد جستجو در تمامي قسمت هاي طراحي سايت کار آسان تري است.

اما حتي با وجود نويگيشن بار ثابت، مي توانيد متوجه شويد که ويژگي فرم جستجوي کشويي مانند، به شدت کاربردي است، زيرا فضاي کافي زيادي بر روي صفحات پاسخگو وجود ندارد تا بتوانيد فرم جستجو را بدون آسيب به محتواي اصلي درون طراحي سايت قرار دهيد.

سايت خبري Search Engine اين کار را به سرعت و راحتي در قسمت بالاي صفحه خود انجام داده است.

اين طراحي سايت از آيکون ذره بين مانندي کمک مي گيرد که در قسمت بالاي وب سايت قرار گرفته است و براي تمام کاربران قابل مشاهده است.

هنگامي که فيلد جستجو نمايش داده مي‌شود، ذره‌بين قرار گرفته به طور اتومات تبديل به X مي‌شود. استفاده از اين ابزار، روشي عالي براي بهبود رابط کاربري طراحي سايت است تا افراد متوجه شوند که هر زمان قصد داشته باشند مي توانند فيلد جستجو را ببندند.

بهتر است به اين نکته نيز اشاره کنيم که اين طراحي سايت خارق العاده است و به صورت بدون نقص با تمامي وب سايت ها و تمامي دستگاه ها هم خواني دارد.

Problogger يکي ديگر از مثال هاي خوب در اين زمينه است که عملکرد آن در موبايل و دسکتاپ کمي متفاوت است.

هنگامي که جستجوي خود را در صفحات کوچک تر انجام مي دهيد ذره بين موجود براي جستجو را در قسمت فيلد جستجو پيدا مي کنيد، اما کاربران دسکتاپ فضاي بيشتري در نويگيشن بار در اختيار دارند که با استفاده از آن، فيلد جستجو نهايت عملکرد خود را نشان مي‌دهد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/132/



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

بازاريابي صحيح باعث مشارکت و سرمايه گذاري مي شود

بازاريابي ، مشتريان بالقوه را در جريان تمامي جنبه‌هاي يک محصول يا خدمات در طراحي سايت قرار مي دهد، و همچنين قادر به پاسخگويي به سوالات مهمي همچون: "اين محصول چيست؟ چه کار مي کند؟ چرا آن را مي‌خواهم؟ چرا اين محصول به دردم مي خورد؟" است.

مي توانيد اين اطلاعات را به وضوح تهيه کنيد. باعث نشويد مشتريان براي دريافت اطلاعات و جزئيات در رابطه با محصولات و خدمات شما تمامي قسمت هاي طراحي سايت شما را مورد کاوش و بررسي قرار دهند. استفاده و يافتن اطلاعات مورد نياز را براي آن ها آسان کنيد و تا جاي امکان اطلاعات مورد نياز را در قسمت گرافيک ها و نوشته هاي طراحي سايت قرار دهيد. قيمت حقيقي محصول و خدمات خود، نحوه خريداري و استفاده از آن ها را نيز در طراحي سايت خود بگنجانيد. احتمال ثبت نام افراد، هنگامي که تمامي اطلاعات و جزئيات مورد نيازشان را به صورت مستقيم مشاهده کنند بيشتر مي شود.

حذف مانع ها براي خريد

اغلب اوقات، آزمايش رايگان محصول يا خدمات در طراحي سايت باعث مي شود که تقاضاي بيشتري براي خريد محصول شما عرضه شود. زماني، پروسه خريد محصولات و خدمات کاملا خارج از فضاي اپليکيشن ياطراحي سايت ها رخ مي داد. اما هم اکنون، اپليکيشن‌هاي مربوطه بايد قابليت اين را داشته باشند تا تمامي نياز هاي بازاريابي و فروش محصولات و خدمات خود را نيز در طراحي سايت براي مشتريان فراهم کند. اپليکيشن هاي امروزي بايد قابليت اين را داشته باشند که در طول آزمايش رايگان بتوانند تمامي نياز هاي مشتريان خود را برآورده کنند و تمامي قابليت هاي محصولات و خدمات خود را در آن بگنجانند. فوايد استفاده از دوره آزمايشي رايگان در طراحي سايت به حدي قابل اهميت است که مي تواند گروه هاي زيادي را در بر بگيرد و استفاده از آن مانند تبليغي باشد که توسط برند مورد نظر در فضاي مجازي و ساير شبکه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌شود.

سخنان پاياني

استفاده از طراحي سايت استراتژيک امري رايج است. تمامي افراد محصول و خدمات خاص خود را به دليل برآورده کردن نيازي خاص ايجاد مي کنند. اگر بتوانيد از موانع موجود در اين راه دوري کنيد و همواره هدف خود را به ياد داشته باشيد مي‌توانيد به سادگي به اين امر دست پيدا کنيد. مي توانيد اين کار را با انتخاب طراحي سايت جديد و روش هاي رايج انجام دهيد و از انتخاب طرح هايي که با هدف شما هم خواني ندارند دوري کنيد. بايد از اين شاخص در طراحي سايت خود استفاده کنيد تا بتوانيد از مسير هاي نادرست در طراحي سايت دوري کنيد.

  • چرا از اين تب ها در اين قسمت استفاده کردم؟
  • دليل منطقي انتخاب اين فونت چيست؟
  • چرا تصميم گرفتم اين آيکون ها را بر روي اين صفحه قرار دهم؟
  • آيا اين رنگ ها با طراحي سايت من هم خواني دارند؟
  • اين وب سايت به چه کساني نمايش داده مي شود؟
  • مخاطبان هدف من چه کساني هستند؟
  • آيا نوشته هاي قرار گرفته بر روي اين طراحي سايت اهداف من را پشتيباني مي کنند؟

دلايل خود را براي هر کدام از پرسش‌هاي فوق بررسي کنيد تا مطمئن شويد که طراحي سايت شما در عين مفيد بودن، زيبايي ظاهري خود را نيز حفظ مي کند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/129/



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

شرکت گوگل قصد دارد اقدام هاي جديدي براي کسب درآمد بيشتر از اين دو محصول خود بردارد.

شرکت گوگل هم اکنون نگراني از بابت کسب درآمد تبليغاتي از گوگل اسيستنت و گوگل هوم ندارد؛ بلکه اين کمپاني تمرکز خود را بر روي کسب سهام بيشتر بازار سئو قرار داده است. با اين وجود، اين شرکت در حال افزودن بخش تبليغات پرداختي به درون گوگل اسيستنت بر روي تلفن هاي هوشمند اندرويد است. اين شرکت همچنين شروع به کسب درآمد بيشتر از گوگل هوم کرده است.

تبليغات در نتايج دستيار

در ماه فوريه، شرکت گوگل شروع به آزمايش آگهي‌ها در نتايج در تلفن همراه کرد. در اوايل ماه آوريل، شرکت گوگل به طور رسمي تبليغات را در شرايطي که نتايج جستجوي سئو در وب وجود دارد معرفي کرد: در صورت لزوم اين نتايج ممکن است حاوي آگهي هاي موجود در جستجو باشد. تفاوت جست و جو به اين شکل اين است که در جستجوي کلي سئو نسبت به جستجوي انجام گرفته توسط دستيار صوتي تبليغات بيشتري نمايش داده مي شود.

تبليغات صوتي در قسمت يوتيوب موزيک

هفته گذشته شرکت گوگل تصميم گرفت تا به صاحبان بلندگوي هوشمند خود اجازه دسترسي به نسخه رايگان يوتيوب موزيک را ارائه دهد که اين نسخه رايگان از تبليغات پشتيباني مي کند. نسخه نهايي که بدون تبليغات ارائه مي شود ماهانه 9.99 دلار هزينه دارد.

يکي از راه هاي مقايسه اين ويژگي سئو با نسخه رايگان آمازون موزيک بر روي دستگاه هاي الکسا اين است که شرکت گوگل قصد دارد روابط سئو ي خود را با اين محصول افزايش دهد. اما، يکي ديگر از اهداف شرکت گوگل اين است که کاربران خود را تشويق کند تا نسخه پرداختي يوتيوب موزيک را تهيه کنند تا بتواند پاداش بيشتري از تبليغات خود به دست آورد. نسخه رايگان يوتيوب موزيک در حال حاضر بر روي گوگل هوم يا ساير بلندگوهاي هوشمند گوگل قابل دسترس است و مي توان در آمريکا، اروپاي غربي، ژاپن و استراليا از آن استفاده کرد.

درآمد حاصل از معاملات

شرکت گوگل پيشنهاد کرد که از طريق هزينه هاي مرتبط با معاملات سئو به وسيله گوگل هوم و گوگل اسيستنت کسب درآمد کنند. اين درآمد به طور حتم از طريق گوگل اکسپرس و سفارشات رخ داده است، اما گوگل اکسپرس در رسيدن به اين هدف با مشکلاتي روبرو شده است و به تازگي فروشگاه زنجيره‌اي بزرگ والمارت را به عنوان مشتري سئو ي خود از دست داده است. گرچه هنوز بيش از هزار خرده فروش و فروشگاه اينترنتي در سايت خود دارد.

گوگل پي يکي ديگر از راه هايي است که اين کمپاني سعي کرده است از طريق گوگل اسيستنت يا گوگل کروم و معاملات انجام گرفته در آن کسب درآمد کند. گوگل پي در حال حاضر هزينه هاي بازاريابي و سئوي خود را پرداخت نمي کند. با اين حال ممکن است اين روش در طول زمان تغيير کند.

خدمات محلي گوگل، زيرمجموعه‌اي از ليست خدمات محلي سئو ، در نياز به پاسخ افراد بر روي گوگل هوم و گوگل اسيستنت ارائه مي شود. در حال حاضر هيچ گونه تبليغاتي براي اين مجموعه نمايش داده نشده است. با اين حال، بازرگانان بايد از طريق برنامه موجود، گواهي تضمين خود را ارائه دهند يا آن را از طريق Porch يا HomeAdvisor تهيه کنند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/130/



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

براي استفاده از ويژگي جديد URL در سئو ، ناشران بايد يک Signed Exchnge ايجاد کنند که نياز به اخذ يک گواهي دارد، که بر خلاف گواهي ssl است. پس از اخذ گواهي ذکرشده براي سئو ، AMP کش شده، دامنه url منتشرکنندگان را نشان مي دهد.

 

(نشاني وب[1] يا مکان يکنواخت منبع (به انگليسي: Uniform Resource Locator) يا يوآرال (به انگليسي: URL) مشخص‌کننده? موقعيت مکاني و نحوه? واکشي يک منبع در اينترنت يا شبکه‌هايي مشابه اينترنت است. اين مفهوم با يوآرآي تفاوت مي‌کند.[2] يوآراِل در سال 1990 توسط تيم برنرز-لي بعنوان بخشي از يوآرآي ساخته‌شد.)

مزاياي تجزيه و تحليل و برند

اولين شريک و همکار گوگل در پروژه مذکور براي سئو ، شرکت کلادفر است که مزاياي پيش بيني شده زيادي را در اين مشارکت به دست مي‌آورد:

نام تجاري

منتشرکنندگان سئو قادر خواهند بود تا ترافيک AMP خود را مستقيماً به دامنه وب سايت اوليه انتقال دهند.

تجزيه و تحليل هاي آسان

تمامي بازديدکنندگان، AMP يا ساير افراد، مي توانند در دامنه يکسان سئو همکاري کنند.

فضاي بيشتر براي محتوا

ناشران سئو از طريق حذف نوار خاکستري AMP، فضاي اضافي در بالاي صفحات خود براي تبليغات يا نام تجاري خود در اختيار دارند.

کاهش ميزان Bounce Rate

بازديدکنندگان سايت براي سئو ممکن است اعتماد بيشتري به url هاي ناشران داشته باشند و تمايل بيشتري به بازديد و باقي ماندن در دامنه هاي مورد نظر داشته باشند.

(نرخ دفع کاربر (انگليسي: Bounce rate) يک اصطلاح در زمينه بازاريابي آنلاين و سئو است.

نرخ دفع، به‌طور معمول درصد کاربراني است که بعد از ديدن يک صفحه سئو از سايت خارج مي‌شوند و نشان دهنده جذابيت سايت براي بازديدکننده است. هر چه درصد بانس ريت در سئو کمتر باشد بهتر است.

اگر درصد پرش کاربران يا بانس ريت بالا باشد به اين معناست که بازديدکننده‌هاي بيشتري بعد از وارد شدن به سايت و بررسي يک صفحه سئو به بازديد ساير صفحات تشويق نشده يا مورد جذابي براي حفظ کاربر در سايت وجود نداشته و کاربران بيشتري بلافاصله بعد از ورود سايت را ترک کرده‌اند.)

کلادفر، در حال حاضر تنها شبکه توليد محتوا است که با AMP Signed Exchange کار مي‌کند، اما چندين رقيب براي اين شرکت وجود دارد که شايد به سرعت وارد ميدان رقابت سئو شوند.

شرکت کلادفر اعلام کرد که مشتريان فعلي مي توانند اين ويژگي سئو را از طريق يک کليک بر روي داشبورد هاي خود فعال کنند و به آن ها قول داد که خواسته هاي آن ها در طي چندين هفته آينده تحويل داده خواهد شد.

شرکت گوگل در نهايت آن چه را که ناشران سئو درخواست کرده اند به آن ها تحويل داده است و اين رخداد از هنگامي اتفاق افتاده است که AMP معرفي شده است. به کارگيري و استفاده از مزاياي آن تا چه حد براي کاربران آسان خواهد بود و آيا مي‌توانند استفاده از آن را به طور کامل درک کنند؟ در آينده نزديک به اين سوالات سئو پاسخ خواهيم داد. پرسش ديگري که در ذهن بسياري از کاربران از اين است که آيا اين ويژگي سئو بر روي مرورگر هايي که بر روي پلتفرم کروميوم ساخته نشده‌اند نيز اجرا خواهد شد يا خير.

تمامي اين سوالات در آينده نزديک توسط شرکت گوگل و همکاران کلادفر پاسخ داده خواهد شد، اما به نظر مي رسد که شرکت گوگل به زودي قادر خواهد بود تا url هاي واقعي را در AMP به کاربران خود تحويل دهد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/127/



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

طراحي سايت خود را براي مخاطبان مناسب انجام دهيد

تمامي افراد ممکن است مشتريان بالقوه باشند، اما همواره مخاطباني وجود دارند که از ساير افراد متمايز هستند. اين مخاطب احتمالا تحت تاثير محصولات يا خدماتي قرار گرفته است که طراحي سايت شما سعي در تبليغ آن دارد. بنابراين بهتر است تمرکز خود را بر روي جذب آن مخاطبان بگذاريد.

تمام موارد طراحي سايت مانند تبليغات، طراحي محصول، نگاه کلي و احساسات وديدگاه هاي صورت گرفته از وب سايت براي گروهي خاص از مردم شکل گرفته اند. طراحي سايت مربوط به فروش موتو سايکل، ممکن است افراد بالغي که بين 20 و 45 سال سن دارند و درآمد آن ها 50 هزار دلار در سال است را هدف گرفته باشد. هدف اين طراحي سايت ها گروه خاصي از مردم است و ممکن است افرادي با اين شرايط محصولات اين طراحي سايت را خريداري کنند، اما مسئله اي که واضح است اين است که گروه ذکر شده هدف اصلي شما است. به همين ترتيب، يک طراحي سايت شخصي داراي مخاطباني کوچک تر با دامنه ي وسيع سني است.

اگر تصور مي کنيد مشتريان براي ثبت نام در طراحي سايت نياز به ارائه مشخصات کامل مالي و شخصي دارند، با اين کار حرفه اي بودن خود را زير سوال مي بريد.

جذب مشتري

مشترياني که مايل به پرداخت مبالغ متفاوت براي استفاده از خدمات و محصولات شما در طراحي سايت هستند، تمايل دارند تا جاي امکان از کم ترين اطلاعات در رابطه با خود استفاده کند تا زماني که بتوانند در رابطه با محصولات و خدمات شما تحقيقات کافي را انجام دهند و اطلاعات مورد نياز خود را به دست آورند. هر چقدر بر روي دريافت اطلاعات در طراحي سايت بيشتر از کاربران پافشاري کند، آن ها سريع ترطراحي سايت شما را ترک مي‌کنند و از استفاده از خدمات و محصولات شما پشيمان مي‌شوند. مدارک زيادي وجود دارد که نشان مي‌دهد هر چقدر فيلدهاي کمتري در فرم ثبت‌نام طراحي سايت وجود داشته باشد، افراد مورد نظر تمايل بيشتري به ثبت نام در طراحي سايت نشان مي‌دهند. پس چرا اين کار را براي آن ها آسان نمي کنيد؟

اگر قصد پيشنهاد Free Trial يا آزمايش رايگان را داريد، در صورت عدم دريافت اطلاعات کارت بانکي، مشتريان تمايل بيشتري به استفاده از اين خدمات نشان مي دهند. اگر خدمات ذکر شده بر اساس وب طراحي شده است يا قابل دانلود شدن است، بنابراين نياز نيست تا آدرس فيزيکي خود را نيز وارد کنند.

فرم جمع آوري اطلاعات

البته شما براي فراهم کردن خدمات يا محصولات خود براي کاربران نياز به چندين مورد از اطلاعات داريد، البته سعي کنيد اين اطلاعات را در طراحي سايت تا حد امکان خلاصه و کوتاه نگه داريد. بهتر است اين فرم را براي خود نيز امتحان کنيد و اطلاعات خود را در آن وارد کنيد تا ببينيد که ارائه اين حجم از اطلاعات براي شما خوشايند است يا خير. تنها اطلاعات ضروري را از آن ها در طراحي سايت درخواست کنيد و اگر مي توانيد برخي اطلاعات را به آينده موکول کنيد و آن را در فرم ابتدايي ثبت نام نگنجانيد. براي درک بيشتر فيلد ثبت نام، همواره ترافيک طراحي سايت خود را در قسمت صفحه ثبت نام مورد بررسي قرار دهيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/128/



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

تاريخچه کوتاه از AMP

شرکت گوگل AMP را در سال 2015 به عنوان پروژه اي مربوط به منابع باز در سئو ايجاد کرد تا سرعت بارگذاري صفحات را در دستگاه هاي تلفن همراه افزايش دهد و موفق شد تا عملکرد سئو ي وب سايت ها در تلفن همراه را به طور چشمگيري افزايش دهد. شرکت گوگل به شدت نگران اپليکيشن هاي قرار گرفته بر روي موبايل بود که تحت تاثير ترافيک وب براي سئو قرار گرفته بودند و قصد داشت تا راهي براي تشويق مجدد مردم به استفاده از وب سايت بر روي موبايل پيدا کند. در فوريه سال 2016، شرکت گوگل صفحات AMP را درون نتايج جستجوي سئو ي موبايل به کار گرفت.

(AMP يک پروژه تحت نظر گوگل در سئو است که هدف آن افزايش سرعت ارائه محتوا با استفاده از کدهاي ساده مانند AMP HTML در صفحه ابزارهاي کوچک مانند موبايل مي باشد. به عبارت ساده تر، AMP درسئو يک راهي براي ايجاد صفحات وب براي محتواي استاتيک و به صورت HTML ( صفحاتي که بسته به رفتار و عمليات کاربر تغييري نمي کنند) است که باعث بارگذاري سريع آن ها مي گردد و بر روي سئو تاثير مي گذارد .

يکي از مکان هايي که AMP استفاده مي شود در پروژه سئو ي توليد سريع مقالات فيس بوک است که با اين تکنولوژي فيس بوک مي تواند محتواي نويسندگان خود را به صورت مستقيم از طريق خبرنامه ارسال نمايد که محتواي سئو سريع تر از بارگذاري يک صفحه در موبايل، به نمايش داده مي شوند.

AMP از فريم ورک اپن سورس استفاده مي کند و به همين دليل ديگر شرکت ها براي توليد محتواي سئو و صفحات HTML خود از به راحتي مي توانند از اين فريم ورک استفاده کنند)

به دليل اين که اغلب منتشر کنندگان سئو و وب سايت هاي آن ها براي موبايل بهينه سازي نشده بودند، AMP نيازمند تجزيه و تحليل هاي زيادي بود. براي بارگذاري سريع تر صفحات سئو ، شرکت گوگل نياز داشت تا همه موارد را از پيش Render کند و از اين ساختار استفاده کند. با اين روش، شرکت گوگل موفق شد تا صفحات را با سرعت بيشتر درون دستگاه هاي موبايل بارگذاري کنند، گرچه اين ويژگي سئوگاهي اوقات مورد بحث قرار مي‌گرفت و برخي افراد با آن مخالفت مي کردند.

چرا ناشران بايد Signed Exchange کنند؟

Signed Exchange چيست؟ در ادامه با اين تکنولوژي سئو و توصيف آن توسط شرکت گوگل همراه هستيم.

Signed Exchange در واقع زير مجموعه اي از فناوري در حال ظهور به نام Web Package است که ناشران سئو را قادر مي‌سازد تا محتواي خود را به صورت قابل حمل، يعني براي توزيع مجدد توسط افراد ديگر در دسترس قرار دهند، در حالي که يکپارچگي و اصل محتواي سئو حفظ مي‌شود. محتواي قابل حمل داراي مزاياي فراواني از جمله ارائه سريع تر محتوا براي تسهيل اشتراک آن بين کاربران و تجربيات اينترنتي ساده تر است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/125/



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

تصوير برند

طراحان همواره مشتاقند تا از روند هاي جديد و ايده هاي متفاوت براي طراحي سايت اطلاع پيدا کنند.

افزودن زرق و برق به طراحي سايت ها براي برخي وب سايت ها به خوبي عمل مي‌کند، اما اين جمله به آن معنا نيست که مي‌توان آن را در تمامي صفحات به کار گرفت.

پروژه هاي طراحي سايت شما نيازمند تصوير مناسب است: اما اطمينان حاصل کنيد که تصوير استفاده شده، برند را به خوبي نمايش مي دهد.

اهداف طراحي

تا به اين جاي کار قدم هاي خود را به درستي برداشته ايد و اهداف قابل دسترسي را براي خود تعريف کرده ايد، مخاطبان خود را ايجاد کرده ايد و ديدي کلي از تصوير برند خود داريد. هم اکنون زمان هماهنگ سازي استراتژي طراحي سايت با تصميمات مربوط به آن رسيده است.

از کجا شروع کنم؟ تمرکز بر هدف اصلي ايجاد يا باز سازي طراحي سايت است. اين مثال از اين سه مرحله اوليه است که از افزايش ارقام ثبت نام در سايت به عنوان هدف استفاده مي کند.

  • نوشته "About us" قرار گرفته بر روي هوم پيج در طراحي سايت بايد واضح، دقيق و بدون هيچ گونه علائم تجاري باشد. عملکرد طراحي سايت را توضيح دهيد تا براي مخاطبان خود سردرگمي به وجود نياوريد.
  • شما قصد داريد تا چشم کاربران طراحي سايت خود را به دکمه ثبت نام يا لينک ثبت نام جلب کنيد. با استفاده از نام تجاري، رنگ مناسب و کنتراست مي توانيد اين کار را به خوبي انجام دهيد. بازديدکنندگان طراحي سايت ها به احتمال زياد به دنبال وب سايتي براي ثبت نام نيستند، اما با استفاده از مهارت طراحي سايت خود، مي توانيد توجه اين افراد را به قسمت ثبت نام وب سايت خود جلب کنيد.
  • فرايند ثبت نام بايد درست مانند فرم اطلاعات تماس در طراحي سايت باشد. آن را با پرسش نامه، بررسي و فرم نيازمندي اقتصادي اشتباه نگيريد. آن را خلاصه و کوتاه نگه داريد و سعي کنيد سادگي آن را تا حد ممکن در طراحي سايت حفظ کنيد ،زيرا افراد ممکن است از ثبت نام در وب سايت هايي که از فرم هاي طولاني در طراحي سايت استفاده مي کنند پشيمان شوند. اين اطلاعات مي توانند تا حد نياز خلاصه شده باشند، در عين حال تمامي اطلاعات مهم را در آن گنجانده باشيد.

اين مراحل، طراحي سايت شما را در جهت افزايش ميزان ثبت‌نام هدايت مي‌کند. اين استراتژي که پايه آن تمرکز بر روي شاخص هاي طراحي سايت در جهت رسيدن به اهداف است، بدون استفاده از جلب توجه کاربران و معرفي مناسب برند ميسر نمي شود. اگر برند شما از نوع سرگرمي است، بنابراين بر روي ايجاد تجربه اي احساسي با استفاده از اشکال، تصاوير و صوت تمرکز کنيد. اگر طراحي سايت شما به اين جهت طراحي شده است که اطلاعات مربوط به زمينه هاي مختلف را براي کاربران مهيا کند، اطمينان حاصل کنيد که استفاده از آن آسان است و خوانايي قابل توجهي دارد. هدف شما ايجاد ظاهر و رابط کاربري است که توجه کاربران را از روي محتواي ايجاد شده منحرف نمي کند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/126/



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

اگر جزو طراحي سايت هايي هستيد که روزانه مقدار کمي پست به روز رساني مي کنيد مي توانيد از طراحي سايت ساده اي که بر روي طراحي سايت Ad Age قرار گرفته است استفاده کنيد که پست هاي خود را در قالبي خطي مانند بر روي هوم پيج قرار مي‌دهد.

 

اين طراحي سايت از روش منحصر به فرد خود براي قرار دادن اطلاعات استفاده مي‌کند و اين روش را مانند ويجت مربوط به استوري به کار مي گيرد. مطمئناً استفاده از اين روش در طراحي سايت بدون نقص نيست، اما استفاده از آن بسيار جذاب تر از طراحي سايت هاي ساده وبلاگ به نظر مي رسد.

اگر به دنبال تکنيک هايي براي قرار دادن مقالات مختلف در طراحي سايت هاي اي ساده با جزئيات کمتر هستيد، حتما نگاهي به اين طراحي سايت بيندازيد تا بتوانيد روش هاي مورد نظر خود را در آن پيدا کنيد.

بهتذ است نگاهي به طراحي سايت هاي مورد علاقه خود که با قالب مجله مانند طراحي سايت شده‌اند بياندازيد و طراحي‌هاي قسمت home page آن ها را مورد مطالعه و تجزيه و تحليل قرار دهيد. چه چيزي در رابطه با طراحي سايت مورد نظر است که توجه شما را جلب مي کند؟ چه چيزي استفاده از آن طراحي سايت را آسان يا سخت مي کند؟

هيچ گونه پاسخ صحيحي براي طراحي سايت هاي مجله مانند مدرن وجود ندارد. تمامي آن ها داراي ويژگي هاي مشابه هستند، اما در عين حال خصوصيات و ويژگي هايي دارند که آن ها را از يکديگر در طراحي سايت متمايز مي کنند.

بهتر است روشي را پيدا کنيد که بيشترين همخواني را با طراحي سايت شما دارد و با استفاده از روند هاي رايج، وبلاگ خود را به دنياي طراحي سايت هاي آينده وبلاگ هاي مجله مانند وارد کنيم.

طراحي سايت هاي وبلاگ آينده

مي توان آينده اي را تصور کرد که در آن وبلاگ نويسان همچنان وبلاگ هاي خود را با استفاده از طراحي سايت هاي ساده اداره مي کنند، در حالي که برخي طراحي سايت‌ ها نيز هر روزه جزئيات بيشتري را بهطراحي سايت خود اضافه مي کند.

مديريت وبلاگ شخصي کاري اشتباه نيست، در حقيقت به اغلب افراد پيشنهاد مي‌شود تا از طراحي سايت هاي قديمي وبلاگ براي وبلاگ هاي شخصي و برندهاي کوچک تر استفاده کنند.

اما براي برندهاي برتر و طراحي سايت هاي مشهوري که از قالب هاي مجله مانند استفاده مي‌کنند، پيشنهاد مي‌شود تا روش‌هاي قديمي را فراموش کنند و همواره به سمت طراحي سايت هاي جديدتر حرکت کنند. با استفاده از روندها و روش هاي گفته شده، طراحي سايت و ايجاد قالب مجله مانند بدون نقص کاري مشکل نيست و استفاده از روش هاي طراحي جديد براي برندهاي معتبر، باعث مي شود تا توجه کاربران و بازديدکنندگان را به صورت تصاعدي جلب کنند و تعامل را با طرفداران و کاربران طراحي سايت خود تا حد زيادي افزايش دهند و طراحي سايت خود را از ساير وب سايت هاي مشابه متمايز کند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/123/



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

راه حل Signed Exchange شرکت گوگل در سئو به منتشر کنندگان اجازه مي‌دهد تا از URL هاي شخصي خود براي صفحات AMP سئو استفاده کنند .

 

(AMP برگرفته از Accelerated Mobile Pages و يک برنامه متن باز گوگل براي سئو است که با هدف ايجاد اينترنت سريع و راحت تر براي سئو ي موبايل توليد شده است. در واقع AMP راه حليست که گوگل براي مقالات سريع فيسبوک ارائه کرده، بدين معني که پلتفرمي در اختيار شرکت هاي رسانه اي مي گذارد تا به کاربران خود امکان خواندن سريع مقالات سئو بدون نياز به خارج شدن از فيسبوک را بدهند. با استفاده از AMP ، بلافاصله نتايج جستجوي سئو به کاربران نمايش داده مي شود. به دليل اينکه بخش قابل توجهي از محتواي اصلي هر صفحه کنار گذاشته مي شود و صفحه براي نمايش در موبايل بهينه و سئو مي گردد.)

منتشر کنندگان سئو هم اکنون بايد Signed Exchange خود را ايجاد کنند، اما شرکت Cloudfare به آن ها قول مي دهد تا پروژه مورد نظر را براي آن ها راحت کند.

(کلودفلر يک شرکت ايالات متحده است که يک شبکه تحويل محتواي سئو ، کاهش حملات DDoS سرويس‌هاي امنيتي اينترنت و سرويس‌هاي سرويس دهنده دامنه توزيع شده را فراهم مي‌کند، بين بازديد کنندهسئو و ارائه دهنده سرويس دهنده کلودفلر به عنوان يک پروکسي معکوس براي وب سايت‌ها عمل مي‌کند. دفتر مرکزي کلودفلر در سانفرانسيسکو،کاليفرنيا است همراه با دفاتر در لندن، سنگاپور، شامپاين، آستين، بوستون و واشينگتن

اين شرکت توسط سه تن به نام‌هاي Matthew Prince, Lee Holloway, and Michelle Zatlyn در سال 2009 در سانفرانسيکو کاليفرنيا تأسيس شده‌است.)

بيشترين انتقاد انجام گرفته ازAMP در سئو اين بود که نشاني ‌هاي دامنه ناشر يا URL هاي سئو ي دامنه را نشان نمي‌داد. در عوض، کاربران ساختارGoogle.com/amp/ را مشاهده کرده‌اند. شرکت گوگل تلاش کرده است تا مشکلات پيش آمده را حل کند و در ماه نوامبر به توسعه‌دهندگان سئو ي خود راه حلي را پيشنهاد داد.

شرکت گوگل هم اکنون اين راه حل سئو را به صورت رسمي منتشر کرده است که اي ام پي را به URLهاي منتشرکنندگان سئو تحويل مي‌دهد. اين راه‌حل شامل استفاده از Signed Exchange است، که يک چهارچوب فني سئو است که به مرورگر ها اجازه مي دهد تاURL هاي منتشر کنندگان را بر روي جستجوهاي کَش شده ي AMP سئو نشان دهد. اين راه حل هم اکنون بر روي مرورگر کروم 73 يا نسخه هاي بالاتر از آن قابل دسترس است و به زودي براي مايکروسافت نيز فعال مي‌شود.

(حافظه نهان يا کَش (Cache) قسمتي از حافظه است که داده‌هايي که ممکن است در آينده توسط ساير اجزا پردازش شوند را به صورت موقت در خود ذخيره مي‌کند. اين قسمت از حافظه مي‌تواند به سرعت به درخواست‌هاي پردازشي پاسخ داده و داده‌ها را به سرعت آماده کند. داده‌هاي ذخيره شده در حافظه نهان (Cache) ممکن است داده‌هايي باشند که پس از پردازش (مثلاً پس از پردازش توسط واحد سخت افزاري CPU يا به صورت مجازي، پس از پردازش توسط سيستم عامل يا برنامه‌ها) به صورت مستقيم در اين قسمت ذخيره مي‌شوند يا داده‌هايي باشند که فقط کپي‌اي از داده‌هاي اصلي (مثلاً داده‌هاي موجود در حافظه جانبي يا به صورت مجازي، پرنده‌ها و داده‌هاي موجود در کامپيوتر) موجود باشند.)

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/124/



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

استفاده از اسکرولينگ ثابت در قسمت سايدبار

 استفاده از نواراب هاي ثابت در طراحي سايت وبلاگ يا مجله امري بسيار معمول است، اما در عين حال روندي جديد و رو به رشد است که در آن از سايدبار ثابت در کنار محتواي اصلي طراحي سايت استفاده مي شود.

 اين کار باعث مي شود  همان طور که خواننده صفحه طراحي سايت را به سمتپايين مي کشد ، محتواي اصلي ثابت بماند و در قسمت کنار طراحي سايت قرار بگيرد. اين کار کمک زيادي به افزايش تعامل کاربران با طراحي سايت مي کند، اما يکي از معايب اين روش اين است که تنها بر روي مانيتور هاي بزرگ مانند دسکتاپ ها و لپ تاپ ها به خوبي عمل مي کند.

 نگاهي به مجله ي Clutch بيندازيد. اين طراحي سايت داراي سايدبار ثابت به همراه چندين بلوک تبليغاتي و پست هاي مشابه است.

 اگر محتوايي طولاني در طراحي سايت خود داريد، بنابراين استفاده از اين ويژگي مي تواند براي شما موثر واقع شود. با استفاده از سايدبار ثابت مي توانيد محتواي مهم را همواره به صورت برجسته نمايش دهيد.

استفاده از اين روش هنگامي به حداکثر کارايي خود مي‌رسد که محتواي شما ارزشي بالاتر از قسمت تبليغاتي طراحي سايت دارد. اما اگر نگران CTR وب‌سايت خود هستيد، بايد به شما اطميناندهيم کهاستفاده از اين روش باعث افزايش CTR مي شود.

 در سايدبار هاي شلوغ وسنگين ، مي توانيد قسمتي را با عنوان Email opt-in پيدا کنيد که در بين تبليغات قرار گرفته است. همچنين بهتر است يادآوري کنيم که اگر جزو افرادي هستيد که از نرم افزارهاي بلاک تبليغات استفاده مي کنيد، به احتمال زياد تنها بخش ايميل را در اين قسمت طراحي سايت پيدا خواهيد کرد.

 اما اين قسمت براي کاربران ارزش زيادي دارد، زيرا هنگامي که همزمان با خواندن محتوا آن را به سمت پايين هدايت مي کنيد، اشتياق شما براي ثبت نام در سايت موردنظر نيز بيشتر مي شود و  تصور مي کنيدکه طراحي سايت مورد نظر ارزش دنبال کردن رادارد.

 قالب هاي سفارشي براي قسمت هوم پيج يا صفحه خانگي

 صفحات خانگي و هوم پيج هاي طراحي سايت هايي که به سبک مجلات طراحي شده اند، فاصله زيادي از طراحي وبلاگ مانند هميشگي گرفته اند، که اين روش، اغلب چندين پست را در بخشي خطي مانند ليست مي‌کند.

 در حالي که استفاده از روش معمول نيز مزاياي خاص خود را دارد، استفاده از اين روش يکي از بهترين تکنيک ها براي دسترسي به آرشيو نويسنده، تاريخ آرشيوها و بسته بندي صفحات است، اما صفحه خانگييا هوم پيج بايد مانند راهي اصلي براي رسيدن به ساير بخش هاي طراحي سايت باشد. بنابراين بايد اين بخش از وب سايت را با کمي حساسيت و دقت بيشتر طراحي کرد.

 وب سايت Vulture مثالي بي نظير در اين زمينه است که در اين وب سايت از سه رديف مختلف با پهناي متفاوت استفاده شده است. هر پست شامل اندازه هاي متفاوت در قسمت هدلاين و تصاوير کوچک است.

 به ياد داشته باشيد که وب سايت والچر از بزرگ ترين مجلات است که هر روزه صدها پست جديد در وب سايت خود قرار مي دهد. بنابراين اين سطح از جزئيات ممکن است براي وبلاگ کوچک تر که تنها يک الي دو پست در روز بارگذاري مي کند راهي مناسب نباشد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/121/



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

يکي از جالب ترين نتايج به دست آمده از اين تحقيقات سئو حول محور خريد از برندي خاص است. آمازون اکو سهم قابل توجهي در مقايسه با سال 2018 به دست آورده است و گوگل هوم قسمتي از آمار و ارقاممربوط به خريد خود را از دست داده است. تعداد افرادي که اعلام کرده‌اند قصد دارند بلندگوي گوگل هوم را خريداري کند از 58 درصد در سال 2018 به 17 درصد در اين سال کاهش يافته است. امکان دارد که 58درصد از دستگاه هاي توليد شده توسط شرکت گوگل به فروش برسند، اما کاهش آمار و ارقام مربوط به اين دستيار صوتي سئو بسيار قابل توجه است.

 

 اما دستگاه گوگل هوم ميني شاهد چنين کاهشي در آمار و ارقام خود نبوده است. 26 درصد مخاطبان اعلام کردند که علاقه مند به خريد يک برند جايگزين هستند که اين برند ها ممکن است شامل Sonos وApple Homepod باشد. گرچه اين مورد در گزارشات سئو به طور کامل مشخص نشده است.

 اقليت قابل توجه، يعني 41 درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که نگراني‌هايي در مورد دستياران صوتي سئو دارند. در پاسخ به پرسش هاي متداول، پاسخي که بيش از همه تکرار شده بود اين بود که اطلاعات شخصي من در اين دستياران صوتي به خوبي حفظ نمي شود (52%)، پس از آن برخي افراد يعني 41 درصد آن ها اعلام کردند که اين دستگاه ها دائماً در حال شنيدن يا ضبط کردن گفته هاي آن هااست و سپس 36 درصد اين افراد اعلام کردند که قصد ندارند تا داده ها يا اطلاعات شخصي شان توسط اين دستگاه ها استفاده شود. با توجه به آگاهي هاي اخير در مورد کارکنان آمازونکه در حال گوش دادن به صحبت هاي انجام گرفته توسط الکساهستند، اين نگراني ها غير منطقي به نظر نمي رسد؛ با اين وجود شرکت آمازون اعلام کرده است که تنها به قصد بهبود تشخيص صدا و رفع ايرادات فني به اين مکالمات گوش داده است.

در نظرسنجي که در رابطه با خريد با استفاده از دستياران صوتي انجام گرفته است، بيش از 41 درصد افراد اعلام کرده‌اند که از برخي خريدهاي خود را از طريق دستياران صوتي انجام دادند در حاليکه 6.5 درصد اعلام افراد اعلام کردند که از خريد خود از طريق دستيارانش صوتي راضي نبوده‌اند. 59 درصد افراد اعلام کردند که تا به حال خريدي از طريق دستياران صوتي انجام نداده‌اند و 27درصد افراد حاضر در اين گروه اعلام کرده‌اند که قصد دارند در آينده چندين خريد با استفاده از اين دستيار صورتي سئو انجام دهند. بيش از نصف اين افراد، يعني 54 درصد آن ها اعلام کرده اند که باور دارند دستياران صوتي به آن ها کمک مي‌کند تا بتوانند خريدهاي خود را از طريق آن انجام دهند و ديگر براي انجام خريد هاي کوچک به صورت حضوري به فروشگاه ها مراجعه نکنند.

 خريداران و فروشندگان بلندگوهاي صوتي در چندين سال آينده تبديل به يکي از مهم ترين کانال هاي ارتباطي در امر خريد مي شوند. فعاليت هايي که در ليست بالا اعلام شد نشان مي‌دهد که برخي از عملياتمربوط به جستجو در طول زمان به کانال هايصوتي انتقال مي يابند.

 بازاريابان مرتبط با اين زمينه، بايد برخي پيشرفت ها مانند بهينه سازي صدا و ساير روش ها را در اين زمينه به کار بگيرند. براي مثال اگر داراي خدمات محلي سئو هستيد و آن ها را به مشتريان خود ارائه مي دهيد، بايد چندين اقدام براي معرفي خدمات خود در بخش گوگل هوم انجام دهيد. همچنين براي استفاده  مشتريان از برند وخدمات تان، بايد سعي کنيد خدمات و محتواي خود را در دستياران صوتي و بلندگو هاي هوشمند ارائه دهيد تا بتوانيد مشتريان خود را از اين طريق نيز خشنود نگه داريد.

 در آخر، تجربه هاي خريد و تجارتي خاص ممکن است از طريق سخنراني هوشمند رايج شود. بنا براين تجارب خريد از طريق والمارت نشان مي دهد که آن ها نمونه اي موفق در تجارت الکترونيکهستند کهاقدامات آن ها شامل ايجاد ليست و سفارش مجدد مشتريان است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/122/



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

با اين حال، اين روند توسط تعداد زيادي از طراحي سايت ها پذيرفته شده است. از اين ويژگي مي توان در قسمت زيرين هدر به عنوان يک شعار استفاده کرد.

 

نگاهي به وبلاگ هاي محبوب خود بيندازيد و به اين دقت کنيد که چند مورد از آن ها از تگ لاين ها در طراحي سايت استفاده مي کنند. به احتمال زياد متوجه خواهيد شد که بسياري از وب سايت ها از اين مورد در طراحي سايت خود بهره مي گيرند.

همچنين به اين دقت کنيد که اغلب هدلاين ها در طراحي سايت نوشته اي تيره تر از تگ لاين مورد نظر دارند. اين تضاد، توجه کاربران را در ابتدا به هدلاين، سپس به تگ لاين و مقاله مورد نظر جلب مي کند.

لينک هاي مرتبط با محتوا

مجلات بزرگ ترجيح مي دهند تا از هزاران پست با محتواي جديد روزانه در طراحي سايت استفاده کنند.

با اين حجم زياد، بهترين ايده براي مديريت طراحي سايت اين است که محتواي مرتبط و داخلي وب سايت را توسط لينک هاي مربوط به آن ها نمايش داد. همواره مي توانيد از ويجت پست هاي مرتبط در قسمت انتهاي هر پست در طراحي سايت استفاده کنيد، اما همچنين مي توانيد لينک هاي مورد نظر را به طور مستقيم به محتواي مرتبط پيوند دهيد.

تصوير بالا از طراحي سايت TechCrunch است که از ويجتي کوچک در قسمت انتهاي پست خود استفاده مي کند. اين ويجت با عنوان "مقالات مرتبط" نام گذاري شده است و شامل لينک هايي به چندين مورد از مقالات مشابه در موضوع مورد نظر در طراحي سايت است.

اين روش، راهي بسيار عالي براي حفظ خوانندگان درون طراحي سايت و تشويق آن ها به خواندن پست هاي مشابه است. براي بار ديگر تأکيد مي‌کنيم که اين روش نيز براي تمامي طراحي سايت ها کارآمد نيست، اما امري است که به شدت در حال رشد است.

همچنين مي توانيد از اين ويژگي براي قسمت هايي از پست‌هاي خود استفاده کنيد که بخشي از پست هاي وسيع تر است.

براي مثال، طراحي سايت ZDnet پست هاي خود را به گونه اي طراحي کرده است که هر پست داراي ليستي طولاني از لينک هاي مربوط به مقالات و پست هاي مرتبط با آن است.

اين لينک ها مربوط به موضوعات مرتبط هستند، اما مي توانيد از اين تکنيک براي هر گونه رخداد، يا محصولات مشابه در طراحي سايت استفاده کنيد.

لينک هاي خارجي

اگر درون طراحي سايت خود مقالات و پست هاي مرتبط با پست مورد نظر خود نداريد، مي توانيد از لينک هاي مقالات مرتبط به پست خود از خارج طراحي سايت خود استفاده کنيد.

براي اين کار مي توانيد از حروف درشت و برجسته براي لينک هاي خود استفاده کنيد که اين روش، نقشي بسيار اساسي در جلب توجه کاربران دارد.

اين روش يکي از محبوب ترين تکنيک ها در طراحي سايت ها يا مجلات بزرگ است و تاثير بسيار زيادي در افزايش ميزان بازديدکنندگان وب سايت دارد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/119/



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

جستجو براي اطلاعات، جهت ها، تجارت هاي محلي بيشترين موارد استفاده از دستيارهاي صوتي سئو هستند

 

نتايج جستجوي سال گذشته سئو توسط شرکت مايکروسافت، نشان مي دهد که استفاده کنندگان از دستياران صوتي از 23 درصد به 45 درصد افزايش داشته‌اند.

طبق گزارش هاي جديد مايکروسافت، حدود سه چهارم، يعني 72 درصد صاحبان گوشي‌هاي هوشمند از دستيارهاي ديجيتالي استفاده مي کنند. اين يافته ها بر اساس دو نظرسنجي که يکي از آن ها در سال 2018 انجام شد و ديگري در سال 2019 پيگيري شد اعلام شده است. اين مطالعه همچنين نشان داد که 35 درصد از جمعيت شرکت کننده در اين نظرسنجي از سخنران هوشمند جستجوي صوتي سئو استفاده کرده‌اند.

کدام شرکت ها بيشترين ميزان استفاده را داشته اند ؟

شرکت گوگل و اپل بيشترين ميزان استفاده از اين دستياران صوتي سئو را داشته‌اند. گزارشات انجام شده نشان داد که سيري و دستيار صوتي گوگل حدود 36 درصد، دستيار صوتي الکسا 25% و کورتانا 19 درصد اين آمار را به خود اختصاص داده‌اند. اکثريت قريب به اتفاق از دستيار صوتي سئو ي کورتانا بر روي دسکتاپ خود استفاده مي‌کنند. دستيار صوتي گوگل هم اکنون در بيش از يک ميليارد دستگاه قابل دسترس است و شرکت آمازون در فروش اين دستگاه ها بسيار موفق عمل کرده است.

درست مانند بسياري از گزارش هاي سئو که دستياران صوتي را مورد بررسي قرار مي دهند، اين گزارش نيز گاهي اوقات نمي تواند راهنمايي هاي دقيق و واضحي براي کاربران خود ارائه دهد و تفاوت دقيق بين بلندگو هاي هوشمند و استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند را مشخص کند. اما اين گزارش سئو زمان قابل توجهي را بر روي بحث در رابطه با استفاده از اين دستياران هوشمند صرف کرده است.

موارد جست و جو شده

در ادامه، شرکت مايکروسافت ميزان استفاده از دستياران صوتي سئو و مواردي که اکثريت کاربران در اين دستگاه ها جستجو مي کنند را به صورت گزارشي منتشر کرده است که آن را با يکديگر مشاهده مي کنيم:

  • جستجو براي Facts يا واقعيت ها 68%
  • درخواست مکان يابي 65%
  • جستجو براي کسب و کار 47%
  • تحقيق در مورد محصولات يا خدمات 31%
  • اضافه کردن موارد به سبد خريد 26%
  • خريد 25%
  • تماس با سرويس يا خدمات پشتيباني از مشتري 21%
  • ارائه بازخورد براي يک محصول يا خدمات 19%

از پاسخ هاي منتشر شده در اين ليست سئو ، مقايسه محصولات و خدمات نشان مي‌دهد که پاسخ دهندگان به طور گسترده‌اي در مورد استفاده از اين دستيار صوتي سئو نظر داده‌اند. در عوض، عدم وجود پاسخ هايي مانند چک کردن آب و هوا يا پخش کردن موسيقي در اين ليست سئو کمي عجيب به نظر مي رسد.

نتايج به دست آمده

مطالعه انجام گرفته در سئو نشان داده است که 80 درصد افراد از استفاده از اين دستياران به طور کامل راضي هستند و تجربه هاي خوبي از آن ها به دست آورده اند، در حالي که 14 درصد اين افراد نظر خاصي نسبت به استفاده از اين محصولات سئو ارائه ندادند و 6 درصد اين افراد عدم رضايت خود را نسبت به اين محصولات نشان داده‌اند.

در خصوص مالکيت اين دستگاه ها، در نتيجه جستجويي که در سال 2018 در مورد سئو انجام گرفت نشان داد که 23 درصد پاسخ دهندگان صاحب اين دستگاه ها بودند. اين عدد در سال 2019 به 45 درصد افزايش يافته است. بر اساس ميزان محبوبيت اين دستگاه ها در ايالات متحده آمريکا، اين آمار و ارقام نشان دهنده اين است که امروزه 112 ميليون از افراد آمريکايي حداقل از يکي از انواع بلندگو هاي هوشمندسئو استفاده مي‌کنند، در حالي که 26 درصد آمريکايي ها نيز اعلام کردند که قصد دارند امسال يکي از اين محصولات را خريداري کنند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/120/



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

Google News به کاربران کمک مي‌کند درباره اخباري که براي آن‌ها و دنيا از جمله سئو اهميت دارد به‌روز بمانند و به آن‌ها امکان مي‌دهد بيشتر در معرض رويدادهاي جاري قرار بگيرند و همچنين محتواهاي گوناگوني را از محدوده گسترده‌اي از ناشران کاوش کنند.

 

دريافت اخبار

کاربران مي‌توانند در ارائه‌دهنده‌ها و موضوع‌هاي خبري ويژه از جمله سئو مشترک شوند، محتوا را به‌صورت آنلاين يا آفلاين بخوانند و مقاله‌ها را نشانک‌گذاري و هم‌رساني کنند. Google News با شخصي‌سازي آنچه خواننده‌ها در برگه «براي شما» مي‌بينند، پيدا کردن محتواي مرتبط و جذاب را براي آن‌ها آسان مي‌کند. برنامه به‌مرور زمان از يادگيري ماشيني براي بهبود توصيه محتواي شخصي‌سازي‌شده مطابق با عادت‌ها و روال معمول کاربران استفاده مي‌کند. درباره نحوه عملکرد شخصي‌سازي بيشتر بداني)
اين روزها با اخبار زيادي در رابطه با مشکلات رخ داده در ايندکس سئو ي گوگل مواجه هستيم، اما اين مشکل محدود به چندين ناشر از اخبار گوگل است.

شرکت گوگل اظهار داشت که در حال بررسي يکي ديگر از مشکلات نمايه سازي در سئو است، که اين دفعه اين مشکل در محتواي گوگل نيوز يا اخبار گوگل رخ داده است.

اين مشکل ارتباطي با مشکل ايندکسينگ هفته گذشته ندارد

شرکت گوگل اعلام کرد که اين مشکل جديد سئو هيچ گونه ارتباطي با مشکل نمايه سازي هفته گذشته سئو ندارد و آن مشکل به طور کامل حل شده است. بر اساس گفته هاي شرکت گوگل، مشکل جديد تاثير خود را تنها بر روي چندين مورد از منتشر کنندگان سئو ي بخش اخبار گوگل نشان داده است.

منتشر کنندگان سئو ممکن است مشکل سال گذشته گوگل نيوز را نيز به خاطر داشته باشند که در آن محتواي ايجاد شده توسط منتشر کنندگان به صورت صحيح براي سئو ايندکس نمي شد. در حال حاضر، مشخص نيست که آيا مشکل جديد پيش آمده سئو با مشکل سال پيش در ارتباط است يا خير.

شرکت گوگل اعلام کرد که مشکل جديد تنها بر روي تعداد محدودي از منتشرکنندگان اخبار و محتواي سئو تأثير گذاشته است.
اين مشکل هم اکنون در حال بررسي است

شرکت گوگل همچنين اضافه کرد که آن ها همچنان در حال بررسي مشکل پيش آمده براي سئو هستند و به زودي گزارش هايي در رابطه با اطلاعات و يافته هاي خود در اختيار کاربران قرار مي دهند و آن ها را از بروز رساني هاي انجام گرفته مطلع خواهند کرد. "ما به طور فعال در حال تشخيص مشکل پيش آمده در مورد سئو هستيم".

توليدکنندگان محتوا

اگر شما جزو منتشر کنندگان محتواي سئو هستيد و به تازگي محتوايي در بخش اخبار گوگل منتشر کرده ايد ممکن است تحت تاثير اين مشکل ايندکسينگ سئو قرار گرفته باشيد و بايد چندين مرحله براي قابل دسترس بودن محتواي سئو ي خود انجام دهيد و کاري کنيد تا مطالب تان در مکاني غير از اخبار گوگل نمايش داده شود.

شرکت گوگل هم اکنون در حال حل کردن مشکل سئو است، اما تا آن زمان سعي مي کنيم شما را در جريان اخبار به روز شده قرار دهيم.

به روز رساني: شرکت گوگل در روز 17 آوريل اين مشکل را به طور کامل حل کرده است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/117/



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

توضيحات ابزار ايجاد شده

ابزار ايجاد شده در طراحي سايت تمام قسمت هاي صفحه را تحت پوشش خود قرار مي‌دهد و از انواع مختلف تصاوير استفاده مي کند. همان طور که در اين طراحي سايت نيز مشاهده مي‌شود، از استوري بسيار بزرگ براي بيشترين جلب توجه استفاده شده است.

سپس هنگامي که از سمت چپ به راست حرکت مي‌کنيد، به ترتيب ويجت هاي کوچک و کوچک تري را در طراحي سايت پيدا خواهيد کرد. اين روند نيز مي‌توانند نتايج مثبتي براي طراحي سايت شما به همراه داشته باشد، زيرا استفاده از اين نوع طراحي سايت براي کاربران تلفن همراه نيز امکان پذير است و مي‌توانيد به پست هاي مختلف دسترسي داشته باشيد. استفاده از اين نوع طراحي سايت ، کمک بزرگي به نمايش استوري ها و داستان هاي محبوب مي کند و توجه کاربران را به سمت مهم ترين پست ها جلب مي کند.

برخي از ويجت هاي مربوط به استوري ازCarousel يا چرخ و فلک براي حرکت و انتقال بين استوري هاي متفاوت در طراحي سايت استفاده مي کنند. اين ايده، يکي از استراتژي هاي مناسب و معقول است، اما از همه نظر عالي به نظر نمي رسد.

استفاده از استراتژي چرخ و فلک در طراحي سايت به دليل مفيد بودن خود شناخته نيست و در جلب توجه کاربران با مشکلات خاص خود مواجه است.

در طراحي سايت Computer World، مي توانيد چندين پست را مشاهده کنيد که به طور خودکار مي چرخند.

اگر مي خواهيد از اين روش در طراحي سايت استفاده کنيد، بايد بدانيد که استفاده از آن نتايج منفي ندارد، اما به دليل فني بودن و نتايج آن، بسياري از افراد استفاده از آن را در طراحي سايت به طراحان وب توصيه نمي کنند.

به هرحال، استفاده از ويجت استوري در طراحي سايت يکي از موارد ضروري براي تمام وب سايت هايي است که از سبک مجله مانند استفاده مي‌کند. چگونگي طراحي اين ويجت بستگي به صاحب طراحي سايت دارد، اما استفاده از اين ويجت ها، يکي از روش هاي اثبات شده براي تغيير سطح وبلاگ و حرفه اي کردن آن و طراحي سايت است.

سرتيترها با تگ لاين

استفاده از اين روش را در روزنامه‌ها و مجلات چاپي زيادي مشاهده کرده ايد، اما استفاده از آن در دنياي اينترنت و طراحي سايت امري جديد است. منتشران زيادي هم اکنون از سرتيترهايي استفاده مي‌کنند که در آن ها از تگ لاين ها نيز بهره برده اند که اين تگ لاين ها اطلاعات بيشتري در رابطه با استوري مورد نظر در طراحي سايت ارائه مي دهند.

استفاده از اين روش را اغلب در طراحي سايت هاي مربوط به اخبار مانند Huffington مشاهده مي کنيد.

تگ لاين ها در طراحي سايت بسيار خوب هستند، زيرا جزئيات بيشتري در رابطه با استوري ارائه مي دهند. اين تگ لاين ها اغلب مانند ابزاري براي تشويق مردم به خواندن مقاله مورد نظر عمل مي‌کنند.

اما اگر نگاهي گذرا به طراحي سايت Huffington بياندازيد، متوجه خواهيد شد که تنها چندين مقاله کوچک داراي تگ لاين است، زيرا استفاده از تگ لاين ها در تمامي پست ها ضروري نيست و اين ويژگي، اقدامي اجباري براي تمامي مجلات نيست.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/118/



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

گوگل قصد ندارد تا بخشي از شاخص‌هاي سئو ي خود را از بين ببرد، آن ها براي راه‌حل آن بسيار تلاش کردند و اعلام کردند که اشکالات فني برخي اوقات اتفاق مي افتد و هيچ کدام از اين رخدادها به صورت عمدي رخ نداده است. شرکت گوگل همچنين اعلام کرد که اخبار مربوط به سئو را به صورت عمدي پنهان نکرده است؛ بلکه عدم انتشار اين اخبار اشتباهي است که از سوي آن ها رخ داده است. اشتباهات در هر دو مبحث ارتباطات و اشکالات فني رخ مي دهد. بنابراين شرکت گوگل رسما اعلام کرد که بابت اتفاقات اخير پيش آمده در سئو متاسف هستند.

 

اما آيا معذرت خواهي کافي است؟

آيا توليدکنندگان محتواي سئو ، جستجوگرها، مديران وبلاگ توسعه دهندگان و ... لايق رفتاري بيش از عذرخواهي هستند؟ پاسخ اين سوال مثبت است. اغلب افراد متوجه هستند که شرکت گوگل يک سرويس رايگان است و در حال حاضر به افراد اجازه مي دهد که از ترافيک سئو ي آن استفاده کنند تا وب سايت هاي خود را در فهرست جستجوي سئو ي گوگل قرار دهند. اما زماني که شرکت گوگل ارسال رايگان ترافيکسئو ي خود به افراد را متوقف کند و اين کار را به صورت اشتباه يا به طور هدفمند انجام دهد، چه انتظاراتي از شرکت گوگل داريم؟

شفافيت

حداقل کاري که شرکت گوگل مي تواند انجام دهد اين است که شفافيت بيشتري در مورد مسائل پيش آمده در سئو داشته باشد. به عنوان مثال، با اشکال نمايه سازي يا ايندکسينگ سئو ي پيش‌آمده، شرکت گوگل عذرخواهي کرد و افراد را در جريان وضعيت مشکل پيش آمده قرارداد، اما به صورت دقيق اعلام نکرد که اين مشکل چه تاثيري در آمار و ارقام جستجوهاي انجام گرفته در سئو داشته است يا تأثير آن در سايت هاي به خصوص و شخصي به چه صورت بوده است. در واقع، ابزار گزارش دهي کنسول جستجوي سئو ي گوگل در حال حاضر گزارشات خود را مبني بر وب سايت هاي به خصوص و شخصي منتشر کرده است.

جان مولر از شرکت گوگل در ويديويي اعلام کرده است که شرکت گوگل هم چنان بايد محبوبيت خود را بين کاربران حفظ کند و اين کار را با انجام دادن مراحل زير طي کند:

  • چه اشتباهي در سئو رخ داد؟
  • مراحل رسيدگي به اشتباهات سئو
  • از چه زماني اين اشتباهات سئو افزايش پيدا کرد؟
  • تصوير کلي مشکلات پيش آمده چه بود؟

او همچنين اعلام کرد:

از نظر من، در ابتدا نياز است تا صبر کنيم و ببينيم که اين مشکلات چه تاثيراتي در سئو به همراه داشته اند و سپس موضوع مد نظر اين است که آيا مي توانيم در رابطه با آمار و ارقام مشکلات پيش آمده صحبت کنيم يا قادر نيستيم تا آمار و ارقام مشخصي را به کاربران خود براي سئو ارائه دهيم. چه نوع از آمار و ارقامي براي مشکلات پيش آمده منطقي به نظر مي رسد. اين سوالات در مورد مشکلات سئو همچنان در ذهن کاربران و کارکنان شرکت وجود دارد.

شرکت گوگل همچنين اعلام کرد که بسياري از افراد در شرکت گوگل از مشکلات پيش آمده ي سئو آگاه هستند و همواره در رابطه با آن بحث و گفت و گو مي کنند، اما چه اتفاقي رخ خواهد داد. آن ها چگونه مي توانند اين مشکل سئو را درست کنند و باعث خشنودي توليد کنندگان محتواي سئو شوند؟ زيرا اين افراد بخشي حياتي در اکوسيستم گوگل هستند. اين سوالات بايد به وضوح پاسخ داده شوند تا بتوانند تا حدي باعث رفع ناراحتي کاربران درباره ي سئو شوند.

هنگامي که از جان مولر پرسيده شد که آيا شرکت گوگل بابت مشکلات پيش آمده عذرخواهي خواهد کرد، او پاسخ داد:
"من هيچ ايده اي ندارم. مي دانم که افراد زيادي درگير اين مشکل سئو شده‌اند" اما او همچنين اضافه کرد که: مشکلات فني گاهي اوقات رخ مي دهد و سئو ي هيچ وب سايتي از اين قاعده مستثنا نيست. او همچنين اعلام کرد که اين مشکل تنها يک طرفه نيست و شرکت گوگل را نيز تحت تاثير قرار داده است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/115/



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

امروزه تمامي مجلات کاغذي و و اغلب حرفه ها و تخصص هاي آنلاين، وب سايتي را براي کاربران خود ايجاد کرده اند. بسياري از آن ها نيز همچنان نسخه‌هاي چاپي را به نسخه هاي آنلاين ترجيح مي دهند، اما اينترنت و طراحي سايت فضايي بسيار ارزان تر براي انتشار مطالب است. به نظر مي رسد آينده وبلاگ نويسي آنلاين به سمتي حرکت مي‌کند که در آن وبلاگ ها طراحي سايت مجله مانند خود را حفظ مي‌کنند. اما اين عبارت به چه معنا است؟ چگونه مي توان بيين وبلاگ و مجلات آنلاين، تفاوت‌هاي مورد نياز را ايجاد کرد؟
در اين پست، با يکديگر برخي از اصول طراحي سايت اوليه که در دنياي وبلاگ نويسي مورد نياز هستند را پوشش مي دهيم و تغييرات دنياي طراحي سايت در وبلاگ نويسي و چگونگي تغييرات آن را با يکديگر بررسي خواهيم کرد.

 

به طور کلي دو تفاوت عمده در طراحي سايت بين وبلاگ و مجلات انلاين وجود ندارد. بزرگ ترين عوامل موثر در تفاوت اين دو عبارتند از افکار عمومي و کليات طراحي سايت .

ابزارهاي مخصوص به داستان ها يا استوري ها

تمام صفحات خانگي و هوم پيج هاي مجلات در طراحي سايت بايد داراي برخي ابزارهاي مخصوص باشند. اين روش، در واقع بهترين راه براي متمايز کردن وبلاگ خود از ديگران و اثربخشي حرفه اي بر آن درطراحي سايت است.

هر گونه از اين ابزار ها يا ويجت ها بايد داراي تصاوير کوچک براي پست هاي سازمان يافته در بخش گريد (GRID) طراحي سايت باشد. بخش مخصوص به پست‌ها، مي تواند شبيه به چرخ و فلک بزرگ يا شبکه اي ثابت با اندازه هاي متفاوت براي تصاوير کوچک طراحي سايت باشد.
در مبحث طراحي سايت ، مسئله اي به نام انتخاب اشتباه وجود ندارد؛ بلکه با توجه به خلاقيت و طراحي منحصر به فرد خود، طراحي سايت خود را از ديگران متمايز مي کنيد.

به عنوان مثال، طراحي سايت SpyStyle از عکس هاي متفاوت براي مقالات و پست‌هاي مختلف استفاده کرده است. مهم ترين مسئله در مقالات اين است که توجه کاربران خود را بيش از پيش در طراحي سايتجلب کنيد.

مقالات برتر منتشر شده در اين طراحي سايت داراي تصاوير بزرگ هستند که سرتاسر اين صفحه را در بر مي گيرند، سپس سه مقاله يا پست کوچک تر در قسمت زيرين تصوير بزرگ قرار مي گيرند.

هر کدام از مقالات و پست هاي اين طراحي سايت ، روندي متفاوت را دنبال مي کنند و خود را از ساير مقالات يا صفحه اصلي متمايز مي کنند. اين وب سايت، يکي از بهترين مثال ها براي درک و چگونگي سازماندهي داستان‌ها يا استوري ها است.

هنگامي که به دنبال فضايي مناسب براي طراحي سايت هستيد، بهتر است نگاهي به وب سايت Hongkiat بيندازيد که خود را به عنوان برندي مطرح در دنياي وبلاگ نويسي معرفي کرده است، اما اين وب سايت از ابزاري براي ايجاد فضايي مجله مانند بر روي هوم پيج خود استفاده مي کند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/116/



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

7. استفاده از تصاوير و نوشته ها بزرگ

هنگامي که مطمئن نيستيد چه کاري براي طراحي سايت شما بيشتر از همه عمل مي‌کند، بهتر است از تصاوير يا نوشته هاي بزرگ استفاده کنيد. اين کار را مي توانيد براي هر دوي اين عناصر انجام دهيد. شاخص اندازه، توجه کاربران را به خوبي جلب خواهد کرد و با استفاده از اين عنصر براي نوشته يا تصوير، مي‌توانيد هم خواني و هارموني مناسبي با عناصر ديگر ايجاد کنيد. استفاده از تصاوير بزرگ، به شما کمک مي کند تا تفاوت هاي سايه پردازي و کنتراست را به خوبي نشان دهيد و آن ها را به صورت برجسته در طراحي سايت نمايش دهيد. استفاده از نوشته بزرگ مي تواند وزن و حجم مناسب را به عکس و نوشته شما اضافه کند تا بتواند خوانايي آن را در مقايسه با ساير عناصر استفاده شده در طراحي سايت افزايش دهد.

8. افزودن رنگ

افزودن مقداري رنگ مي تواند جنبه بصري و ديداري طراحي سايت شما را به صورت قابل توجهي افزايش دهد. طراحي سايت بالا، از دو رويکرد متفاوت براي اين امر استفاده مي‌کند - يکي از آن ها استفاده از رنگ متضاد براي برجسته نشان دادن کلمات مهم است، در حالي که رويکرد ديگر استفاده از توني خاص براي نشان دادن تصوير استفاده شده است. هردوي اين تکنيک ها مي تواند به صورت موثر در طراحي سايت واقع شود.

9 . استفاده از کالر کست (Color Cast)

(کالر کست يا کالر شيفت مقداري از يک رنگ است که به کل يا قسمتي از عکس به شکل يکسان تاثير مي گذارد. معمولا تغيراتي که در اثر استفاده از فيلتر هاي کاهش نور (ND) به وجود مي آيد، تراز سفيدي عکس را به سمت گرم يا سرد تغير مي دهد. اين تغيرات رنگي به طور کلي ناخواسته هستند و تاثير منفي آن تا حدي با سيستم هاي تصحيح رنگ بر طرف مي شوند.)

يکي از مواردي که محبوبيت آن روز به روز در حال افزايش است، استفاده از کالر کستينگ بر روي تصاوير، براي برجسته نشان دادن بخشي از نوشته ها در طراحي سايت است. در حالي که استفاده از اين روش مي تواند کمي پيچيده به نظر برسد، اما در عين حال مي تواند طراحي سايت خيره کننده اي براي شما به ارمغان بياورد. رنگي را انتخاب کنيد که منابع بصري آن زياد باشد. نکته مورد نظر اين است که بايد تعادل بين رنگ هاي استفاده شده را به خوبي برقرار کنيد، اما در عين حال رنگ هاي مورد نظر را در طراحي سايت به نحوي استفاده کنيد که خوانايي نوشته هاي استفاده شده کاهش پيدا نکند. براي استفاده از اين نوع طراحي، ممکن است نياز باشد تا رنگ هاي مختلفي را امتحان کنيد و پس از استفاده از رنگ هاي مختلف، گزينه هاي نهايي خود را انتخاب کنيد و آن ها را به کار بگيريد. اگر مطمئن نيستيد که از چه رنگ هايي براي طراحي سايت استفاده کنيد، بهتر است رنگ هايي را انتخاب کنيد که با برند يا محصولات مورد نظرتان هم خواني دارد.

10. استفاده از تصاوير نوشته هاي ساده

شعار معروف "سادگي را حفظ کن"، در رابطه با نوشته و تصاوير نيز در طراحي سايت به خوبي صدق مي کند. هدف شما اين است که افراد و بازديدکنندگان وب سايت، تصوير و نوشته هاي شما را به صورت همزمان و به خوبي مشاهده کنند و هدف و مقصود طراحي سايت شما را درک کنند. استفاده از روش هاي زياد براي برجسته نشان دادن تصاوير و نوشته ها مي تواند نتايج عکس به همراه داشته باشد. هنگام کار با تصاوير، از تايپوگرافي ساده و تصاوير مستقيم استفاده کنيد تا بتوانيد بهترين نتايج را در طراحي سايت به دست آوريد. به ياد داشته باشيد که بخش هاي مهم تصاوير خود را به صورت ساده نگه داريد تا بتوانيد هدف خود را به کاربران برسانيد و به ياد داشته باشيد که نوشته هاي خود را به صورت خوانا بر روي تصوير قرار دهيد تا بتوانيد هر دوي اين عناصر را به خوبي حفظ کنيد و نتايج دلخواه را براي طراحي سايتبه دست آوريد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/113/



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

آيا شرکت گوگل بايد اين مشکل را بيش از پيش شفاف‌سازي کند؟ آيا اين شرکت بايد از کاربران خود عذرخواهي کند؟

 

مردم به دنبال چه هستند ؟

اکوسيستم خاصي در دنياي اينترنت وجود دارد. در اين دنيا افرادي هستند که محتواي سئو را توليد مي‌کنند، افرادي وجود دارند که آن ها را تبليغ مي‌کنند و برخي افراد به دنبال جستجوي اين محتوا ي سئوهستند. در دنياي اينترنت، شرکت گوگل ابتدايي ترين مقصد افراد براي جستجوي محتوا است. شرکت گوگل مي تواند اين خدمات را براي اين افراد مهيا کند، زيرا درآمد آن ها از طريق نمايش تبليغات در نتايج جستجو است.

در اين حين، بدون وجود توليد کنندگان محتواي سئو که مطالب مورد نظر را براي شرکت گوگل توليد مي کنند تا اين شرکت محتوا را ايندکس کند و در نتايج جستجوي سئو ي خود دسته بندي کند، شرکت گوگل نمي توانست هيچ گونه جايگاه تبليغاتي و منبع درآمد داشته باشد. بنابراين هنگامي که شرکت گوگل اقدامي انجام مي دهد که باعث ناراحتي توليدکنندگان محتواي سئو مي شود، اين اقدامات بر روي تمامي اکوسيستم اينترنت تاثير مي‌گذارد.

مشکل ايندکسينگ

مشکل اخير ايندکسينگ شرکت گوگل در سئو که بيش از شش روز طول کشيد و شايد همچنان نيز ادامه داشته باشد، هم اکنون تاثيرات خود را بر روي برخي از گزارشات مبني بر کنسول جستجوي سئو نشان مي دهد و اين مشکل وارد برخي از ابزارهاي سئو ي گوگل نيز شده است که باعث آسيب رسيدن به توليد کنندگان محتوا و اکوسيستم کلي شده است.

بر اساس برخي تخمين ها، حدود چهار درصد از ايندکس سئو يا شاخص هاي گوگل حذف شده اند و باعث شده است تا بسياري از توليد کنندگان محتواي سئو ، ترافيک وب سايت نرخ تبديل و منبع درآمد خود را از دست بدهند.

همچنين، شرکت گوگل در اقدام اخير خود فراموش کرده است که کاربران خود را مطلع کند که اين شرکت ديگر از rel=prev/next حمايت نمي کند و اين امر باعث ناراحتي و عصبانيت توليدکنندگان محتوا در زمينهسئو شده است. اين توليد کنندگان منابع و زمان بسيار زيادي را صرف افزودن اين مارک آپ به وب سايت خود کرده اند تا بتوانند متوجه شوند که شرکت گوگل ديگر به دستور العمل هايي که خود شرکت آن ها را تعبيه کرده است احترام نمي‌گذارد. همچنين توليد کنندگان محتواي سئو از مشکل پيش آمده در رابطه با ارتباطات نيز خوشنود نيستند.

بهتر است فراموش نکنيم که برخي افراد ذکر کردند که شرکت گوگل در حال سرقت ترافيک سئو از منتشر کنندگان در تمامي جايگاه‌ها است.

ايندکسينگ سئو همچنان ادامه دارد...

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/114/



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

نحوه محافظت از سايت وردپرس از حمله و نگه داشتن آن به صورت ايمن و مطمئن

اين روزها وردپرس به طور شگفت انگيز يک سوم از تمام وبسايت ها را در اختيار گرفته. اين پلت فرم CMS در اواسط دهه 80 ميلادي براي جامعه ما جا افتاد، يعني درست از زماني که بسياري از ويژگي هاي سئووردپرس اجرا و عملي شد. به همين دليل است که به طور ناگهاني مورد حمله قرار مي گيرد ، که عمدتا به دليل سئو اسپم است ، اين حملات مي توانند به طرز وحشتناکي گسترش يابد.

ما در اينجا نگاهي به برخي از اصول وردپرس و راه هايي براي اطمينان از اينکه سايت وردپرس شما بي خطر است ، مي اندازيم.

وردپرس امن است؟

آخرين نسخه وردپرس بسيار ايمن طراحي شده. اما اگر از به روز رساني و آپديت آن غفلت کنيد ، مي تواند ناامني را به سرعت فراهم کند. به همين دليل است که بسياري از متخصصان امنيتي و توسعه دهندگان سئو جزو طرفداران وردپرس نيستند. وردپرس نيز به کد PHP spaghetti شباهت دارد که به طور ذاتي ناامن است ، در صورتي که خود وردپرس هشدار مي دهد که ريشه آسيب پذيري ها بيشتر متکي به قسمت هاي قابل گسترش پلتفرم ، به ويژه پلاگين ها و تم ها است.

به روز رساني وردپرس

وردپرس يک سيستم 100 درصد مطمئن نيست. وردپرس نياز به به روز رساني امنيتي دارد که به طور ايمن عمل کند ، نگران نباشيد اين به روز رساني ها وقت زيادي از شما نمي گيرد. به راحتي مي توانيد به روز رساني هاي امنيتي خودکار را روشن کنيد . پس پلاگين ها و تم ها را به محض اين که نسخه هاي جديد در دسترس قرار گرقتند، به روز رساني کنيد.

متن بازبودن وردپرس

وردپرس پلت فرمي متن باز است که شامل خطرات و همچنين منافع به خصوص خود در زمينه سئو است. اين منافع براي جامعه توسعه دهندگان کد را براي هسته فراهم مي کند، اين روز ها افراد زيادي به دنبال کشف پلت فرم هاي متن باز و open source هستند.

ابتدا از خود محافظت کنيد

مواردي وجود دارد که مي توانيد براي محافظت از خود و سئو ي سايت استفاده کنيد حتي زماني که نقش مدير را نداريد. اطمينان حاصل کنيد که در يک شبکه امن با يک ايستگاه کاري اسکن شده کار مي کنيد. از بلوک کردن تبليغات براي جلوگيري از حملات پيچيده که به عنوان تصاوير پنهان مي شوند ، استفاده کنيد. از VPN براي رمزگذاري و همچنين براي جلوگيري از هک شدن و حملات MITM. استفاده کنيد.

رمزهاي عبور امن

بدون توجه به نقشي که داريد داشتن يک رمز قوي و ايمن نکته بسيار مهمي است. اطمينان حاصل کنيد که رمز عبور شما منحصر به فرد و به اندازه کافي بلند است. رمزي که ترکيبي از اعداد و حروف است به اندازه کافي امن نيست، اگر کلمه عبورتان به اندازه کافي بلند نيست ، مي توانيد در رمز عبورتان از نشانه هاي نگارشي نيز استفاده کنيد . شما نياز به کلمه عبور طولاني داريد اگر رمزتان نياز به حفظ کردن دارد ، مي توانيد از عبارت هاي چهار يا پنج کلمه اي در کنار استفاده کنيد ، اما بهتر است که از يک برنامه مديريت رمز عبور استفاده کنيد که يک کلمه عبور ايمن و مطمئن براي شما ايجاد کند.

طول رمز عبور

چرا طول رمز عبور اينقدر مهم است؟ به اين ترتيب، يک گذرواژه هشت کاراکتري را مي توان در کمتر از 2.5 ساعت با استفاده از ابزار آزاد و متن باز به نام HashCat کشف کنيد! مهم نيست که رمز عبور شما غير قابل شناسايي است، مسئله مهم اين است که فقط چند ساعت طول مي کشد تا رمزهاي عبور کوتاه به راحتي شناسايي مي شوند. شروع به ايجاد رمز هاي بيشتر از 13 کاراکتر کنيد.

مديران

اگر نقش شما به عنوان يک کاربر مدير است، يک حساب کاربري جديد براي خودتان ايجاد کنيد که فقط محدود به يک نقش ويرايشگر باشد. شروع به استفاده از نمايه جديد به جاي admin کنيد به اين ترتيب، حملات خالص شبکه وسيع در حمله به مجوزهاي نقش ويرايشگر شما متمرکز خواهد شد و اگر حساب کاربري شما ربوده شود، شما توانايي مديريت براي تغيير رمزهاي عبور و کنترل از بين رفته را داريد. شايد هم از طريق استفاده از يک افزونه قادر باشيد يک سياست رمز عبور قوي را دنبال کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/111/



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

ثبت اختراع اين رابط کاربري براي شرکت مايکروسافت بسيار مهم و خوشايند است. در واقع، در آينده ي نزديک رابط کاربري محصولات اصلي اين شرکت بر اساس اين مفهوم و رابط کاربري خواهند بود. ويندوز فون، ايکس باکس و ويندوز 8 نمونه اي از اين موارد هستند. به علاوه، اين رابط کاربري در طراحي سايت سطحي متفاوت از حفاظت و امنيت را در برابر رقباي خود ايجاد کرده است.

 

براي مثال، شرکت گوگل هم‌چنان شاخص هاي متفاوتي از رابط کاربري مترو را از شرکت مايکروسافت تقليد مي کند.

مثال هايي از رابط کاربري مترو در طراحي سايت

چندين طراحي سايت را جمع آوري کرده ايم که در آن ها از سبک مترو استفاده شده است. در اغلب آن ها، ويژگي هاي اين رابط کاربري در قسمت عنوان ديده مي‌شود، اما بهتر است به جنبه هاي ديگر طراحي سايت ، مانند نوشته ها، تصاوير و آيکون و اينفوگرافي نيز نگاهي بيندازيم.

Windows UI Concept

Metro Dashboard

Windows 8 Day Mode

Windows 8 Night Mode

Zepppelin

Metro Dribbble

Metro web

Metro Style Form

Experiment with Metro UI

Portfolio

Metrofy

Metro – Personal Portfolio HTML5/CSS3 vCard

MetroStyle

Pressboard – Responsive Social Magazine Theme

Matrix – Responsive WordPress Theme

Windows Phone UK

WinRumors

The Verge

نتيجه گيري

بسياري از افراد معتقدند که شرکت مايکروسافت طراحي قابل توجه و جالبي را انجام داده است. مي توان در رابطه با بسياري از مزايا و معايب اين رابط کاربري طراحي سايت صحبت کرد، اما بايد با اين نکته موافقت کنيم که محيط اين رابط کاربري بسيار جالب است و از همه مهم‌تر، سيستم اجرايي مايکروسافت داراي شاخصه ها و ويژگي هاي مخصوص به خود است که اين ويژگي، آن را از ساير رقبا متمايز مي سازد. همچنين بايد اين نکته را در ذهن داشته باشيم که اين سيستم، بسيار جوان و تازه کار است و به صورت فعال در حال رشد است. بنابراين، بهتر است در رابطه با جزئيات کوچک بحث نکنيم و به دليل اين که قطعاً در آينده اي نزديک شاهد تغييرات و بهبودهاي زيادي در اين رابطه کاربري خواهيم بود.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/112/



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

شرکت گوگل در حال تست نسخه آزمايشي گوگل بوت است که مي تواند محتواي سئو ي بيشتري را رندر کند.

 

(رداز زدن يا ارائه? ماشيني تصاوير يا نمايان‌سازي يا رندرينگ (به انگليسي: Rendering) فرايند توليد ماشيني تصاوير بر پايه? مدل‌هاي محاسباتي، و سپس، ارائه? رايانه‌اي آن‌ها بر روي صفحه? نمايش را شامل مي‌گردد .در تعريف کلي: رندرينگ به فرايند نمايش تصاوير اجسام سه بعدي (3D) بر روي صفحه? نمايشگر دو بعدي گفته مي‌شود)

شرکت گوگل ممکن است بتواند بسيار پيشرفته تر از قبل وب اپ ها را کرال کند و اين عمليات سئو را زودتر از موعد مقرر انجام دهد.

(Crawling در لغت به معناي دنبال کردن مسير است. اما در دنياي سئو به معناي "دنبال کردن لينک ها" مي باشد. وقتي ربات ها شروع به بررسي سئو ي صفحات سايت شما مي کنند (هر صفحه اي) فقط روي سايت شما متمرکز نيستند و هر صفحه اي را که به سايت شما لينک شده باشد را در نظر مي گيرد. يکي از دلايلي که از نقشه هاي گوگل استفاده مي کنيم، اين است که آن ها شامل تمام لينک هاي موجود در وبلاگ ها و يا سايت ها هستند.)

وب سايت DeepCrawl کشف کرد که شرکت گوگل در حال آزمايش نسخه اي جديد از گوگل بوت براي سئو است که مي تواند وب را درست مانند مرورگر مدرن گوگل کروم رندر کند.

پيش از اين نيز مي دانستيم که شرکت گوگل در حال تلاش براي بهبود توانايي سئو ي گوگل براي رندر وب پيج هايي است که از جاوا اسکريپت پيشرفته يا وب اپ هاي پيشرفته تر استفاده مي کنند. توسعه گر شرکت گوگل، مارتين اسپيليت نيز اين آزمايش سئو را تاييد کرده است.

گوگل بوت، بيش از پيش عمليات رندرينگ را انجام مي‌دهد. در ادامه، اسکرين شاتي را مشاهده مي کنيد که نشان مي دهد آزمايش جديد گوگل بوت براي سئو بسيار پيشرفته تر از قبل عمل مي کند.

شرکت گوگل نيز اين آزمايش را تاييد کرده است. مارتين اسپيليت از شرکت گوگل در توييتر خود پستي قرار داده است که به آزمايش جديد سئو ي گوگل اشاره مي کند. مارتين اعلام کرده است که: " 24 ساعته در حال آزمايش قابليت‌هاي شرکت خود هستيم و برخي اوقات اين آزمايشات قابل مشاهده هستند."

اگر گوگل بوت قادر است تا وب پيج ها را درست مانند مرورگرهاي مدرن، سئو ها، منتشر کنندگان و توليدکنندگان محتوا رندر کند، بنابراين نيازي نيست تا هنگام ساخت اين وب اپ هاي مدرن نگراني خاصي از اين بابت داشته باشيد. از اين به بعد نيازي به راه حل هايي مانند رندرينگ پويا نداريد تا بتوانيد محتواي سئو را به صورت بالقوه رندر، ايندکس و رتبه بندي کنند.

(در شرايط عمومي Indexing فرايند اضافه کردن صفحات وب، به جستجوي سئو ي گوگل است.بسته به اين که برچسب Meta کدام تگ هاي Index و يا No-Index را استفاده کند.گوگل صفحات شما را جستجو، و فهرست مي کند.بهتر است براي رتبه بندي بالاتر در موتورهاي جستجو تنها بخش هاي اصلي وبلاگ يا وب سايت Index شوند)

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/109/



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

طراحي سايت چشم گيري که ظاهر آن زيبا به نظر مي رسد کاري خوب است اما، وب سايت شما بايد شاخصه‌هايي مهم تر از ظاهر زيبا داشته باشد.

 

طراحي سايت تجاري را در نظر بگيريد و به 30 ثانيه ابتدايي مراجعه کاربر به وب سايت فکر کنيد. تنها 30 ثانيه کافي است تا فرد مورد نظر نگاه کلي و ديد ابتدايي به اين طراحي سايت را در ذهن خود شکل دهد. وب‌سايت شما ممکن است زمان کم تري براي اين ديدگاه اوليه نياز داشته باشد.

عوامل زير، نقش بسيار مهمي در شکل گيري اوليه ديدگاه افراد به طراحي سايت دارند:

  • راحتي استفاده از طراحي سايت ، به نحوي که ساير مشخصه هاي وب سايت براي کاربران مزاحمت ايجاد نکند.
  • ايجاد احساس و انرژي مثبت در رابطه با تجارت طراحي سايت .
  • ظاهر حرفه‌اي و زيبا.
  • استفاده از فرمت آسان براي استفاده از طراحي سايت .
  • برجسته نشان دادن اطلاعات مهم.
  • ايجاد ديدگاه اوليه مثبت با استفاده از گرافيک ها و نوشته ها.

شاخص هاي ذکر شده براي استراتژي طراحي سايت ، شما را در شناسايي اهداف تان همراهي خواهد کرد و مي توانيد از اين شاخص ها به عنوان راهنما براي ايجاد بهترين طراحي سايت استفاده کنيد.

به کارگيري طراحي استراتژيک

موارد که در ادامه ذکر مي شوند را به عنوان مراحلي براي تفکر استراتژيک در رابطه با پروژه طراحي سايت در نظر بگيريد.

اهداف مشتريان خود را تعريف کنيد

بايد بتوانيد به وضوح اهداف مشتريان خود را تعريف کنيد و درک کنيد که انتظار دست يابي به چه موفقيت‌هايي را داريد و طراحي سايت خود را در جهت آن ايجاد کنيد.

ممکن است با پرسيدن پرسش هاي ساده در رابطه با اهداف طراحي سايت بتوانيد اطلاعات کافي از مشتريان خود به دست آوريد، اما ممکن است مشتريان نتوانند اهداف کمپاني را در قالب کلمات بيان کنند.

زمان کافي براي مشاوره و صحبت با مشتريان خود کنار بگذاريد. سعي کنيد سليقه و اهداف آن ها از بازديد يک طراحي سايت را به دست آوريد. بهتر است در رابطه با هدف و مسير خود به نقطه نظر مشترک با مشتريان خود برسيد.

طراحان وب اغلب نمي توانند موارد بالا را به صورت عملي انجام دهند. شما خواهان قالب و طراحي سايت متعادل براي وب سايت خود هستيد، اما چيزي که بايد به ياد داشته باشيد اين است که طراحي سايت، هنري کاربردي است. کاربرد فروش محصولات، انتقال اطلاعات، دسترسي به خدمات، سرگرمي و موارد ديگر را بايد به نحو احسن در طراحي سايت خود در نظر بگيريد. اهداف شما بايد براي تمامي کاربران روشن باشد.

مخاطبان خود را بشناسيد

چگونگي تشکيل ديدگاه اوليه نسبت به وب سايت شما، بستگي به طراحي سايت و هدف آن دارد. شناسايي کاربران، تکنولوژي، جنسيت، سن، منافع مشترک و موارد بيشتر، بر انتخاب زيبايي‌شناسي و نوع استفاده از وب سايت شما تاثير زيادي مي گذارد. طراحي سايت آموزشي براي کودکان بسيار متفاوت از وب سايتي براي انجمن هاي بالغ است. قابليت استفاده از وب سايت هاي مربوط به بازي با وب سايت هاي تجارت الکترونيک کاملا متفاوت خواهد بود. جزئيات ديگر مانند اندازه نوشته و سبک، استفاده از گرافيک و انتخاب رنگ تأثير بسزايي بر ديدگاه مخاطبان در طراحي سايت مي گذارد. بهتر است در رابطه با شناسايي مخاطبان خود با وجدان عمل کنيد!

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/110/



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

بيش از نيمي از تجارت هاي کوچک اعلام کردند که استفاده از تلفن همراه و جستجوي کوچک براي کلمات کليدي براي بهترين تاکتيک هاي سئو ، براي آن ها به خوبي عمل کرده است.

 

در ادامه با نتايج بررسي انجام گرفته و درصد هاي مربوط به آن با شما همراه خواهيم بود

درصد هاي زير، روش هاي اعلام شده توسط تجارت هاي کوچک براي ارتقاء سئو و روش هاي برتر است:

  • وب سايت موبايل دوستانه: 54%
  • جستجوي مربوط به کلمات کليدي: 51%
  • ايجاد محتواي با کيفيت: 48%
  • بهينه سازي جستجو: 45%
  • بهينه سازي سايت: 40%
  • تبليغات: 35%
  • پيوندهاي لينک هاي مرتبط: 28%
  • بهينه سازي جستجوي صوتي: 21%

مسئله اي که بسيار جالب است اين است که 21 درصد آن ها اعلام کردند که بهينه سازي جستجوي صوتي را براي به کار گيري سئو انجام مي دهند، با اين وجود مشخص نيست که اين عبارت به چه معنا است!

روش هاي رديابي موفقيت در سئو

هنگامي که از اين افراد پرسيده شد چگونه موفقيت خود در سئو را بررسي کردند، تنها 4 درصد اين افراد پاسخ دادند که هرگز به دنبال نتيجه تلاش‌هاي خود نرفته اند و تلاش‌هاي انجام گرفته براي بهبود سئو را بررسي نکردند!

  • ترافيک وب و موتورهاي جستجو: 25 درصد
  • هدايت و تبديل: 19 درصد
  • تعداد و کيفيت لينک ها: 14 درصد
  • رتبه بندي کليدي: 13 درصد
  • تأثير اوليه: 13 درصد
  • مشارکت درون وب سايت:12 درصد
  • به دنبال معيارهايي براي بررسي سئو نبودم: 4 درصد

تبليغات PPC (Pay Per Click)

در اين بررسي، از افرادي که از تبليغات ppc به جاي سئو استفاده مي‌کنند، در رابطه با بودجه موردنظر پرسش‌هايي مطرح شد. 33 درصد اين افراد، بين 10 تا 30 درصد بودجه بازاريابي خود را به تبليغات ppc اختصاص داده‌اند. گروه بعدي که شامل 24 درصد اين افراد است، بين 31 تا 50 درصد بودجه خود را به اين امر اختصاص دادند. اکثريت آن ها، يعني 82 درصد اين افراد اعلام کردند که از پي پي سي به طور دائمي استفاده مي کنند و 45 درصد آن ها اعلام کردند که از اين روش به صورت ماهانه استفاده مي‌کنند.

اين بررسي نشان مي‌دهد در حالي که تعداد بسيار کمي از تجارت هاي کوچک در امر سئو فعاليت مداوم دارند، اما درصد قابل توجهي از آن ها اعلام کردند که بايد سئو و استراتژي هاي مربوط به موفقيت در آن را به کار بگيرند، زيرا استفاده از استراتژي هاي مربوط به سئو ، فرصتي مناسب براي ارائه دهندگان کنندگان خدمات شخص ثالث است و کمپاني هايي که به تجارت هاي کوچک خدمت مي کنند مي توانند منافع زيادي از اين طريق به دست آورند، اما استفاده از سئو و استراتژي هاي مربوط به آن به اين معنا نيست که نتايج آن به صورت فوري مشخص خواهند شد؛ بلکه ارزش بالاي آن باعث مي‌شود رسيدن به نتايج دلخواه در اين امر زمان بر باشد. براي تجارت هاي کوچکي که انگيزه يا صبر کافي براي رسيدن به اين امر را ندارند، نتيجه عکس به همراه خواهد داشت و به هيچ عنوان نمي توان به نتايج و منافع فوري دست پيدا کرد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/105/



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

به عنوان مثال، يکي از شاخص ترين ويژگي هاي رابط کاربري در طراحي سايت ، اين است که قسمتي از عنوان صفحه بعدي در سمت راست صفحه نمايش نشان داده مي شود.

 

در مفهوم مترو، نقش بسيار مهمي به انيميشن اختصاص داده شده است. اين انيميشن بايد قابليت اين را داشته باشد تا کاربران را در طراحي سايت سرگرم کند و رابط کاربري زيبا و متحرک با قرار دادن جلوه هاي ويژه، تجربه خوبي را براي کاربران خلق مي کند. انيميشن باعث مي شود رابط کاربري همچنان پويا و فعال باشد و شرکت مايکروسافت شديدا بر اين ايده خود معتقد است.

براي مثال، شاخص هاي فعال و دکمه ها بايد هنگامي که کاربران آن ها را لمس مي کنند سريعاً پاسخ دهند: اين دکمه ها بايد نوسان داشته باشند يا فشار داده شوند. انتقال از صفحه اي به صفحه ديگر در طراحي سايت بايد با اثر متحرک انجام شود (اما طراحان نرم افزار، حتي کساني که با نرم افزار اصلي کار مي کنند اغلب اين ايده را ناديده مي گيرند).

اين سيستم، انواع بسياري از انيميشن هاي بسيار جالب را ارائه مي‌دهد.

به عنوان مثال، در سرويس گيرنده ايميل، هنگام انتقال از پوشه صندوق يا Inbox به پيام خاص، شاهد اين انيميشن ها خواهيم بود و نام فرستنده و موضوع پيام از صفحه نمايش ناپديد نمي شود؛ بلکه به نظر مي‌رسد نام آن ها بر روي صفحه نمايش پرواز مي کند. هنگامي که بر روي دکمه ارسال کليک مي‌کنيد، پيغام ارسال شده کاهش پيدا مي‌کند و به سمت بالاي صفحه نمايش انتقال داده مي شود.

به هرحال، انيميشن توسط سيستم هاي مختلف در طراحي سايت به کار گرفته مي شود، يعني قبل از آن، توسعه دهندگان مجبور بودند انيميشن هاي مورد نظر را خلق کنند و آن ها را به صورت دستي ايجاد کنند، اما هم اکنون تنها کافي است تا نوع انيميشن مورد نظر را به سيستم اعلام کنند و اغلب عمليات به صورت خودکار انجام مي شود. اين کار باعث مي شود که زندگي توسعه دهندگان تا حد زيادي راحت تر از پيش شود، گرچه اين کار باعث مي‌شود برخي انيميشن هاي سفارشي غير ممکن به نظر برسد.

انيميشن در طراحي سايت وظايف ديگري نيز دارد. انتقال هاي متحرک، هنگامي که سيستم نياز به پردازش دستورات کاربر دارد. در حالت ايده آل، اگر انيميشن به خوبي طراحي شده باشد، هنگام انتقال از صفحه اي به صفحه ديگر، به دليل وجود انيميشن زيبا، کاربران متوجه گذر زمان بين اين دو انتقال نخواهند شد.

شرکت مايکروسافت توصيه هايي در رابطه با کپي کردن اشيا و افکت ها از دنياي واقعي درون رابط‌ کاربري مجازي دارد، اما در عوض پيشنهاد مي‌کند تا صاحبان وب سايت از فرصت ها و امکانات فضاي مجازي به طور فعال تر استفاده کنند. بنابراين، آيکونوگرافيک ها و اينفوگرافيک ها براي رابطه کاربري مترو در طراحي سايت ارتقا يافته است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/106/



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

براي سبک طراحي سايت مترو، سيستم انحصاري خاصي توسعه يافته است که مايکروسافت از آن ها براي ايجاد سيستم عامل و برنامه هاي کاربردي خود استفاده مي کند. اين شرکت به طراحان برنامه‌هاي شخص ثالث نيز توصيه مي کند که از همان روش استفاده کنند.

 

هدف اصلي طراحي سايت اين سيستم، تمرکز بر محتواي کاربران است. هنگام کار با دستگاه الکترونيکي، کاربر قصد دارد به تمامي داده هاي خود دسترسي داشته باشد، يا برخي از وظايف خود را به راحتي و با حداقل مزاحمت توسط موارد ديگر انجام دهد.

بنابراين، نقش رابط کاربري اين است که کاربر را به سرعت و به راحتي به اهداف خود هدايت کند و کاري کند تا کاربر مورد نظر بتواند آنچه را که مي خواهد در طراحي سايت انجام دهد. اگر رابط کاربري تنها وظيفه اشاره‌گر به مسير مورد نظر را داشته باشد، ارزش خود را به طور کامل از دست خواهد داد. به همين دليل، مايکروسافت براي بهبود رابط کاربري از عناصر تزييني و پس زمينه استفاده نمي کند تا اين موارد باعث حواس پرتي کاربران نشود؛ بلکه تنها مهم ترين موارد را در رابط کاربري جاي مي‌گذارد. اين امر باعث مي شود کاربران بتوانند اطلاعات را به طور کامل و درست درک کنند.

البته، رابط کاربري طراحي سايت بايد ظاهري دلچسب داشته باشد و احساس خوبي به کاربران منتقل کند. با اين حال، زيبايي آن نبايد بر روي سرعت و ظرافت اطلاعات تاثير داشته باشد. بنابراين، در رابط کاربري ابزار هاي بصري زيادي براي کاربران در نظر گرفته نشده است. با اين حال، شرکت مايکروسافت معتقد است که در دسترس بودن، به معناي امکان دستيابي به نتايج مورد نظر است. در ابتدا، بايد توجه خود را به سمت نوشته ها و ويژگي هاي فونت جلب کنيم. اندازه، سبک و مکان نوشته ها مي تواند موارد بسيار زيادي را براي شما مشخص کند. گاهي اوقات، تاثير بصري نوشته مي تواند بسيار قوي تر از اطلاعات به کار رفته در وب سايت باشد و بهتر است اين امر را در رابط کاربري در نظر بگيريد.

در ويندوز فون 7، شرکت مايکروسافت مجموعه فونت هاي خاصي را طراحي کرده است.

در طي توسعه ي فونت هاي متفاوت در طراحي سايت ، توجه خاصي به ميزان خوانايي آن شده است. در نتيجه، کاربر مي تواند حتي با نگاهي کوتاه نوشته مورد نظر را درک کند و نيازي نيست تا معني حروف را درک کند. علاوه بر اين، فونت هاي به کار رفته حتي با نوشته هاي بسيار کوچک نيز قابل خواندن است.

در نهايت، اين نکته توسط شرکت مايکروسافت نيز تأييد شده است که اين فونت تنها از نظر بصري زيبا است. يکي از اولويت هاي مهم ديگر، اين است که نوشته هاي استفاده شده بايد پويا باشد و بر روي حرکات تمرکز کند. اين عبارت توضيح کمي سختي دارد اما ايده اصلي آن اين است که ساختار و ظاهر رابط رابط کاربري بايد کاربران را تشويق کند تا به سمت جلو حرکت کنند و به آن ها نشان دهد که امکانات و اطلاعات بيشتري پيش روي آن ها است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/103/



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

اکثرتجارت هاي کوچک، سئو را با استفاده از روش هاي خود و بدون مشورت با متخصصان انجام مي دهند

نزديک به 80 درصد افراد داراي تجارت هاي کوچک، اعلام کردند که دانش و اعتماد به نفس کافي براي دسترسي به بهترين نتايج سئو را دارند.

بررسي که در رابطه با تجارت هاي کوچک انجام شده است، نشان مي‌دهد که اکثريت آن ها اعلام کرده‌اند که بايد استفاده از سئو را آغاز کنند، اما تنها 36 درصد آن ها استراتژي سئو ي مناسب را دارند و به صورت فعال از آن استفاده مي‌کنند. اين مطالعه بر روي 529 تجارت کوچک، که بين 1 تا 50 کارمند دارند انجام گرفته است و نتايج آن اعلام شده است.

علاوه بر 36 درصد ذکر شده، در اين بررسي اعلام شد که 23 درصد اين افراد قصد دارند تا در سال 2019 از قوانين مربوط به سوء استفاده کنند و 15 درصد آن ها اعلام کردند که قصد دارند در سال 2020 و بعد از آنسئو در وب سايت و تجارت خود به کار بگيرند. گرچه از تصميم گيري براي انجام اين کار تا اقدامات عملي راهي بسيار طولاني وجود دارد و ممکن است برخي از آن ها از انجام اين کار پشيمان شوند.

در مطالعه انجام گرفته مشخص شد نزديک به 44 درصد تجارت هاي کوچک، زمان يا پول خود را در سئو هزينه مي‌کنند. اما اين درصد ذکر شده مربوط به تجارت هايي است که بيش از 500 کارمند دارند.

اغلب افراد از سئو در تجارت خود استفاده مي کنند

اغلب تجارت هاي کوچک اعلام کردند که سئو و قوانين مربوط به آن را بدون کمک از متخصصان و مشاوران خبره در اين زمينه و توسط دانش خود انجام مي دهند، همچنين 42 درصد اين افراد از سئو و مشاورين مربوط به آن استفاده مي‌کنند. 28 درصد آن ها اعلام کردند که براي بهبود تجارت و وب سايت خود، از کمپاني ها و شرکت هاي مربوط به بهبود سئو بهره مي گيرند و 50 درصد اين افراد اعلام کردند که از ابزارها و نرم افزارهاي مربوط به سئو استفاده مي‌کنند. تصور مي کنم (نويسنده) که تفاوت و مسئله اصلي، بين افرادي است که از کمپاني هاي مربوط به سئو استفاده مي کنند و آن هايي که از مشاوران مربوط به اين زمينه بهره مي گيرند.

تقريباً 80 درصد از اين تجارت هاي کوچک، اذعان داشتند که اعتماد به نفس يا دانش کافي براي استفاده از بهترين شيوه هاي سئو را دارند. با اين حال، حقيقت امر اين است که نتايج منتشر شده از بازاريابي شبکه هاي اجتماعي اين افراد و تجارت ها، نتايجي متفاوت از ادعاهاي آن ها به همراه داشت.

روش هاي برتر سئو بين تجارت هاي کوچک

در اين بررسي، از تجارت هاي کوچکي که هم اکنون از سئو استفاده مي کنند پرسيده شد که سئو باعث فعال شدن چه اموري در شرکت آن ها شده است؟ بسياري از اين افراد، به طور اشتباه پاسخ دادند: بازاريابي رسانه هاي اجتماعي! اين عبارت يکي از مهم‌ترين تاکتيک هاي اين افراد بود و در واقع بالاترين درصد را به خود اختصاص داد (63 درصد).

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/104/



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

بهينه سازي موتور هاي جست و جو ( سئو ) نوعي هنر و علم است ! يعني شما بتوانيد نظر کاربران زيادي را نسبت به سايت خود جلب نماييد .

 

موضوعاتي که ما در اين صفحه مي خواهيم در موردشان صحبت کنيم را به صورت تيتر بيان مي کنيم :

  • چرا سئو اهميت دارد ؟
  • موتور هاي جست و جو چگونه کار مي کنند ؟
  • مشتريان و کلمات کليدي
  • محتواي متناسب با سئو
  • مثال هايي در مورد محتواي با کيفيت
  • پايه هاي سئو ي داخلي يا On-Page
  • مقدمه اي براي سئو ي تکنيکي
  • پايه هاي لينک سازي
  • هدف جست و جو
  • رشد روز افزون عوامل سئو

چرا سئو اهميت دارد ؟

به طور خلاصه مي توان بيان کرد که جست و جو منبع اصلي ترافيک ( تعداد بازديد ) سايت شما است .

ما سعي کرديم آمار تقريبا واقعي تهيه کنيم که ترافيک سايت ها از کجا به دست مي آيد :

همان طور که مشاهده مي کنيد نزديک 60 درصد از کل ترافيک موجود در سطح وب مربوط به جست و جو از طريق گوگل است . اگر درصد ساير موارد مثل بينک ، ياهو ، يوتيوب و … را حساب کنيد و به اين درصد اضافه کنيد متوجه مي شويد که 70.6 درصد از ترافيک موجود از طريق موتور هاي جست و جو به دست مي آيد !

خوب اجازه دهيد با ارائه يک مثال اهميت سئو را به شما نشان دهيم :

بگذاريد با اين شروع کنيم که شما مي خواهيد يک فروشگاه لوازم مهماني باز کنيد .

با توجه به گزارشات گوگل ، 110.000 نفر در هر ماه براي کلمه لوازم مهماني سرچ مي کنند .

البته گوگل بيان کرده است که از اين تعداد ، حدود 20 درصد از کل کليک ها روي لينک هاي رتبه دار انجام شده است و اين به معناي آن است که اگر شما يکي از نتايج برتر و رتبه دار گوگل باشيد فقط 22.000 نفر ماهانه از سايت شما بازديد خواهند کرد .

اجازه بديد کمي بيشتر بررسي کنيم – اين تعدادي که از سايت شما بازديد مي کنند چقدر ارزش دارند ؟

اگر شما بخواهيد رو اين کلمه تبليغات انجام دهيد به طور ميانگين براي هر کليک بايد 1 دلار پرداخت کنيد ؛ در واقع اگر شما بخواهيد 22.000 بازديد کننده براي سايت خود داشته باشيد بايد 22.000 دلار براي يک ماه پرداخت کنيد .

و اين فقط مربوط به همين 1 کلمه مي شود . اگر سايت شما سئو شده باشد ، شما مي توانيد در صد ها يا هزاران کلمه رتبه داشته باشيد .

در ساير صنايع ، مثل مشاور املاک يا بيمه ارزش ترافيک موتور هاي جست و جو به مراتب بالاتر است .

براي مثال ، تبليغ کنندگان براي کلمه اي مانند قيمت بيمه خودرو به ازاي هر کليک بالاي 45 دلار پرداخت مي کنند .

سئو يا تبليغات

وقتي شما عبارتي را جست و جو مي کنيد ده ها لينک به شما نمايش داده مي شود . اين لينک ها به دو دسته تقسيم مي شوند که براي شما توضيح خواهيم داد :

نتايج سئو شده

نتايج سئو شده يا سازماندهي شده ( گاهي اوقات به عنوان نتايج طبيعي نيز از آن ها ياد مي شود ) ، نتايجي هستند که 100 درصد به طور طبيعي رتبه گرفته اند و شايستگي حضور در آن رتبه را دارند .

به بيان ديگر هيچ راهي وجود ندارد که شما به گوگل يا ساير موتور هاي جست و جو هزينه اي را پرداخت کنيد که در نتايج طبيعي به شما رتبه بدهد .

موتور هاي جست و جو با توجه به صد ها عامل متفاوت سئو به نتايج بهينه شده رتبه مي دهند . اما در کل نتايج سئو شده به عقيده گوگل نزديک ترين ، قابل اعتماد ترين و معتبر ترين صفحاتي هستند که محتواي مرتبط با موضوع جست و جو شده را دارند .

من در مورد عملکرد الگوريتم موتور هاي جست و جو اطلاعات بيشتري دارم اما بعدا به آن خواهيم پرداخت . اما براي الان ، نکته ي مهمي را بايد به خاطر بسپاريم :

وقتي در مورد سئو صحبت مي کنيم ، داريم در مورد آن صحبت مي کنيم که سايت شما جايگاه بالايي در نتايج بهينه شده به دست آورد .

تبليغات

نتايج پرداختي ، تبليغاتي هستند که بالاي نتايج سئو شده يا پايين آن ها ظاهر مي شوند .

تبليغاتي که انجام مي شوند هيچ ارتباطي با ليست سايت هاي سئو شده ندارند . تبليغ کنندگان در بخش سايت هاي تبليغاتي بر اساس مبلغي که به ازاي هر کليک تعيين مي کنند رتبه بندي مي شوند . هر چه مبلغ را بالا تر قرار دهيد ، رتبه بهتري خواهيد داشت . همه چيز دست خودتان است !

موتور هاي جست و جو چگونه کار مي کنند ؟

وقتي شما در گوگل ( يا هر موتور جست و جوي ديگر ) براي چيزي جست و جو مي کنيد ، الگوريتمي در لحظه کار مي کند که بهترين نتايج را به شما نشان دهد .

به ويژه ، گوگل تمامي صفحات ايندکس شده در مخزن خود را بررسي مي کند تا بهترين جواب را به شما ارائه دهد .

حال بايد بدانيم گوگل چگونه بهترين نتيجه را تشخيص مي دهد ؟

هر چند که گوگل نحوه عملکرد الگوريتم خود را به صورت عمومي منتشر نمي کند ، با توجه به اسناد موجود و اعلامات گوگل ، صفحات بر اساس موارد زير رتبه مي گيرند :

ارتباط

وقتي شما براي عبارتي مثل ” طرز تهيه کوکي شکلاتي ” جست و جو مي کنيد ، قطعا نمي خواهيد که صفحاتي مربوط به ” لاستيک کاميون ” به شما نشان داده شود .

اين دليلي است که گوگل به صفحاتي رتبه مي دهد که تقريبا به کلمه کليدي شما نزديک باشند .

با اين حال ، گوگل به سادگي صفحات مرتبط را بالا تر از بقيه قرار نمي دهد ؛ دليل آن هم کاملا مشخص است ! براي هر موضوعي که شما جست و جو مي کنيد هزاران ( يا حتي ميليون ها ) صفحه مرتبط وجود دارد .

براي مثال ، کلمه کليدي ” طرز تهيه کوکي ” 349 ميليون نتيجه در گوگل دارد .

پس براي اين که بهترين نتايج مثل حباب به بالا بيايند ، موتور هاي جست و جو به سه عامل ديگر از الگوريتم خود نيز توجه مي کنند :

اعتبار

اعتبار همان طور که از معني آن مشخص است ، روش گوگل براي تعيين کردن اين است که محتواي صفحه صحيح و قابل اعتماد است يا خير .

اما سوال اين جا است که گوگل از کجا متوجه مي شود که يک صفحه معتبر است ؟

آن ها به تعداد صفحه هايي که به آن صفحه لينک شده اند توجه مي کنند :

لينک هايي که از ساير صفحات به صفحه مورد نظر داده مي شوند به ععنوان بک لينک مشخص مي شوند .

به طور کلي ، هر چه يک صفحه تعداد بک لينک هاي بيشتري داشته باشد ، رتبه آن نيز بالا تر خواهد بود :

در حقيقت ، مهارت گوگل براي اندازه گيري اعتبار از طريق بک لينک ها موردي است که آن را از موتور هاي جست و جو مثل ياهو متمايز مي سازد .

فايده

محتوا مي تواند مرتبط و معتبر باشد اما فايده اي نداشته باشد . گوگل هرگز نمي خواهد اين گونه محتوا ها را در بالاي نتايج سئو نشان دهد .

در واقع ، گوگل به طور عمومي بيان کرد که تفاوت زيادي بين محتواي با کيفيت و محتواي سودمند و با فايده وجود دارد .

براي مثال ، فرض کنيم شما مي خواهيد براي ” رژيم پالو ” جست و جو کنيد .

اولين نتيجه ي سئو ( نتيجه A ) که شما روي آن کليک مي کنيد توسط متخصص جهاني پالو نوشته شده است و چون اين صفحه محتواي با کيفيتي در خود دارد ، اکثر مردم به آن مراجعه مي کنند .

با اين حال ، محتوا کاملا غير سازماندهي شده است و پر از اصطلاحاتي است که اکثر مردم متوجه نمي شوند .

نتيجه سئو شده ي A با نتيجه B کاملا در تضاد است .

نتيجه B توسط فردي که تازه با اين نوع رژيم آشنا شده نوشته شده است و سايت آن ها بک لينک هاي زيادي ندارد که به آن اشاره کند .

با اين حال ، محتواي آن ها در بخش هاي مختلف قرار گرفته اند و طوري نوشته شده اند که هر کسي متوجه آن مي شود .

خوب ، صفحه اي که معتبر تر است بالا تر از صفحه اي قرار دارد که مطالبش مفيد تر است .

با اين که نتيجه سئو شده B به اندازه نتيجه A اعتبار ندارد و از نظر گوگل مورد اعتماد نيست اما همچنان به خوبي در گوگل رتبه مي گيرد .

( حتي ممکن است نتيجه B از نتيجه A نيز رتبه اش بهتر شود )

گوگل مفيد بودن را بر پايه سيگنال هايي که از تجربه کاربران دريافت مي کند ، اندازه گيري مي کند .

به بيان ديگر هر طوري که کاربران با نتايج تعامل داشته باشند . اگر گوگل تشخيص دهد که مردم واقعا نتيجه سئو شده مشخصي را دوست دارند ، رتبه آن را بهبود مي بخشند :

اولين پيشنهاد ما براي درياقت رتبه بهتر

سايتي طراحي کنيد که مردم عاشق آن باشند ! موتور هاي جست و جو طراحي شده اند تا سيگنال هاي متفاوت سئو را در سراسر وب بررسي کنند تا بتوانند سايت هايي را پيدا کنند که مردم بيشتر دوست دارند . با ايجاد کردن اين سيگنال ها به طور واقعي ( نه به طور تقلبي ) همان چيزي که آن ها به دنبالش هستند را در اختيارشان بگذاريد .

حال زمان آن رسيده که اين اطلاعات را با تمرين و با استفاده از يک آموزش سئو ي گام به گام پياده سازي کنيم .

مشتريان و کلمات کليدي

قبل از اين که وارد ريزه کاري تگ هاي عنوان و HTML شويد ، گامي مهم وجود دارد که نبايد از انجام آن غافل شويد :

مشتري و کلمه کليدي که جست و جو مي کند .

خوب اين مرحله اي است که شما متوجه مي شويد مشتريان شما چه کلماتي را جست و جو مي کنند … قرار است دقيقا متوجه شويد که چه کلمات و عباراتي هستند . اين راهي است که شما مي توانيد سايت خود را روي کلماتي سئو کنيد که هر روز مشتريان شما به دنبال آن هستند .

تا اين جاي کار همه چيز ساده است ؛ اين طور نيست ؟ خوب حالا دقيقا به شما نشان مي دهيم چگونه اين کار را انجام دهيد .

جست و جوي مشتريان

اگر شما هم از کساني هستيد که کسب و کار آنلاين داريد ، احتمالا ايده ي خوبي داريد که مشتريان هدف شما چه کساني هستند ، چه ظاهري دارند و شخصيتشان چگونه است .
خوب ما اين جا براي شما يک نمونه داريم :

اين نوع بررسي مشتري دقيقا به شما کمک نمي کند که محصولاتي توليد کنيد که مردم واقعا آن ها را مي خواهند ؛ بلکه بخش بسيار مهمي از سئو و محتوا مارکتينگ ( جذب بازديدکننده از طريق محتوا و تبديل بازديدکننده به مشتري ) است .

شايد متوجه نشده باشيد ، پس بيشتر توضيح خواهيم داد …

براي اين که با سئو به موفقيت برسيد ، بايد در مورد عناويني که مشتريان شما درباره آن سرچ مي کنند ، محتوا توليد کنيد .

و تا زماني که ندانيد مشتري شما چه کسي است ، عملا غير ممکن است که درک کنيد آن ها به دنبال چه چيز هايي هستند .

بهترين راه براي اين که مشتري خود را کامل بشناسيد چيست ؟

خوب ما سايت هاب اسپات را به شما معرفي مي کنيم . با استفاده از لينک زير وارد شويد :
https://www.hubspot.com/make-my-persona

اين ابزار عالي کاملا رايگان است که به شما کمک مي کند يک گزارش مشتري گام به گام را تهيه کنيد . در پايان فرايند شما يک نماد با جزئيات داريد که مي توانيد بار ها و بار ها به آن رجوع کنيد .

ما براتون يک نمونه به صورت تست ايجاد کرديم که پايان کار را به خوبي مشاهده کنيد .

پيدا کردن کلمات کليدي

خوب حالا که شما گزارش مشتريان خود را تهيه کرديد ، وقت آن است که به مرحله بعدي برويم ؛ يعني جست و جوي کلمات کليدي

اين مرحله اي است که شما به طور دقيق متوجه مي شويد که مشتريان شما چه کلمه يا عبارتي را جست و جو مي کنند .

به طور کلي ، کلمات کليدي تمايل دارند به دو بخش اصلي بپردازند :

  • کلمات کليدي که مردم از آن ها براي پيدا کردن محصولات شما استفاده مي کنند . ( کلمات کليدي محصول )
  • دسته دوم کلمات کليدي هستند که مخاطبان شما فقط براي يافتن محصولات شما از آن ها استفاده نمي کنند . ( کلمات کليدي اطلاعات )

خوب نظرتان درباره يک مثال چيست ؟

فرض کنيم شما يک سايت ecommerce داريد که در آن کفش تنيس مي فروشيد .
کلمات کليدي محصول شما احتمالا بايد به صورت زير باشد :

  • کفش تنيس ارسال رايگان
  • کفش تنيس نايک
  • کفش تنيس براي کف پاي صاف

در سمت ديگر ، کلمات کليدي اطلاعات چيز هايي هستند که مخاطبان شما لزوما وقتي در مورد کفش جست و جو نمي کنند به آن ها علاقه مند هستند :

  • آموزش دريافت دوم
  • چگونه از ايراد هاي نا خواسته جلوگيري کنيم
  • فرم مناسب backhand ( نوعي حرکت در ورزش تنيس )
  • چگونه به ضربات چرخشي پاسخ دهيم

و براي اين که در سئو موفق باشيد ، قطعا مي خواهيد در هر دو نوع کلمه کليدي رتبه داشته باشيد .
وقتي مشتري شما براي محصول شما جست و جو مي کند ، سايت شما در نتايج ، بالا مي آيد .
همين طور زماني که مشتريان به دنبال محصولات و خدمات شما نيستند نيز سايت شما بالا مي آيد .

نکات جست و جوي کلمه کليدي

در اين بخش چند نکته وجود دارد که به شما کمک مي کند کلمات کليدي سئو را پيدا کنيد .

باکس جست و جوي گوگل

در ابتدا مي توانيد از سرچ باکس گوگل استفاده کنيد .

احتمالا شما با اين ويژگي آشنايي داريد .

هنگامي که شما در سايت گوگل شروع به تايپ مي کنيد ، گوگل به شما کلمات يا عبارات متفاوتي را پيشنهاد مي دهد :

من پيشنهاد مي کنم کلمات کليدي مخصوص را تايپ کنيد و از موارد اين ليست صرف نظر کنيد .

استفاده از سايت Answer The Public

کلمات و عبارات مورد نظر را در سايت Answer The Public تايپ کنيد .

اين سايت يک ابزار رايگان فوق العاده دارد که با استفاده از آن مي توانيد اطلاعات کلمات کليدي را به دست بياوريد .

براي مثال ، اگر شما وبلاگي در مورد رژيم پالو داريد مي توانيد در باکس جست و جوي آن عبارت ” رژيم پالو ” را تايپ کنيد .

بعد از جست و جو ليستي به شما نمايش داده مي شود که شامل سوالاتي است که مردم در اين زمينه مي پرسند .

براي مثال ، سوالي که براي من جالب بود را به شما مي گويم : ” آيا رژيم پالو کلسترول را بالا مي برد ؟ “

اين سوال يک موضوع فوق العاده براي يک پست يا ويدئو در سئو ي وبلاگ است .

استفاده از ابزار جست و جوي کلمه کليدي

ابزار کلمات کليدي مي توانند به شما کمک کنند که مردم براي هر کلمه چقدر جست و جو مي کنند و سختي آن چقدر است که يک سايت بتواند در آن کلمه رتبه بگيرد و سئو شود .
به بيان ديگر ، اين ابزار مي توانند به شما کمک کنند که بهترين کلمه را از ليست خود انتخاب کنيد . در سطح اينترنت هزار و يک نوع ابزار براي کلمات کليدي وجود دارد .

در زير چند مورد را براي شما بيان کرده ام :

  • SEMRush
  • KeywordTool.io
  • Keywords Everywhere Extension
  • Moz Keyword Explorer
  • Seed Keywords

اما در بين اين همه ابزار رايگان keyword planner از همه بهتر است .

با اين که اين ابزار براي اين طراحي شده بود که به مردم در کمپين هاي تبليغاتي گوگل کمک کند ، همچنان مي تواند کمک شاياني براي پيدا کردن کلمات کليدي سئو ي شما انجام دهد .
تمام چيزي که شما نياز داريد اين است که کلمه کليدي خود را در آن تايپ کنيد .

سپس شما مي توانيد تمامي اطلاعات مربوط به آن کلمه و عبارات مشابه را دريافت کنيد .

متوسط سرچ اين عبارت کمي دردناک است اما حداقل اطلاعاتي در مورد تعداد دفعاتي که اين کلمه در يک ماه جست و جو مي شود را به شما ارائه مي دهد .

اگر اطلاعات دقيق تري نياز داريد بايد از کمپين هاي تبليغات گوگل استفاده کنيد .

در کل ، من زياد نگران اين اطلاعات نيستم . آن ها همچنان براي پيدا کردن کلمه کليدي سئو ي مناسب از بين کلمات ديگر بسيار مفيد هستند .

به بيان ديگر :

از اطلاعاتي که keyword planner در اختيار شما مي گذارد استفاده کنيد که متوجه شويد چه کلمه اي بيشتر جست و جو مي شود و کدام کلمه زياد جست و جو نمي شود .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/88/



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

طراحي ، فرايند جمع آوري ايده ها ، کنار هم قرار دادن و پياده سازي آن ها با اصولي مشخص براي رسيدن به يک هدف است .

 

طراحي سايت نيز يک فرايند ساختن است که مقصود آن ارائه مطالب در بستر صفحات وب مي باشد تا در سمت ديگر کاربران بتوانند با کمک مرورگر و از طريق اينترنت به آن ها دسترسي داشته باشند .

عناصر طراحي سايت

طراحي سايت نيز مانند ساير شاخه هاي طراحي شامل اصطلاحاتي است که در زير به آن ها مي پردازيم :

طرح بندي

گرفيک ، بخش هاي تبليغاتي و متون از اين طريق کنار يکديگر قرار مي گيرند . در جهان وب ، کمک به يافتن اطلاعاتي که مردم به دنبال آن هستند يک هدف کليدي است . اين مورد شامل حفظ تعادل ، استحکام و يکپارچگي طراحي است .

رنگ بندي

انتخاب رنگ هاي طراحي سايت بستگي به هدف و مشتريان شما دارد . اين مورد مي تواند يک طرح سياه و سفيد ساده باشد يا طرحي باشد که از رنگ هاي مختلف تشکيل شده است که شخصيت فرد يا برند يک سازمان را منتقل مي کند .

گرافيک

اين مورد مي تواند شامل لوگو ها ، عکس ها ، کليپ آرت ها يا آيکون ها باشد که هر کدام طراحي سايت را تحت تاثير قرار مي دهند . با توجه به کاربران ، اين موارد بايد به درستي کنار يکديگر قرار گيرند ، با رنگ بندي و محتواي صفحه متناسب باشد و آنقدر زياد نباشند که باعث کندي صفحه شود .

فونت ها

استفاده از فونت هاي متفاوت طراحي سايت شما را بسيار جذاب تر مي کند . اکثر مرورگر ها تعداد محدودي از فونت ها را تشخيص مي دهند که تحت عنوان ” web-safe fonts ” شناخته مي شوند ؛ پس طراح شما بايد از بين اين گروه فونت هاي خود را انتخاب کند .

محتوا

محتوا و طراحي سايت با يکديگر مي توانند هدف سايت را از طريق عکس و متن با قدرت بيشتري به بازديدکننده منتقل کنند . متن توشته شده هميشه بايد مناسب و مفيد باشد ؛ به طوري که خواننده را سردرگرم نکند و همان چيزي را به آن ها دهد که باعث شده وارد آن سايت شوند و آن را مي خواهند . محتوا بايد براي موتور هاي جست و جو بهينه شده باشد و داراي طول مناسبي باشد و داراي کلمات کليدي متناسب با موضوع باشد .

طراحي سايت متناسب با کاربران

در کنار عناصر پايه طراحي سايت که باعث زيبايي يک سايت مي شوند و ظاهري قانع کننده به آن مي بخشند ، يک سايت بايد کاربران را نيز راضي نگه دارد . موارد زير مي توانند شما را در رسيدن به اين خواسته کمک کنند :

ناوبار

ساختار سايت ، منو ها و ساير ابزار ناوبار در طراحي سايت بايد با توجه به اين طراحي شوند که کاربران چگونه جست و جو مي کنند . هدف اين است به کاربران کمک کنيد به آساني در سايت شما گشت و گذار کنند و اطلاعات مورد نياز خود را به دست بياورند .

چند رسانه اي

فايل هاي صوتي و ويدئويي مرتبط در طراحي سايت باعث تحريک کاربران مي شود تا اطلاعات مورد نياز خود را راحت تر پيدا کنند و درک کنند . اين مورد باعث مي شود کاربران زمان بيشتري را در سايت شما سپري کنند .

سازگاري

طراحي سايت بايد طوري انجام شود که با تمامي مرورگر ها و سيستم ها سازگار باشد و باعث افت بازديد آن نشود .

تکنولوژي

پيشرفت تکنولوژي به طراحان آزادي داده است تا طراحي سايت خود را متحرک کنند و نو آوري کنند ؛ نو آوري هايي که که باعث تازه بودن ، دايناميک بودن و منحصر به فرد بودن طراحي سايت مي شود .

تعامل

افزايش مشارکت کاربران فعال و درگير کردن آن ها با طراحي سايت ، با اضافه کردن بخش کامنت ها و نظرسنجي در طراحي امکان پذير است . تبديل کاربران از بازديدکننده به مشتري نيز با استفاده از خبرنامه هاي ايميل و فرم تماس با ما فرصت مناسبي براي شما است .

متخصصان طراحي سايت گرگ سفيد رابط کاربري فوق العاده اي براي تجربه کاربران در سطح وب ايجاد مي کنند . ما انتقاد کاربران را گوش مي کنيم و پس از بررسي آن ها براي طراحي به نظرات مخصوص هر يک از مشتري ها نيز توجه مي کنيم و فرايند هاي پيچيده را به يک آثار هنري ساده و ظريف تبديل مي کنيم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/87/



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

4. استفاده از تصاوير تار

يکي از ساده ترين ابزار هايي که مي توانيد در مبحث ادغام تصاوير و نوشته در طراحي سايت از آن استفاده کنيد، قابليت تار کردن قسمت يا بخش کلي تصوير است. استفاده از مقداري تاري در پس زمينه تصوير با استفاده از ابزارهايي مانند فتوشاپ، مي‌تواند کمک کند تا نوشته شما خود را به صورت برجسته نشان دهد. استفاده از تصاوير تار همچنين مي تواند توجه کاربران را به مفهوم کلي طراحي سايت شما جلب کند. در وب سايت Wallmob، استفاده از تصاوير تار باعث شده است تا محصول حقيقي خود را به صورت برجسته نشان دهد و نوشته استفاده شده، توجه کاربران را به سوي خود و محصول وب‌سايت جمع کند.

5. نوشته را درون يک جعبه قرار دهيد

هنگامي که تصاوير، شامل مقادر زيادي از رنگ ها و تفاوت بين بخش هاي روشن و تيره است، قرار دادن متن در چهارچوبي متفاوت از تصوير، مي تواند آن را از ساير بخش هاي طراحي سايت متمايز کند.

شکلي خاص انتخاب کنيم

براي مثال، استفاده از مثلث و دايره در قسمت تصاوير مي‌تواند هم خواني مناسبي با کلمات و تصوير استفاده شده در طراحي سايت داشته باشد. سپس به دنبال رنگ مناسب براي چارچوب نوشته خود باشيد که بتواند تضاد مناسبي با اين تصاوير و نوشته مورد نظر داشته باشد. بهتر است از چارچوبي استفاده کنيد که بتواند در عين نشان دادن متن استفاده شده، تصوير مورد نظر را نيز به صورت برجسته در طراحي سايت مورد نمايش قرار دهد.

6. افزودن نوشته به تصوير پس زمينه

يکي از بهترين روش ها براي استفاده از تصاوير و نوشته به صورت همزمان، قرار دادن نوشته در قسمت پس زمينه طراحي سايت است. اين روش، بسيار بيشتر از قرار دادن نوشته در قسمت پيش زمينه طراحي سايت عمل مي کند.

معمولاً، اکثر پس زمينه ها داراي زمينه اي ساده است که اين امر باعث مي شود بتوان نوشته هاي مورد نظر را به راحتي بر روي آن ها قرار داد تا خود را به خوبي در طراحي سايت نشان دهند. پس زمينه ها معمولا داراي رنگي خاص هستند، که اين مورد باعث مي شود بتوان نوشته هاي مورد نظر را در مکان مناسبي در تصوير قرار داد تا خوانايي آن به طور چشمگيري افزايش پيدا کند و و هدف و مقصود طراحي سايت مورد نظر به راحتي به کاربران منتقل شود.

در صورت استفاده از اين روش، نتيجه نهايي، ظاهري ساده و جذاب پيدا مي کند که نيازمند استفاده از روش هاي پيچيده تغييرات بر روي عکس اصلي نيست. همان طور که مشاهده مي کنيد، طراحي سايتCaitlin Wicker از افکت هاي متنوع و جذاب براي تصوير پس زمينه خود استفاده کرده است تا بتواند نوشته خود را به خوبي نمايش دهد و در عين حال عمق مورد نظر را به تصوير اضافه کند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/101/



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

روش ها و تاکتيک هاي استفاده شده، باعث شد تا سئو ها باعث تغييراتي شوند.

اين به روز رساني در برخي سايت ها باعث حل مشکلات نمي شود؛ بلکه گاهي اوقات باعث ايجاد مشکلات بيشتر در سئو نيز مي شوند.

دسته بندي سايت ها

يکي از جالب ترين و البته تعجب برانگيز ترين نتايج اين بررسي، دسته بندي سايت ها بود. از برخي افراد خواستيم در اين بررسي سئو شرکت کنند و نتايج خود را به ما اعلام کنند. از وب سايت هايي در زمينه سلامتي و امور پزشکي انتظار داشتيم تا دچار مشکلات زيادي در سئو شده باشند. اما نسبت به به روزرساني پيشين، شاهد 10 درصد کاهش در مشکلات مربوط به سئو ي وب سايت هاي سلامت و پزشکي بوديم. به روز رساني منتشر شده رتبه‌بندي هاي سئو ي بيشتري از وبسايت هاي متفاوت را در بر گرفته است. به همين علت، با توجه به بروز رساني منتشر شده، دسته بندي وب سايت ها نيز تحت تاثير قرار گرفته است.

ساير تجزيه و تحليل ها

تجزيه و تحليل هاي زيادي در رابطه با به روز رساني اخير سئو ي گوگل منتشر شده است که برخي از آن ها توسط ارائه دهندگاني مانند Sistrix، Search Metrics، Rank Ranger و ساير ارائه‌دهندگان منتشر شده است. Marie Haynes پست هايي در رابطه با بازيابي هايي که مشاهده کرده است منتشر کرده است. Glenn Glabe تجزيه و تحليل هاي سئو ي خود را در رابطه با اين به روز رساني انتشار داده است و شرکت گوگل به برخي از پرسش هاي متداول در رابطه با اين به روزرساني سئو پاسخ داده است.

چه کاري بايد انجام دهيد

اگر اين به روز رساني سئو بر روي وب سايت شما تاثير گذاشته است، بنابراين بايد نگاهي بي طرفانه به وب سايت خود داشته باشيد. از ديگران بخواهيد که سئو ي وب سايت شما را بررسي کنند. ممکن است نياز به تغييرات فني سئو داشته باشيد يا نياز باشد تا محتوايي با کيفيت بهتر توليد کنيد و سايت خود را بازسازي کنيد. رابط کاربري بهتري براي وب سايت خود توليد کنيد يا لينک ها و پيوندهاي موجود در آن را تجزيه و تحليل کنيد. از همکاران خود بخواهيد تا بازخورد هاي خود را در سايت اعلام کنند. از افراد متخصص در زمينه سئو بخواهيد شما را در اين امر ياري کنند. به دنبال راه‌هاي ديگري باشيد که با استفاده از آن ها سايت تان را به مکان بهتري براي کاربران تبديل خواهيد کرد.

همچنين از اين افراد متخصص در اين زمينه بخواهيد تا اعلام کنند که چه تغييراتي براي مشاهده ي بازيابي ها يا تغييرات اين به روز رساني انجام داده اند.

پاسخ ها به صورت متفاوت عرضه شده اند. برخي افراد اعلام کردند که هيچ کاري انجام ندادند و تنها صبر کردند تا تغييرات را مشاهده کنند و برخي افراد اعلام کردند که تغييرات فني سئو را بر روي وب سايت هاي خود اعمال کردند، پيوندها و لينک ها را حذف کردند، پيوندها و لينک ها را اضافه کردند، رابط کاربري خود را افزايش دادند، محتواي با کيفيت توليد کردند و ...

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/102/



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

يکي از بهترين تکنيک ها در طراحي سايت ، استفاده از تايپ و فونت در اطراف تصاوير است، اما اين روش در عين حال مي تواند يکي از سخت ترين مفاهيم براي اجرا باشد تا بتوانيد آن را به صورت موفقيت آميز در وب سايت خود به اجرا در بياوريد.

 

براي استفاده از اين روش بايد از تصوير درست و تايپوگرافي مناسب استفاده کنيد و به خوبي بدانيد که هدف شما براي استفاده از اين نوع روش در طراحي سايت چيست. اگر احساس مي کنيد آماده پذيرفتن اين چالش هستيد، بهتر است با 10 روش براي استفاده بهتر از اين سبک آشنا شويد و آن را به کار بگيريد:

1. افزودن تضاد يا کنتراست

متن استفاده شده در طراحي سايت بايد خوانايي قابل قبولي داشته باشد و به خوبي استفاده شود. اطمينان حاصل کنيد که در متن استفاده شده از رنگ هاي مختلف استفاده مي کنيد تا در ترکيب با تصوير مورد نظر، خوانايي قابل قبولي داشته باشد. اگر تصوير استفاده شده داراي پس زمينه تيره است، از رنگ سفيد يا رنگ‌هاي روشن براي متن خود استفاده کنيد. اگر تصوير پس زمينه داراي رنگ روشن است، بنابراين بهتر است از نوشته هاي تيره استفاده کنيد.

 
متن استفاده شده در عکس طراحي سايت بايد با تصاوير به صورت کامل همخواني داشته باشد. براي مثال، تصوير فوق، اندازه تصوير مورد نظر بزرگ و برجسته است، در حالي که نوشته استفاده شده باريک و روشن است. اين عناصر به خوبي با يکديگر کار مي کنند، اما در عين حال داراي تضاد خاصي با يکديگر هستند.

2. متن مورد استفاده را با تصاوير ادغام کنيد

گاهي اوقات، متن استفاده شده در واقع بخشي از تصويري است که در حال کار بر روي آن در طراحي سايت هستيد. موفقيت در اين امر مي‌تواند کاري سخت باشد و تنها در موارد محدودي به خوبي عمل مي کند. براي موفقيت در اين امر نياز به تصويري ساده و کلماتي داريد که به خوبي با يکديگر هم خواني داشته باشند، طراحي سايت مک لارن از اين امر به خوبي استفاده کرده است و تصور خود را به خوبي با متن موردنظر ادغام کرده است تا بتواند هدف خود را به کاربران منتقل کنند.

3. جريان بصري را دنبال کنيد

کار با بخش بصر يک تصوير، يکي از مهم ترين روش ها هنگام استفاده از تصوير و متن به صورت همزمان است. بايد کلمات را به نحوي استفاده کنيد تا در قسمت هاي مناسبي از يک تصوير در طراحي سايت قرار بگيرند و نياز است تا نوشته ها مورد نظر را در قسمت هاي مهم تصوير قرار ندهيد. اين بخش ها شامل چهره ها، بخش هاي مهم عکس، يا محصولي است که در تلاش براي معرفي و نمايش آن هستيد.

براي استفاده مناسب از تصاوير، به دنبال فضاهايي باشيد که مي توانيد نوشته هاي خود را به صورت خوانا در آن قرار دهيد، در حالي که نوشته هاي مورد نظر هيچ گونه تداخلي با قسمت هاي مهم تصويرطراحي سايت نداشته باشند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/99/



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

اين داده هاي سئو نتايج قطعي و ثابت شده را بر روي سايت هاي متفاوت يا نوع خاصي از الگوريتم ها نشان نمي‌دهند.

 

پيش از اين از شما خواستيم تا در تجزيه و تحليل و به روز رساني روز 12 مارس به ما کمک کنيد و پس از دريافت بيش از 500 نتيجه متفاوت قصد داريم تا نتايج کلي سئو را با شما به اشتراک بگذاريم. پس از بررسي داده‌هاي مختلف، هيچ گونه الگوي خاص در اين به روز رساني پيدا نکرديم که اين امر نشان دهنده اين است که اين به روز رساني شامل هيچگونه تاکتيک خاص، وب سايت يا ساير الگوهاي واضح نيست. به صورت خلاصه، به نظر مي رسد شرکت گوگل در به روز رساني اخير خود، تنها داده هاي خاصي را مورد هدف قرار داده است. در اين به روزرساني، هيچ گونه تغيير خاصي در به‌روزرساني مرکزي سئو ي گوگل انجام نگرفته است و اين شرکت تنها تلاش کرده است تا وب سايت ها و داده هاي آن ها را بهينه تر از پيش عرضه کند.

نتايج

همان طور که پيش از اين گفتيم، بيش از 500 نتيجه دريافت کرديم و براي دسترسي به نتايج بهتر، سئو هاي زيادي را تحت بررسي قرار داديم. به علاوه، به بيش از 300 نفر ايميل ارسال کرديم تا بتوانند در اين بررسي شرکت کنند.

تمامي داده ها بازيابي نشده‌اند. يکي از جالب ترين موارد در اين بررسي اين بود که از افراد خواستيم تا بررسي کنند آيا به روز رساني ماه مارس تاثيري بر روي سئو ي وب سايت آن ها داشته است و تفاوتي را نسبت به به روزرساني هاي پيشين مشاهده کرده اند يا خير. حدود 56 درصد از افراد به اين پرسش پاسخ مثبت دادند و اعلام کردند که بازيابي هاي خاصي را در وب‌سايت شان مشاهده کردند، در حالي که 44 درصد افراد پاسخ منفي دادند و تغييرات خاصي را مشاهده نکردند.

اما اکثر افراد شاهد کاهش رتبه بندي سئو ي وب سايت خود بودند. هنگامي که از افراد پرسيديم که تاثيرات مثبت و منفي به روز رساني منتشر شده براي آن ها به چه صورت بوده است، اغلب آن ها پاسخ دادند که تاثيري منفي از اين به روز رساني بر روي وب سايت خود مشاهده کردند. حدود 58 درصد اين افراد شاهد تاثير منفي، 33 درصد اين افراد شاهد تغييرات مثبت بودند و 9 درصد آن ها اعلام کردند که هيچ گونه تغييري در سئو ي وب‌سايت خود مشاهده نکردند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/100/



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

هم اکنون زمان آن رسيده است که با ويژگي‌هاي قديم دامنه وب سايت خداحافظي کنيم و با ويژگي هاي جديد دامنه وب سايت آشنا شويد. اين روش يک روش خودکار جديد براي جمع آوري تمام داده هاي سئوي وب سايت شما در کنسول جستجوي گوگل است.

 

شرکت گوگل اعلام کرده است که ويژگي جديد دامنه يا Domain Property را راه‌اندازي کرده است. اين ويژگي سئو به شما اجازه مي دهد تا داده هاي سئو ي وب سايت خود را از يک دامنه کلي در کنسول جستجوي گوگل مشاهده کنيد. اين ويژگي مي تواند http, https, www, non-www, m-dot, و ساير موارد مشابه را درون يک بخش مشترک به يکديگر متصل کند تا نماي کلي عملکرد سايت و خطاها و هشدار هاي مربوطه را در کنسول جستجوي گوگل به دست آوريد.

اين ويژگي چيست؟

اين ويژگي جديد که در بخش کنسول جستجوي سئو ي گوگل کار مي‌کند، به صاحبان سايت، وب مسترها، توسعه دهندگان و جستجوگرها نماي کلي يک دامنه را در مکاني خاص نمايش مي دهد تا اين افراد بتوانند آن ها را مشاهده کنند. شرکت گوگل روز سه‌شنبه اعلام کرد که ويژگي قديم مشاهده دامنه هاي وب سايت به زودي حذف خواهد شد و کاربران و صاحبان وب سايت مي توانند از ويژگي جديد استفاده کنند. بنابراين شرکت گوگل امروز صبح، ويژگي جديد دامنه را براي جايگزيني با روش قديم اعلام کرد. اين ويژگي سئو در ماه نوامبر مورد آزمايش قرار گرفت و مراحل متعددي را طي کرد.

اين ويژگي چگونه کار مي کند؟

شرکت گوگل اعلام کرد ويژگي جديد دامنه براي تمام URL هاي سئو ، از جمله تمام پروتکل‌ها زير دامنه ها و مسير هاي متفاوت، داده‌ها و ... استفاده مي‌شود. براي مثال، اگر اين ويژگي جديد را براي وب سايت example.com انتخاب کنيد، داده هاي مورد نظر شامل تمامي زير دامنه هايي است که با آن مطابقت دارد .

چگونه مي توان از آن استفاده کرد؟

در حال حاضر ممکن است هنوز قادر به استفاده از اين ويژگي نباشيد و آن را در بخش کنسول جستجوي گوگل مشاهده نکنيد، اما شرکت گوگل اعلام کرد اگر پيش از اين تنظيماتDNS را انجام داده باشيد، کنسول جستجوي سئو ي گوگل به طور خودکار در طي چندين هفته آينده با استفاده از داده هاي مربوط به سئو ، تمامي گزارش ها ويژگي هاي جديد خود را فعال مي کند. اگر همچنان تنظيمات DNS خود را فعال نکرده ايد، بر روي Add New Property کليک کنيد، به قسمت Property Selector برويد و دامنه ي جديد را به آن اضافه کنيد و از دکمه ثبت DNS استفاده کنيد.

از آن جايي که اين ويژگي به طور خودکار تنظيم مي شود، شرکت گوگل اعلام کرد اگر خواهان استفاده از اين ويژگي جديد نيستيد و همچنان قصد داريد تا به روش قديمي سئو ي دامنه وب سايت خود را بررسي يا آن را ثبت کنيد، از يکي از تکنيک هاي زير استفاده کنيد:

  • در قسمت Performance Report، فيلتر صفحه ي مورد نظر را به آن اضافه کنيد تا بتوانيد پروتوکل ها يا زير دامنه هاي خاص را مشاهده کنيد.
  • ويژگي URL-Prefix را براي بخش هايي از دامنه خود ايجاد کنيد. به عنوان مثال براي دامنهExample.com ، از ويژگي Additional Properties براي m.example.com, http://example.com, https://example.com/spain و ... استفاده کنيد.

دليل اهميت اين ويژگي

ابتدا، اين ويژگي سئو خاصيت خاصي را فراهم مي کند که کنسول جستجوي قديمي گوگل از آن بهره نمي برد. ثانيا، از آن جا که اين ويژگي از طريق تاييد DNS به طور خودکار فعال مي شود، نيازمند است تا بتوانيد به سوابق DNSخود دسترسي داشته باشيد و بتوانيد چگونگي تغيير اين سوابق را درک کنيد. ممکن است نياز باشد تا با ارائه دهنده هاستينگ خود مشورت کنيد و پس از آن بتوانيد سوابق دي ان اس خود را تغيير دهيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/97/



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

در اين نوع طراحي سايت ، رنگ ها تمايل دارند پر جنب و جوش و محرک باشند - بهتر است خالص ترين رنگ ها را در طراحي خود به کار بگيريد. رنگ هاي اوليه و ثانويه در اين طراحي بسيار محدود و چشمگير هستند. به علاوه، فونت هاي رنگي نيز اغلب در اين نوع طراحي ها استفاده مي شود. در اين روند طراحي، رنگ هاي يکپارچه مانند بنفش و سبز و آبي بسيار محبوب هستند.

 

رويکرد مينيماليست

طراحي سايت تخت يا فلت، به صورت طبيعي امري ساده است و با رويکرد طراحي حداقل يا مينيماليستي کار مي‌کند.

از افزودن عناصر زياد يا طراحي شلوغ پرهيز کنيد. رنگ و متن ساده يکي از عناصر کليدي در طراحي سايت تخت يا فلت است. اگر مي خواهيد تصاوير مورد نظر را نيز به وب سايت خود استفاده اضافه کنيد، بهتراست مبحث عکاسي ساده را در اولويت قرار دهيد و از تصاوير ساده ا استفاده کنيد که در عين حال مي توانند مقصود و هدف شما را به کاربران منتقل کند.

برخي از طراحي سايت ها، با استفاده از طراحي فلت، مقصود و هدف خود را به خوبي به کاربران خود انتقال م دهند و با استفاده از قرار دادن موارد مورد نياز در زمينه ساده، اين کار را به خوبي انجام مي دهند و هماهنگي و تعادل خاصي را بين تصاوير استفاده شده، طراحي ساده و فونت برقرار م کنند.

طراحي "تقريباً" فلت

سبکي که بيشتر طراحان ترجيح مي دهند از آن استفاده کنند و با آن موافقت مي‌کنند، طرحي است که به صورت تقريبي در دسته طراحي سايت تخت قرار مي گيرد.

در اين نوع طرح، مفاهيم طراحي سايت فلت يا تخت به صورت پايه اي مورد استفاده قرار مي گيرد، اما به برخي از آن ها، طراحي خاصي اضافه مي‌شود. طراحان معمولا يک افکت را انتخاب مي‌کنند و از آن به صورت جامع در اغلب پروژه‌هاي تخت يا فلت استفاده مي کنند. اين سبک انعطاف پذيري بيشتري را در اختيار طراحان قرار مي دهند تا بتوانند به صورت همزمان از طراحي سايت تخت و عناصر زيبايي شناسي در وب سايت خود استفاده کنند.

اغلب طراحان علاقه خاصي به اين نوع از طراحي سايت نشان مي دهند، زيرا با استفاده از اين عنصر مي توانند عمق مورد نظر و بافت خاصي را در وب سايت خود ايجاد کنند. کاربران نيز مانند طراحان وب سايت به اين نوع از سبک طراحي سايت علاقه دارند، زيرا در اين نوع طراحي سايت از زاويه هاي کم تر استفاده شده است و مي توان تعامل کاربران را بيش از پيش افزايش داد. از طرف ديگر، برخي از طراحان نيز به اين نوع طراحي سايت علاقه ندارند، زيرا معتقدند اين سبک، ترکيبي از دو سبک متفاوت است و فاقد تعريف مشترک و مشخصي از يک سبک خاص است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/98/



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

ابزار بازرسي سئو ي url گوگل هم اکنون url کانوني گوگل را نمايش مي دهد.

 

شرکت گوگل، اعلام کرد فرمان اطلاعاتي که در مورد سئو براي کاربران مفيد نيست و استفاده زيادي از آن ها نمي کنند را حذف خواهد کرد و همچنين اعلام کرد که ابزار بازرسي url داده هاي مورد نياز کاربران را به آن ها عرضه خواهد کرد.

فرمان اطلاعاتي يا Info Command. فرمان اطلاعاتي، که در مواردي مانند info:searchengineland.com استفاده مي شود هم اکنون url کانوني، براي url هايي که با استفاده از اين اطلاعات وارد کرديد را به شما باز مي گرداند. ابزار بازرسي سئو ي url هم اکنون url کانوني را براي url هايي وارد کرده ايد نمايش مي دهد. بنابراين شرکت گوگل اعلام کرد که فرمان اطلاعاتي ديگر کاربرد خاصي در سئو ندارد و کاربران نيازي به آن پيدا نمي کنند.

پيش از اين، فرمان اطلاعاتي نه تنها url کانوني را نشان مي داد، بلکه پيوندها يا لينک هايي را به Cache، صفحات مشابه، پيوندها، صفحات از سايت و موارد مشابه را نيز نمايش مي داد. شرکت گوگل اغلب اين داده هاي سئو را در نوامبر 2017 حذف کرد.

چه زماني اين اتفاق رخ خواهد داد؟

به زودي Info Command هيچ گونه از اطلاعات سئو ي خود را نمايش نمي دهد. شرکت گوگل، ابزار بازرسي url را به نحوي تغيير داده است تا هر گونه url کانوني را نمايش دهد.

پيش از اين اين ابزار سئو تنها ويژگي را نشان مي داد که شما در قسمت کنسول جستجوي گوگل آن را مديريت مي‌کرديد. با وجود اين تغيير، اطلاعات و ويژگي هايي مانند Command نيز حذف خواهد شد. اين روش، يکي از راه هاي کشف url هاي سئو شده کانوني بود. به دليل عدم استفاده زياد از اين ويژگي و به روز رساني و افزودن ويژگي هاي جديد سئو به ابزار بازرسي ،url ديگر نيازي نبود تا از اين ويژگي استفاده شود. همچنين ابزار بازرسي url به کاربران و صاحبان وب سايت کمک خواهد کرد تا از URL هاي خود به نحو احسن استفاده کنند.

بخش کانوني در ابزار بازرسي url

هم اکنون، هنگامي که url را در ابزار بازرسي url اجرا مي کنيد، بخش مرکزي مشخص شده توسط کاربران و بخش کانوني مشخص شده توسط گوگل را به شما نمايش مي دهد. بخش منتخب گوگل، url هايسئو يي است که توسط اين شرکت انتخاب شده است. ساير نسخه ها را مي توان توسط عامل هايي مانند نوع دستگاه استفاده شده توسط کاربران و زبان انتخابي آن ها ارائه داد. در اين بخش، لايو تست يا آزمايش زنده قابل دسترس نيست و گوگل، URL کانوني سئو را تنها پس از نمايه کردن يا ايندکس کردن صفحه مورد نظر انجام مي‌دهد.

هم اکنون براي مشاهده url منتخب سئو ي گوگل به عنوان url کانوني، نياز است تا دسترسي تاييد شده اي به سايت، در کنسول جستجوي گوگل داشته باشيد و url مورد نظر را در ابزار بازرسي url وارد کنيد. پيش از اين، قادر بوديد تا از اين فرمان اطلاعاتي در بخش عمومي کنسول جستجوي گوگل استفاده کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/95/



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گرگ سفید

عناصر ساده

طراحي سايت تخت از بسياري از عناصر ساده رابط کاربري، مانند دکمه ها و آيکون ها استفاده مي کند. طراحان اغلب به اشکال ساده اي مانند مستطيل، دايره يا مربع ها پايبند هستند و از اين اشکال، به صورت تنها و بدون هر گونه افزودني خاص استفاده مي‌کنند. اين اشکال مي توانند کاملاً زاويه اي، صاف و مربعي باشند يا شامل انحنا باشند.

هر گونه از عناصر رابط کاربري بايد براي کليک کردن يا ضربه زدن کاربران به صورت ساده و آسان طراحي شده باشد. تعامل کاربران در اين گونه طراحي سايت ، بايد به صورت مناسب و بدون نياز به توضيح بيشتر ارائه شود.

علاوه بر ظاهر ساده، از رنگ هاي برجسته و دکمه هاي قابل کليد استفاده کنيد تا کاربران را به استفاده بيشتر از آن ها تشويق کنيد، اما بهتر است عناصر ساده را با عناصر طراحي اشتباه نگيريد؛ زيرا مفهومطراحي سايت تخت مي تواند درست به پيچيدگي هر گونه طراحي ديگر در مبحث طراحي سايت باشد.

تمرکز بر روي تايپوگرافي

به علت طبيعت ساده عناصر در مبحث طراحي سايت تخت، تايپوگرافي به شدت حائز اهميت است.

تون (Tone) استفاده شده در تايپوگرافي بايد هم خواني کاملي با طرح کلي وب سايت داشته باشد. استفاده از فونت هاي پيچيده با طراحي خاص، ممکن است در تضاد با طراحي سايت ساده باشد. نوع متن و فونت استفاده شده بايد به صورت برجسته باشد و از کلمات، به صورت موثر استفاده کنيد تا بتوانيد محصول نهايي خود را از نظر بصري و نوشتاري به صورت کامل و مفيد به کاربران معرفي کنيد و آن ها را به تعامل بيشتر با وب سايت و محصولات تان را تشويق کنيد.

براي قسمت تايپوگرافي وب سايت خود، بهتر است از فونتي ساده براي قسمت سر صفحه وب سايت خود استفاده کنيد. به عنوان عنصري خاص در وب سايت، بهتر است از فونتي خاص، تنها در يک قسمت از وب سايت خود استفاده کنيد تا بتوانيد نوعي جنبه هنري نيز به وب سايت خود اضافه کنيد، اما بهتر است از اين گونه فونت هاي خاص بيش از حد استفاده نکنيد تا طبيعت ساده وب سايت خود را به خوبي حفظ کنيد. نوع فونت استفاده شده، بايد قادر باشد تا چگونگي استفاده از طراحي سايت را بازگو کند. دکمه ها و ساير شاخص هاي وب سايت را به صورت برجسته مشخص کنيد، تا استفاده و تعامل با آن ها توسط کاربران، با راحتي بيشتري صورت گيرد.

تمرکز بر روي رنگ، قسمتي مهم از طراحي سايت است. نوع پالت هاي رنگي استفاده شده در اين نوع طراحي سايت ، معمولا ساده تر و روشن تر از رنگ هاي استفاده شده در ساير طراحي سايت است.

پالت هاي رنگ استفاده شده پروژه هاي طراحي سايت تخت، معمولا شامل بسياري از رنگ ها است. در حالي که اکثر پالت هاي رنگي اغلب بر روي دو يا سه رنگ تمرکز مي‌کنند، اما رنگ هاي استفاده شده درطراحي سايت تخت مي توانند 6 تا 8 رنگ برسند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/96/



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398 | نظرات ()