آيا شرکت گوگل بابت مشکل پيش آمده بايد از کاربران خود عذر خواهي کند ؟
نوشته شده توسط : گرگ سفید

آيا شرکت گوگل بايد اين مشکل را بيش از پيش شفاف‌سازي کند؟ آيا اين شرکت بايد از کاربران خود عذرخواهي کند؟

 

مردم به دنبال چه هستند ؟

اکوسيستم خاصي در دنياي اينترنت وجود دارد. در اين دنيا افرادي هستند که محتواي سئو را توليد مي‌کنند، افرادي وجود دارند که آن ها را تبليغ مي‌کنند و برخي افراد به دنبال جستجوي اين محتوا ي سئوهستند. در دنياي اينترنت، شرکت گوگل ابتدايي ترين مقصد افراد براي جستجوي محتوا است. شرکت گوگل مي تواند اين خدمات را براي اين افراد مهيا کند، زيرا درآمد آن ها از طريق نمايش تبليغات در نتايج جستجو است.

در اين حين، بدون وجود توليد کنندگان محتواي سئو که مطالب مورد نظر را براي شرکت گوگل توليد مي کنند تا اين شرکت محتوا را ايندکس کند و در نتايج جستجوي سئو ي خود دسته بندي کند، شرکت گوگل نمي توانست هيچ گونه جايگاه تبليغاتي و منبع درآمد داشته باشد. بنابراين هنگامي که شرکت گوگل اقدامي انجام مي دهد که باعث ناراحتي توليدکنندگان محتواي سئو مي شود، اين اقدامات بر روي تمامي اکوسيستم اينترنت تاثير مي‌گذارد.

مشکل ايندکسينگ

مشکل اخير ايندکسينگ شرکت گوگل در سئو که بيش از شش روز طول کشيد و شايد همچنان نيز ادامه داشته باشد، هم اکنون تاثيرات خود را بر روي برخي از گزارشات مبني بر کنسول جستجوي سئو نشان مي دهد و اين مشکل وارد برخي از ابزارهاي سئو ي گوگل نيز شده است که باعث آسيب رسيدن به توليد کنندگان محتوا و اکوسيستم کلي شده است.

بر اساس برخي تخمين ها، حدود چهار درصد از ايندکس سئو يا شاخص هاي گوگل حذف شده اند و باعث شده است تا بسياري از توليد کنندگان محتواي سئو ، ترافيک وب سايت نرخ تبديل و منبع درآمد خود را از دست بدهند.

همچنين، شرکت گوگل در اقدام اخير خود فراموش کرده است که کاربران خود را مطلع کند که اين شرکت ديگر از rel=prev/next حمايت نمي کند و اين امر باعث ناراحتي و عصبانيت توليدکنندگان محتوا در زمينهسئو شده است. اين توليد کنندگان منابع و زمان بسيار زيادي را صرف افزودن اين مارک آپ به وب سايت خود کرده اند تا بتوانند متوجه شوند که شرکت گوگل ديگر به دستور العمل هايي که خود شرکت آن ها را تعبيه کرده است احترام نمي‌گذارد. همچنين توليد کنندگان محتواي سئو از مشکل پيش آمده در رابطه با ارتباطات نيز خوشنود نيستند.

بهتر است فراموش نکنيم که برخي افراد ذکر کردند که شرکت گوگل در حال سرقت ترافيک سئو از منتشر کنندگان در تمامي جايگاه‌ها است.

ايندکسينگ سئو همچنان ادامه دارد...

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/114/





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: