شرکت گوگل قالب جستجوي موبايل را به صورت سفارشي به روزرساني ميکند
نوشته شده توسط : گرگ سفید

طراحي مجدد اين قالب شامل باکس جستجوي سئو و تغييرات آن، تصويرات کوچک و صفحه بندي است

جستجوي سفارشي گوگل با ارائه طرح جديد تلفن همراه به کاربران ارائه مي شود. ويژگيهاي جديد آن شامل جعبه جستجوي سئو و طراحي مجدد آن، تصاوير کوچک و صفحه بندي جديد است. اين تغييرات عمدتا بر روي مرورگر هاي تلفن همراه تاثير مي گذارد، اما برخي از ويژگي‌هاي سئو و به‌روزرساني‌هاي آن به دسکتاپ ها نيز راه پيدا کرده است.

به روز رساني طرح جستجوي سفارشي

در تصوير سمت چپ، طرح قبلي جستجوي سئو ي تلفن همراه را مشاهده مي کنيد و در تصوير سمت راست طرح‌بندي به روز شده آن را مي بينيد.

ارائه تجربه هاي جديد و بدون نقص به کاربران امري ضروري است؛ به خصوص هنگامي که آن ها در تلاش براي يافتن موردي مشخص بر روي وب سايت شما هستند. قالب جستجوي سفارشي سئو ي به روز رساني شده قدمي مهم در اين زمينه برداشته است که در اين امر به شما کمک مي‌کند و همچنين در بهبود شاخص‌هاي موفقيت در زمينه مديريت وب سايت نيز نقش به سزايي ايفا مي کند.

سايت هايي که از تبليغات جستجوي AdSense استفاده مي کنند، ممکن است از ترافيک سئو ي تلفن همراه سود ببرند.

(حس‌تبليغ (به انگليسي: AdSense) يک برنامه? تبليغاتي ارائه‌شده توسّط گوگل است. دارندگان وب‌گاه‌ها و نرم‌افزارهاي موبايل مي‌توانند در اين برنامه نام‌نويسي کنند تا روي وب‌گاه‌هايشان تبليغات متني، تصويري و ويدئويي فعّال شود. درآمد حاصل از اين تبليغات که گوگل مديريّت‌شان مي‌کند، از راه per-click يا per-impression است. گوگل علاوه بر راه‌هاي يادشده، مشغول آزمايش‌هايي براي اجراي خدمات cost-per-action است.)

بيش از 630 هزار سايت از اين محصول استفاده مي کنند، اما اين وبلاگ سفارشي مربوط به جستجو، از ماه جولاي 2018 به روز رساني نشده است. اين امر نشان‌دهنده اين است که شرکت گوگل هم‌چنان به موتور جستجوي سفارشي خود توجه خاصي نشان مي‌دهد.

چه چيزي تغيير کرده است؟

  • موتور جستجو و اصلاحيه هاي سئو ي مربوط به آن در حال حاضر دقت بيشتري در امر جستجو دارند.
  • اندازه تصاوير کوچک افزايش يافته است.
  • صفحه بندي ها ساده تر شده است.
  • صاحبان وب سايت هم اکنون داراي گزينه اي براي غير فعال کردن تغييرات خاص موبايل هستند که با استفاده از تنظيمات موبايل و گزينه Disable مي توانند از آن استفاده کنند.

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/138/





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: