روند هاي رايج طراحي وب براي صفحات Start Here ( قسمت سوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

اين مثال، يکي از بهترين نمونه ها در زمينه افزودن ارزش شخصي است که افراد مي‌توانند اطلاعات بيشتري در رابطه با گري به دست آورند و حتي به يکي از دنبال کنندگان سبک زندگي او تبديل شوند.

از طرفي ديگر ، مي توانيد کاري مانند مايکل هيات يا کريس داکر انجام دهيد، که هر دوي آن ها روش‌هاي خاص و منابع قابل دسترس به بازديدکنندگان خود و خوانندگان جديد معرفي مي‌کنند. اين صفحات اطلاعاتي از اشخاصي که در پشت پرده طراحي سايت کار مي کنند را با کاربران به اشتراک مي گذارند، اما تمرکز اصلي آن ها بر روي اطلاعات ارزشمند براي خواننده‌ها است.

اگر در حال کار بر روي يک طراحي سايت شخصي هستيد و در حال ارائه ي منبع يا متني ارزشمند، محصول و خدمات يا هر دوي آن ها هستيد، براي به اشتراک گذاري تاريخچه شخصي طراحي سايت خود از صفحه Start Here استفاده کنيد تا به خوانندگان خود ثابت کنيد که شما در صنعتي که در آن مشغول به کار هستيد اقتدار کافي داريد.

طراحي سايت هايي که بيش از 100 صفحه دارند، داراي قابليت جستجوي سخت تري نسبت به وب سايت هاي ديگر هستند.

بهترين پست هاي شما معمولاً در صفحات زياد طراحي سايت گم مي شوند؛ بنابراين بايد لينک هاي مرتبط با بهترين مقالات و محتواي خود را دسته بندي کنيد. بازديدکنندگان جديد نمي‌دانند که کار خود را با کدام قسمت طراحي سايت شما شروع کنند يا هيچ اطلاعي در رابطه با بهترين پست هاي شما ندارند. بنابراين بهتر است ليستي از مقالات برتر خود تهيه کنيد و خوانندگان جديد را تشويق کنيد تا آن ها را چک کنند.

مقالات مهم را ليست کنيد

صفحه شروع A Life of Blue در رابطه با سفر و زندگي به سبک عشايري است. اين موضوعات داراي بيشترين مقالات در اين طراحي سايت هستند، اما برخي پست ها براي بازديدکنندگان جديد بسيار ارزشمند به نظر مي رسد. همانطور که صفحه را به سمت پايين مي کشيد، متوجه تيتري با عنوان "در ابتدا بايد چه چيزي را مطالعه کنم؟" مي شويد، که اين لينک قسمتي است که براي بازديدکنندگان جديد تعبيه شده است که ممکن است از خودشان اين پرسش را داشته باشند. در اين لينک ليستي از 10 پست محبوب مربوط به سفر و زندگي قرار داده شده است. ساير لينک ها در رابطه با کتاب هاي الکترونيکي رايگان و آرشيو دسته بندي طراحي سايت است. اين لينک ها براي بازديدکنندگان جديد ارزش زيادي دارد، اما ليستي از پست هاي پيشنهاد شده بهترين مکان براي آغاز طراحي سايت است.

يکي ديگر از مثال هايي که بايد در اين پست به آن اشاره کنيم، مربوط به طراحي سايت Hillah Cooking است. در حاليکه معرفي خلاصه شده اي در ابتداي اين طراحي سايت قرار دارد، همچنين لينک هاي پيشنهاد شده ي زيادي در بخش هاي مختلف طراحي سايت قرار گرفته است. اين لينک ها به صورت تصادفي در طراحي سايت قرار نگرفته است؛ بلکه دستورهاي پخت متفاوت با جزئيات کامل توسط دسته بندي هايي مانند پايه، آشپزي کلاسيک آمريکايي و وعده هاي مربوط به گياهخواران دسته بندي شده است.

کاربران اينترنت به شدت بي صبر هستند!

بسياري از افراد ترجيح مي دهند صفحه شروع کوتاه باشد، زيرا در عين حال که سايت را به طور کلي به بازديدکنندگان معرفي مي کند و لينک هاي مورد نياز آن ها را در اين قسمت قرار مي‌دهد، بازديد کنندگان پس از مشاهده اين بخش به طراحي سايت مراجعه مي‌کنند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/142/





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: