آيا عمليات ساخت لينک به طور کلي از بين رفته است؟ ( قسمت دوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

تفاوت نظرات

بسياري از طرفداران ساختمان لينک در سئو ، نيازمند ايجاد پيوندها و لينک هايي براي تشخيص محتوا در زمينه هايي هستند که رقابت در آن بسيار بالا است.

مشکل بسياري از محتواهاي ايجاد شده سئو اين است که هيچ کس آن ها را نمي بيند. جولي جويس، صاحب شرکت فيش مديا، مي‌گويد: "اگر محتواي خود را منتشر نکنيد، بسياري از فرصت هاي خوب مربوط به لينک ها ي موجود سئو را از دست مي دهيد."

" اخيراً، لينکي بسيار عالي براي سئو ي يکي از مشتريان خود توليد کردم و در لينک ايجاد شده به برخي از مهم ترين کلمات موجود در محتوا اشاره کردم و پس از انتشار لينک نتايج خوبي براي سئو حاصل شد. هنگامي که افراد پس از انجام کار از شما تشکر مي‌کنند، متوجه مي شويد که کار خود را به خوبي انجام داده ايد!"

دبرا ماستالر، مدير شرکت آليانس لينک، با تمرکز بر روي محتواي سئو مخالفت مي کند.

در عمليات ساخت لينک سئو ، محتواي با کيفيت مي تواند به عنوان ابزاري براي جلب توجه مشتريان و لينک ها استفاده شود، اما استفاده از محتواي با کيفيت کافي نيست! اگر محتواي سئو ي شما با ترکيبي از روش هاي متفاوت ايجاد نشده باشد، نمي تواند نتايج دلخواه را براي شما به ارمغان بياورد. در اين صورت، بسياري از کمپين هاي مربوط به ساخت لينک شکست مي خورند و زمان خود را صرف ايجاد محتواي با کيفيت سئو مي کنند، اما بايد از اين افراد پرسيد که تلاش خود را براي ساخت چه چيزي صرف مي کنند و لينک هاي سئو ي مورد نظر را براي چه کساني توليد مي کنند.

جويس و ماستالر با اين نکته موافقت کردند که ساخت لينک، درست مانند سرمايه گذاري، نيازمند تکنيک هاي سئو و روش هاي خاص خود است.

"محتوا، معرفي، محصولات و خدمات همگي از طريق لينک ها منتشر مي‌شوند، بنابراين ترکيب اين دو تاثير بسزايي بر روي صفحات و بازديدکنندگان دارد و باعث مي‌شود سرمايه گذاري در زمان و بودجه، با نتايج خوبي همراه شود." ماستالر
تاندلر اعلام کرد که به صورت کلي با ساخت لينک مخالفت نمي کند.

ابزارهاي ساخت لينک سئو و افراد مرتبط با اين زمينه وجود دارند که استعداد زيادي در اين زمينه دارند و مي‌توانند کاري انجام دهند تا لينک هاي ايجاد شده بسيار طبيعي و براي سئو مفيد به نظر برسند. همچنين آژانس ها و شرکت هاي بسيار خلاقي وجود دارند که مي‌توانند لينک هايي را ايجاد کنند که گيرايي زيادي براي بازديد کنندگان دارد، اما اگر کمپاني هايي که ارزش سهام خود را به خوبي درک مي کنند و بودجه زيادي در اين زمينه سرمايه‌گذاري مي‌کنند را در نظر نگيريم، صدها و هزاران مورد از شرکت ها و بيزينس ها وجود دارند که رويکرد بسيار ضعيفي را در زمينه سئو به کار مي گيرند.

از طرفي ديگر، جويس اعلام کرد که سايت ها مي توانند بدون وجود لينک هاي خوب، رتبه سئو ي خود را افزايش دهند، اما به طور کلي اين وب سايت ها نمي توانند رتبه خود را در بين 10 وب سايت يا 20 وب سايت برتر گوگل قرار دهند.

به عنوان بازارياب، وظيفه ما اين است که افراد را نسبت به برندهاي متفاوت آگاه کنيم و با استفاده از منابع محدود به کيفيت هاي خاص برسيم. موثرترين منابع، نتيجه کلي گفت و گو هايي است که گاهي اوقات با به روزرساني الگوريتم هاي سئو ، مطالعات همگاني و توييتر هاي افراد مشهور به دست مي‌آيد.

هنگامي که اين اتفاق رخ مي‌دهد، مي‌توانيم هدف ساخت لينک هاي موجود را مشخص کنيم و بتوانيم محتوا و منابع مورد نياز کاربران را براي آن ها مهيا کنيم.

اگر لينک هاي سئو ي مرتبط با سايتي به خصوص، ترافيک مورد نظر را براي آن ايجاد مي‌کند، اين امر با صرف زمان و بازديد وب سايت شما توسط افراد مختلف به دست مي آيد، بنابراين در اين صورت مي‌توان ساخت لينک را به عنوان عاملي موثر در بازديد و افزايش ترافيک و رتبه بندي سايت در نظر گرفت.

به عنوان سخن نهايي، لينک ها مي توانند به شما کمک کنند تا رتبه بندي سئو ي خود را در گوگل افزايش دهيد، اما لينک هاي موجود بر روي وب سايت شما مشخص مي کنند که آيا استحقاق جايگاهي که در آن قرار گرفته ايد را داريد يا خير.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/141/





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: