روند هاي رايج طراحي وب براي صفحات Start Here ( قسمت چهارم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

سعي کنيد صفحه ي خود را با تيتر هاي متفاوت ايجاد کنيد و از تصاوير يا آيکون ها براي بهبود طراحي خود استفاده کنيد. يکي ديگر از مثال هاي خارق العاده در اين زمينه، صفحه شروع طراحي سايت Wellness Mama است که اين صفحه از تيتري سفارشي با تصوير پس زمينه و مکاني پر از تصاوير و آيکون هاي متفاوت استفاده مي کند. دسته بندي کوچکي از اين لينک ها با همراهي تصاوير متفاوت وجود دارد. اين کار باعث مي شود بازديدکنندگان جديد به راحتي بتوانند تمامي پست ها را براي دستورات غذايي، نکته هاي مربوط به مادران و پادکست هاي متفاوت بررسي کنند. در قسمت پايين تر اين طراحي سايت مي توانيد ليستي طولاني از پست ها با تصاوير کوچکي که در کنار آن ها قرار گرفته است مشاهده کنيد.

از نظر من نويسنده اين وب سايت محتواي خود را به درستي درون طراحي سايت قرار داده است و بهترين طراحي مربوط به قسمت Start Here را تا به اينجاي کار داشته است. طرح رنگ قرار گرفته در اين طراحي سايت نيز به خوبي با ساير اجزاي وبسايت همخواني دارد، نوشته هاي به کار رفته داراي خوانايي بسيار بالا هستند و تصاويري که در اين طراحي سايت قرار گرفته اند حس شادابي و زندگي خاصي به آن بخشيده اند.

سعي کنيد از طرحي استفاده کنيد که حس زنده بودن را به خودتان و خوانندگان منتقل مي کند و در عين حال تمرکز افراد را بر روي محتواي قرار گرفته حفظ کند. حتي مي توانيد از طرحي بسيار ساده استفاده کنيد که بتواند به کاربران کمک کند تا به طراحي سايت شما توجه کنند.

نتيجه گيري

از آن جايي که وبلاگ ها و وب سايت ها هر روزه افزايش پيدا مي کنند و رشد قابل توجهي را در ترافيک و موارد ديگر مربوط به آن ها مشاهده مي کنيم، بنابراين عرصه رقابت در بخش محتوا درون طراحي سايت ها بيش از قبل شده است. بازديدکنندگان جديد، اغلب اطلاعات مورد نياز خود را از بخش صفحات Start Here به دست مي‌آورند؛ زيرا اين صفحات راهنمايي کوتاه و خلاصه شده اي را از کل طراحي سايت به خوانندگان ارائه مي دهد.

اما چگونگي طراحي اين بخش، امري بسيار ضروري و مهم براي تجربه کاربران است و عاملي بسيار مهم در درک و فهم محتواي قرار گرفته در اين طراحي سايت توسط خوانندگان است. روش هاي ذکر شده در اين پست مي تواند به شما کمک کند تا صفحات خارق العاده اي را براي طراحي سايت خود خلق کنيد و ارزش وب سايت خود را به تمام خوانندگان و بازديدکنندگان نشان دهيد و کاري کنيد تا بازديدکنندگان بتوانند به راحتي طراحي سايت شما را مورد مطالعه و بررسي قرار دهند و اطلاعات مورد نياز خود را درون وب سايت شما به دست آورند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/144/





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: