مشکل ايندکسينگ اخبار گوگل يا گوگل نيوز به طور کامل حل شده است
نوشته شده توسط : گرگ سفید

شرکت گوگل مشکل اخير سئو ي خود در بخش اخبار گوگل که محتواي برخي منتشرکنندگان در آن ايندکس نمي شد را به طور کامل حل کرده است.

شرکت گوگل پستي بر روي اکانت رسمي توييتر خود منتشر کرده است که اعلام کرده اند مشکل پيش آمده در ايندکسينگ سئو ي اخبار گوگل را به طور کامل حل کرده اند.

بيانيه گوگل

شرکت گوگل اعلام کرد: "ايندکسينگ سئو ي محتواي اخبار هم اکنون به طور کامل حل شده است. محتواي جديد بايد به صورت معمول ايندکس شود. بسياري از محتواي سئو ي گمشده در طي مشکل پيش آمده به صورت مجدد ايندکس شده‌اند و باقيمانده محتواي موجود در طي روز آينده يا روزهاي آتي با مشکل خاصي مواجه نخواهند بود. عذر خواهي شرکت ما را بابت مشکل پيش آمده سئو پذيرا باشيد، بابت صبوري کاربران خود از آن ها تشکر مي کنيم."

در ادامه، پست‌هاي شرکت گوگل بر روي اکانت توييتر را مشاهده خواهيد کرد که به طور رسمي اعلام کرده اند که مشکل سئو ي پيش آمده حل شده است و مدت زمان بين ايجاد مشکل و راه حل آن تنها يک روز به طول انجاميد:

"شرکت ما از مشکلات پيش آمده سئو در بخش محتوايي اخبار آگاه است. به نظر مي رسد که چندين مورد محدود از ناشران با مشکل پيش آمده مواجه شده اند و بر روي محتواي سئو ي آن ها تاثير گذاشته است. ما به طور فعال در حال تشخيص مشکلات پيش آمده سئو در بخش اخبار هستيم. بايد اعلام کنيم که اين مشکل هيچ ارتباطي با مشکل ايندکسينگ سئو ي هفته گذشته ندارد، زيرا آن مشکل به طور کامل حل شده است."

عمليات ايندکسينگ سئو محتواي اخبار هم اکنون به طور کامل حل شده است. محتواي جديد بايد بتواند تا به صورت عادي ايندکس شود. بسياري از محتواي سئو ي گم شده در اين زمينه به صورت مجدد ايندکس شده است و باقي مانده محتوا بايد در طول روز آينده يا روزهاي آتي به طور کامل حل شود. عذرخواهي شرکت گوگل بابت مشکل پيش آمده سئو را پذيرا باشيد و بدانيد که قدردان صبوري شما و کاربران خود هستيم."

اگر محتوايي منتشر کرده‌ايد که مرتبط با بخش اخبار گوگل است، ممکن است تحت تأثير مشکل اخير پيش آمده سئو قرار گرفته باشيد و براي رفع آن بايد چندين اقدام انجام دهيد تا تاثير کامل آن را بر روي محتواي خود مشاهده کنيد و مشکلات مربوط به آن به طور کامل حل شود.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/145/





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: