روند هاي خلاقانه طراحي وب در سال 2019 ( قسمت سوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

4. هنر نقاشي

هيچ فهرستي از روند هاي رايج در طراحي سايت ، بدون وجود طراحي‌هاي رترو کامل نمي‌شود. در رابطه با هنر نقاشي و استفاده از آن در طراحي سايت بايد به اين نکته اشاره کنيم که زمان استفاده از اينترنت دايل آپ و انحراف تصاوير و مشکلات بارگذاري صفحات در آن به پايان رسيده است.

هنر نقاشي در دنياي مدرن امروزي امري مهم و ضروري به شمار مي رود و از آن جايي که استفاده از کامپيوترها بسيار فراگير شده است، بايد اين هنر را در امر طراحي سايت نيز به کاربرد. بسياري از انسان ها از افزايش بي رويه استفاده از دستگاه هاي الکترونيکي واهمه دارند، اما در عين حال نمي دانند که چگونه مي توانند زندگي خود را بدون آن ها ادامه دهند. بنابراين، با رشد تکنولوژي و استفاده از آن در طراحي سايت ، بايد کاري کنيم تا چشم بينندگان را به بخش هايي از سايت که بيش از ساير بخش ها بر روي آن ها کار کرده ايم و هنر طراحي و نقاشي را در آن به کار برده ايم جلب کنيم.

دوره اي که در آن زندگي مي کنيم بسيار عجيب و غريب است و نمي‌توان هيچ گونه آينده‌نگري را در رابطه با آن بيان کرد. دنيايي که هم اکنون در آن زندگي مي کنيم به صورت کاملا نامنظم اداره مي شود و طراحان وب سايت مي توانند اين احساس بي نظمي را تقويت کنند و آن را به صورت ظاهري در وب سايت خود به کار بگيرند، زيرا استفاده از طراحي سايت هاي نامنظم و اثر روان شناختي آن بر روي کاربران به صورت علمي ثابت شده است.

5. تعاملات ميکرو

تعاملات ميکرو رخدادهايي هستند که يک هدف در آن ها دنبال مي شود: تجربه کاربر و ايجاد رخدادي جذاب و گيرا براي مخاطبان. هر زمان که اقدامي کوچک بر روي يک طراحي سايت و اپليکيشن انجام مي‌دهيد و از طرف آن ها پاسخي دريافت مي کنيد، در واقع ميکرو اينترکشن رخ داده است. هنگامي که صفحه توييتر خود را رفرش مي‌کنيد و صدايي کوچک مي شنويد، ميکرو اينتراکشن رخ داده است. يا هنگامي که فيسبوک خود را چک مي‌کنيد، آيکون قرمز کوچک موجود تعداد پيام هاي شما را مي شمارد نيز ميکرو اينترکشن رخ داده است.

موارد ذکر شده، رايج ترين موارد استفاده از ميکرو اينترکشن است، اما در سال 2019، بسياري از وب پيج ها تجربيات تعاملي بيشتري را در طراحي سايت خود به کار گرفته‌اند. حرکت انيميشن‌ها، زنگ‌ها و خيلي موارد ديگر. در کل، استفاده از اين روش راهي براي جذب مخاطبان در طراحي سايت است و با استفاده از آن مي توان اطلاعات خود را به کاربران انتقال داد و کاري کنيد تا مخاطبان شما بتوانند اقدامات و اهداف شما از ايجاد وب سايت مورد نظر را به خوبي درک کنند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/154/





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: