با وجود Google My Business ، مشتریان اعتماد بیشتری به وب سایت های SMB دارند ( قسمت دوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

مصرف کنندگان و مشتريان باور دارند که وب سايت‌هاي اس ام بي دقت سئو ي بيشتري نسبت به ‏گوگل ماي بيزينس دارند. بسياري از پاسخ دهندگان يعني حدود 56 درصد آن ها اعلام کردند که از اين وب سايت ها انتظار دارند دقت و اطلاعات بيشتري نسبت به گوگل داشته باشند. تعداد افرادي که گوگل بيزينس را به سايت هاي محلي سئو شده ترجيح مي‌دهند 32 درصد اعلام شده است. درصد هاي اعلام شده اطلاعات جالبي در اختيار افراد مي گذرد. همچنان واضح نيست که آيا آمار و ارقام اعلام شده سئو در حد حدس و گمان است و آيا به طور جدي، وب سايت هاي محلي دقت بيشتري نسبت به گوگل ماي بيزينس دارند.

بررسي راه هاي ارتباطي

بسياري از افراد تماس‌هاي تلفني را به ساير کانال‌هاي ارتباطي مانند ايميل و پيغام رساني ترجيح مي‌دهند. پس از مشخص شدن تجارت هاي هدف، 60 درصد مصرف کنندگان اعلام کردند که ترجيح مي دهند به جاي استفاده از کانال هاي ارتباطي ديگر، با ارائه دهندگان خدمات محلي سئو شده تماس گرفته و اطلاعات مورد نياز خود را کسب کند. ساير روش هاي موجود عبارتند از:

  • 60% درصد تماس تلفني
  • 16% ارسال ايميل
  • 15% بازديد فيزيکي از مکان مورد نظر
  • 4% ارسال پيام از طريق فرم آنلاين
  • 3%ارتباط از طريق شبکه هاي اجتماعي
  • 2%درخواست فراخوان
  • 1%موارد ديگر

موارد ذکر شده يکي ديگر از يافته هاي بزرگ سئو در اين بررسي است. با اين وجود، اين نظرسنجي اطلاعات جمعيت خاصي را نشان مي‌دهد، بنابراين مطمئن نيستيم که آيا آمار و ارقام ذکرشده سئو ممکن است بر اساس گروه سني مختلف تغيير کند يا خير.

برايت لوکال هم چنين پرسش هايي در رابطه با ويژگي هاي گوگل ماي بيزينس که بيش از همه مورد استفاده قرار مي‌گيرد مطرح کرد. ساعت هاي Opening فروشگاه ها يا ارائه دهندگان خدمات (69%)، دايرکتوري هاي گوگل ماي بيزينس 50% و خواندن بررسي‌ها ،44% سه مورد از بيشترين موارد استفاده شده در اين بررسي است.

اغلب رزرو هاي اينترنتي، در کمتر از 15 درصد مصرف کنندگان مورد استفاده قرار گرفته است. بخش پرسش و پاسخ نيز مورد استقبال زيادي قرار نگرفته است.

اين صنعت، به جهت وجود GMB و مديريت شبکه هاي اجتماعي، اهميت خود را در سئو طي سال‌هاي اخير از دست داده است. وجود وب سايت هاي خدماتي، امروزه امري ضروري به شمار مي‌روند، اما اين بررسي و ساير داده هاي سئو نشان مي دهد که اين وب سايت ها همچنان بخشي اساسي و مهم در دنياي بازاريابي ديجيتال و SMB ها باقي مانده اند. اطلاعات و داده‌هاي مربوط به اين برسي سئو در حال حاضر به بسياري از افراد و شرکت هاي فروش وب سايت به صاحبان کسب و کار، کمک مي کند.

اولويت بندي

يکي ديگر از نقاط قابل توجه ديگر در اين بررسي سئو ، اولويت مصرف کنندگان به تماس تلفني نسبت به ساير کانال‌هاي ارتباطي است. برخي افرادي که اين مطلب را خوانده اند، ممکن است به آمار و ارقام ذکرشده شک داشته باشند. با اين حال، اعتماد و آسايشي که مشتريان در خدمات مختلف به دنبال آن هستند، با برقراري تماس تلفني برقرار مي‌شود.

با اين وجود، تعداد بسيار زيادي از اس ام بي ها، به دلايل خاصي تماس هاي تلفني خود را پاسخ نمي دهند. به همين جهت شرکت گوگل دستيار مجازي CallJoy را به مخاطبان خود معرفي مي کند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/153/





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: