استفاده از TLS برای به دست آوردن URL های برند در حافظه ی گوگل AMP
نوشته شده توسط : گرگ سفید

شرکت گوگل موفق شده است راه حلي در رابطه با پياده سازي URL هاي سئو در نتايج جستجوي گوگل AMP آماده کند. اگر کسب و کار شما به نتايج جستجوي سئو ي گوگل AMP بستگي دارد، ممکن است بتوانيد از کمک راهنماي زير براي پياده سازي بسته نرم افزاري وب بهره ببريد. اين طرح پيشنهادي سئو شامل Vendor است که اين کار را براي شما آسان مي کند، يا رمزنگاري TSL شما را براي مطابقت با ساير اجزاي به کار رفته تغيير مي دهد. آگاه باشيد که اعلاميه سئو ي شرکت گوگل تا حدودي گمراه کننده است: " صفحات AMP را بطور فوري از دامنه‌هاي خود بارگذاري کنيد."

بارگذاري فوري صفحات ،AMP به طور قطع درون دامنه هاي وب سايت شما شکل نمي گيرد؛ بلکه از طريق دامنه هاي شرکت گوگل مهيا مي شود. ويژگي جديد سئو به شما امکان مي دهد تا پکيج وب را به صورت رمز نگاري شده به اشتراک بگذاريد تا نسخه هاي اخير مرورگر گوگل کروم، درون پلتفرم هاي همراه، بتوانند با استفاده از تغيير مکان واقعي از سوي گوگل، نياز کاربران را مهيا کنند، اما سازندگان ساير مرورگرها بايد مراقب اين توسعه سئو و به روزرساني باشند.

شرکت گوگل داراي سياست حفظ حريم خصوصي است که در مبحث بارگذاري AMP در سئو ، هنگامي به کار گرفته مي شود که آن ها AMP شما را در بخش نتايج جستجوي سئو ، از قبل رندر مي کنند. آن ها رخداد هاي مربوطه در شبکه را به تاخير مي اندازند و به سرور اصلي منتقل مي کنند. شرکت گوگل از دستياران و ذخيره هاي موجود در بخش Cache گوگل استفاده مي کند و تا هنگامي که اولين کليک را بر روي صفحه خود انجام ندهيد، کوچک ‌ترين سيگنالي براي سئو در هيچ نقطه از وب سايت خود دريافت نخواهيد کرد. بسياري از افراد فکر مي‌کنند که اين ويژگي سئو يک امتياز منفي، اما ضروري براي شرکت گوگل است که با استفاده از اين کار بتواند نتايج جستجوي خود را به خوبي کنترل کند.

معايب

هنگام استفاده از Signed Exchange گوگل، کاربران تصور مي‌کنند که با کليک بر روي نتايج جستجوي سئو مستقيما وب سايت شما را مشاهده مي کنند، در صورتي که اين چنين نيست. قبل از اين که مرورگر ها بتوانند http ضروري را براي بارگذاري صفحات از سرور اصلي شما شروع کنند، کليک ثانويه براي انجام اين کار مورد نياز است، و تنها در صورت انجام کليک ثانويه مي توانيد بلوک هاي سرور خود را مشاهده کنيد. مطمئن باشيد که شرکت گوگل نظرات کاربران و رتبه بندي سئو ي وب سايت شما را در بخش کنسول جستجوي گوگل نمايش مي دهد. تنها کاري که بايد انجام دهيد اين است که به شرکت گوگل و سياست‌هاي آن ها اعتماد کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/159/





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: