بهترين منابع براي طراحي سايت الهام بخش
نوشته شده توسط : گرگ سفید

در دنياي امروز طراحي سايت که پر از تکنولوژي است ، داشتن يک سايت منحصر به فرد و به روز غير قابل يک امتياز بزرگ محسوب مي شود .

اما گاهي اوقات ، قرار دادن جزئيات طراحي سايت کنار يکديگر چالش برانگيز است . تصميمات زيادي مي توان گرفت ! يک طراحي سايت مينيماليستي پياده سازي کنيد يا پيچيده تر کار کنيد ؟ از چه رنگ هايي بايد استفاده کنيد ؟ در اين بين فونت ها و عکس ها را نيز نبايد در طراحي سايت فراموش کنيد .

وقتي در پاسخ به اين سوالات دچار مشکل مي شويد نگاهي به طراحي سايت هاي ديگر بيندازيد و خلاقيت خود را تقويت کنيد .

ما براي شما ليستي آماده کرديم که منابع الهام بخشي را براي طراحي سايت شامل مي شود . با استفاده از اين منابع مي توانيد طراحي سايت خود را با سليقه اي هر چه تمام تر طراحي کنيد .

پينترست

فوايد

بزرگ ترين فايده استفاده از پينترست براي طراحي سايت الهام بخش ، عريض بودن آن است . در واقع پينترست تمامي صفحه را در بر مي گيرد . شما مي توانيد جست و جوي گسترده اي را براي " طراحي سايت الهام بخش " يا " رنگ هاي مناسب براي طراحي سايت " و " عکس در طراحي سايت " انجام دهيد . در هر صورت شما نتايج زيادي را پيدا خواهيد کرد . هر چه منابع و نتايج بيشتري را بررسي کنيدطراحي سايت الهام بخش تري را مي توانيد پياده سازي کنيد .

از فوايد ديگر پينترست مي توان به عکس هاي آن اشاره کرد که به صورت عمودي در طراحي سايت قرار گرفته اند و نماي گسترده تري به شما نمايش داده مي شود که شما مجبور نيستيد براي مشاهده عکس بزرگتر حتما روي آن کليک کنيد .

مضرات

بر خلاف ساير طراحي سايت هاي الهام بخشي که توسط ساير طراحان ساخته شده اند ، پينترست توسط مردم و براي آن ها طراحي شده است . اين به آن معني است که بعضي از طراحي سايت هايي که پيدا مي کنيد کم تر منحصر به فرد ، ويژه و الهام بخش خواهند بود .

Designspiration

طراحي سايت Designspiration تا حدودي مانند پينترست است . مثل پينترست ، طراحي سايت اين وب به شکلي است که مردم مي توانند عکس ها ، مقالات يا چيز هاي الهام بخش را ذخيره کنند . فقط با Designspiration همه چيز به طراحي وابسته است .

شما مي توانيد تمامي چيز هاي الهام بخش را در اين طراحي سايت پيدا کنيد . از مهم ترين آن ها مواردي است که مربوط به طراحي سايت مي شود . اين سايت مثال هاي زيادي درباره طراحي سايت هاي عالي دارد که شما مي توانيد از آن ها الگو بگيريد و براي طراحي سايت خود استفاده کنيد .

 

 منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/162/





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: