استفاده از TLS برای به دست آوردن URL های برند در حافظه ی گوگل AMP ( قسمت سوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

در مايکروسافت، شما اساساً از ويندوز براي پردازش استفاده مي کنيد، بنابراين مي توانيد به راحتي دستورالعمل‌هاي منتشر شده توسط ديجي سرت در سئو را دنبال کنيد. از سوي ديگر، در Apache نحوه کار مي‌تواند کمي مشکل تر باشد.

(کارساز وب آپاچي يا سرويس دهنده? اچ‌تي‌تي‌پي آپاچي که بيشتر آن را آپاچي مي‌نامند، يک برنامه? کارساز وب است که نقش کليدي در توسعه? سئو در دنياي وب ايفا مي‌کند. در سال 2009 آپاچي اولين برنامه? کارساز وب بود که حدود 100 ميليون وب‌گاه به کمک آن سرويس‌دهي مي‌کردند و سئو را توسعه مي دادند. آپاچي همچنين نقشي کليدي در گسترش آغازين شبکه جهاني اينترنت داشته‌است. از اين سرويس دهنده به‌طور معمول در محيط‌هاي بر پايه? يونيکس و لينوکس استفاده مي‌شود.

آپاچي توسط انجمن برنامه‌نويسان آزاد توسعه و پشتيباني مي‌شود و تحت حمايت بنياد نرم‌افزاري آپاچي قرار دارد.

اين برنامه براي طيف بسيار وسيعي از سيستم‌هاي عامل قابل استفاده است. از جمله? آن‌ها: يونيکس، گنو، فري بي‌اس‌دي، لينوکس، سولاريس، NovelNetware,آميگااُاس، مک‌ااس‌اکس، ويندوز، OS/2 و eComStation.)

راهنماي Apache

براي شروع توسعه سئو ، بايد سفارش ديجيکرت خود را از طريق دستي حفظ کنيد و کليد خصوصي درخواست امضاي گواهي را توليد کنيد.

خروجي آن به ترتيب فايل هاي .key و .csr خواهد بود و بايد اطمينان حاصل کنيد که مجوز هاي لازم براي تغيير در ميزباني اين فرآيند وجود دارد. بنابراين، قبل از شروع کار سئو بايد با محيط لينوکس و يونيکس آشنا شويد.

توليد کليد خصوصي و فايل هاي CSR

انجام اين عمليات براي سئو به عنوان روت يا ريشه امري ضروري است. با استفاده از دستور سوئيچ کاربر اصلي به صورت فوق، با استفاده از هايفن، مي توانيد قبل از انجمن هر گونه خطا، آن را به روت تغيير دهيد. يک دايرکتوري خصوصي و ايمني مانند دامنه مشابه خود به دست بگيريد: /home/username-with-sudo

به عنوان روت، بايد مجوز دسترسي و کار با آن را داشته باشيد. کليد خصوصي ECC را با استفاده ازOpenSSL توليد کنيد تا فايل .key را به دست بياوريد و اطمينان حاصل کنيد که سرور مورد نظر را با نام سرور خود تعويض کنيد.

$ openssl ecparam -out server.key -name prime256v1 -genkey

در مرحله بعد، نياز است تا درخواست امضاي گواهي ECC را صادر ‌کنيد. (از طريق موقعيت مکاني کشور، ايالت يا استان، شهر، سازمان) مشخص کنيد که چه موقعيت هايي در جزئيات نمايش داده مي‌شود. مهم ترين زمينه در FQDN قرار دارد. اين گواهي تنها براي استفاده با آدرس وب سايت شما در سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرد:

$ openssl req -new -key server.key -out server.csr -sha256

(يک نام دامنه? جامع‌الشرايط (به انگليسي: FQDN) که به نام دامنه? مطلق هم شناخته مي‌شود، يک نام دامنه‌اي است که محل دقيق سلسله مراتب درختي سئو را در سامانه? نام دامنه ((به انگليسي: DNS)) مشخص مي‌کند. اين همه? سطوح دامنه را تعيين مي‌کند، شامل نام‌هاي دامنه? سطح بالا يا (به انگليسي: دامنه سطح‌بالا) و منطقه? ريشه. عموماً (به انگليسي: FQDN) يا چيز ديگري اشتباه گرفته نخواهد شد.

دامنه? ريشه? (به انگليسي: DNS) بدون نام است که با يک برچسب خالي مشخص شده است. در نتيجه نام دامنه? جامع‌الشرايط هميشه با يک نقطه (.) به انتها مي‌رسد.

در مقابل با نام دامنه‌اي که به طور کامل تعيين شده است، يک نام دامنه‌اي که شامل مسير کامل برچسب‌ها از ريشه? (به انگليسي: DNS) نباشد، partially qualified domain name مي‌گويند
)

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/164/





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: