استفاده از TLS برای به دست آوردن URL های برند در حافظه ی گوگل AMP ( قسمت چهارم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

خروجي مورد نظر بايد فايل .csr باشد و هم اکنون بايد داراي فايل .csr و .key باشيد تا بتوانيد از آن ها در مراحل بعد براي سئو استفاده کنيد.

اين فايل ها را به طور ايمن، براي استفاده در مراحل بعد سئو در پوشه خصوصي ذخيره کنيد.

فايل هاي گواهي ديجي سرت

براي به دست آوردن فايل هاي .crt بايد متن فايل .crt را کپي کنيد و آن را به فرم سفارش ديجي سرت، پيست کنيد. Apache را از ميان گزينه هاي ديجي سرت براي وب سرور خود به منظور انجام سئو انتخاب کنيد. پس از آن مي توانيد از ابزار Cat براي کپي کردن متن .csr از طريق ترمينال خود استفاده کنيد و سپس آن را پيدا کنيد. هم اکنون بايد گزينه اي با عنوان دانلود دريافت کنيد که نياز است تا آن را به ميزبان يا هاست خود منتقل کنيد. (با استفاده از scp يا ftp)
$ cat server.csr

تنظيمات Apache

در نهايت، نياز به مکان و نام فايل هاي Apache براي ادامه سئو داريد. براي دستيابي به اين امر مي توانيد از grep استفاده کنيد:
$ grep -i -r "SSLCertificateFile" /etc/httpd/

نتايج نهايي ممکن است متفاوت به نظر برسند. اين تصوير، کدهاي مورد نظر را به شما براي سئو نمايش مي دهد تا ايده هايي از مکان فايل هاي تنظيمات Apache داشته باشيد، و همين طور مي توانيد دريابيد که فايل هاي (/etc/httpd/conf.d/ssl.conf) را در چه مکان هايي قرار دهيد. اگر متوجه نمي شويد که فايل هاي Certificate خود را در چه مکاني بايد قرار دهيد مي‌توانيد جستجوي Grep خود را براي TSL تکرار کنيد، يا از مکان و عنوان جستجوي ديگري استفاده کنيد. فايل تنظيمات Apache در سئو بسيار حائز اهميت است.

مکان فايل براي گواهي

فايل هاي .crt مربوط به ديجي سرت را در مکاني مشخص براي سئو قرار دهيد و آن را با استفاده از فايل هاي تنظيمات Apache در بخش Virtual هاست قرار دهيد. فايل تنظيمات Apache براي سئو تقريبا طولاني است. مي توانيد از جستجوي ويندوز با استفاده از کليد فوروارد اسلش، در ترکيب با ويرچوال هاست براي مکان يابي قرار دادن بلوک استفاده کنيد.

مجدداً تأکيد مي کنيم که سرور را با نام سرور خود جايگزين کنيد و مطمئن شويد که آدرس آي پي براي سرور شما به صورت درست تعريف شده است:


DocumentRoot /var/www/html
ServerName www.yourdomain.com
SSLEngine on
SSLCertificateFile /etc/pki/tls/certs/server.crt
SSLCertificateKeyFile /etc/pki/tls/certs/server.key
SSLCertificateChainFile /etc/pki/tls/certs/DigiCertCA.crt

تنظيمات جديد را ذخيره کنيد، سپس Apache را مجدداً بارگذاري کنيد:

$ apachectl configtest
$ apachectl stop
$ apachectl restart

ممکن است به Apache2ctl نيز در سئو نياز پيدا کنيد. اگر اين مراحل با تنظيمات فعلي شما سازگار است، تا به اين جاي کار مراحل را به صورت درست پشت سر گذاشته‌ايد. تنظيمات شما ممکن است به صورت کلي متفاوت باشد، اما ممکن است به تنظيمات ديگري براي Apache خود نياز داشته باشد. براي مثال، اگر در حال اجراي اپليکيشن Ruby به همراه ماژول Passenger براي Apache هستيد، ممکن است تنظيمات و نيازمندي هاي بسيار متفاوتي براي اجراي آن نياز داشته باشيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/166/





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: