کنسول جستجوی گوگل پس از چندین هفته تاخیر به روال عادی خود باز میگردد
نوشته شده توسط : گرگ سفید

هم اکنون مي توانيد گزارش پيشرفت سئو ي وب سايت خود را در کنسول جستجوي گوگل پس از يک تاخير 3 هفته بررسي کنيد.

اوايل ماه جاري، گزارشي از سئو منتشر شد که مشکل دي ايندکسينگ شرکت گوگل باعث ايجاد تاخير در گزارشات کنسول جستجوي گوگل شده است. نهايتا، پس از تاخير سه هفته اي، شرکت گوگل گزارشاتسئو ي تاثير گرفته از اين باگ را به صورت کامل به روز رساني کرده است.

اگر به بخش کنسول جستجوي سئو ي گوگل وارد شويد و به بخش پوشش گزارش ها يا بخش هاي ديگر وارد شويد، تاخير دو روزه را مشاهده مي کنيد.

چيزي که شرکت گوگل اعلام کرده است اين است که گزارشات سئو ي اين بخش هم اکنون به صورت کامل به روز رساني شده اند، اما کارکنان آن همچنان در حال کار و بررسي بر روي اين باگ هستند.

بخش کنسول جستجوي سئو ي گوگل همچنان در حال بازيابي اطلاعات خود پس از مشکل ايندکسينگ پيش آمده است. در نتيجه برخي گزارشات مربوطه سئو همچنان به طور کامل به روزرساني نشده اند و ابزار بازرسي url ممکن است وضعيت زنده را به طور کامل و بدون نقص پوشش ندهد.

دانستن اطلاعات اوليه وب سايت و وضعيت آن و نحوه ي کارايي آن، امروي ضروري و غير قابل اجتناب براي سئو است. مي دانيم که بسياري از سئو ها طي مدا زمان اخير، تحت تاثير مشکل پيش آمده در شرکت گوگل قرار گرفته اند. به علاوه، به دليل مشکل دي ايندکسينگ، سئو ها و صاحبان وب سايت شاهد کاهش ترافيک و مشکلات پيش آمده به دنبال آن بودند و هم اکنون به فکر راه حل براي رفع آن هستند.

هم اکنون مي توانيد گزارشات مربوط به عملکرد سئو ي وب سايت خود را مشاهده کنيد و بدانيد که چگونه ترافيک جستجوي گوگل مي تواند بر روي وب سايت شما تاثير داشته باشد.

شرکت گوگل هم اکنون تاييد کرده است که گزارشات اصلي سئو ي کنسول جستجوي گوگل به خوبي عمل مي کنند، اما همچنان زمان بيشتري براي رفع و رجوع مشکل بک لينک ها نياز است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/170/





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: