8 نوع متفاوت از وب سايت ها و نحوه ي طراحي آن ها ( قسمت پنجم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

هنگام ايجاد محتوا در طراحي سايت ، تمرکز خود را بر روي مواردي قرار دهيد که پتانسيل زيادي از نظر به اشتراک گذاري در رسانه هاي اجتماعي دارند، مانند ويديوهاي سرگرم کننده، فتوشاپ، MEME و پيشنهادات رايگان

وبسايت نوتلا در صفحه اجتماعي فيسبوک

صفحه فيسبوک نوتلا ترکيبي جالبي از محتوا نشان مي دهد که همگي آن ها با پالت رنگي يکسان و نام تجاري اين شرکت مطابقت دارد. اين شرکت از الگوهاي خاصي براي رسانه هاي اجتماعي خود استفاده مي کند مانند "امروز، نوتلاي خود را با ... تقسيم مي‌کنم". اما، اين شرکت از کاربران خود نيز مي خواهد با ارسال ويديو ها و ايده ها، به آن ها در استفاده از محصولات شان کمک کنند. به نحوه بکارگيري دکمه هاي مختلف در شبکه هاي اجتماعي توسط اين شرکت دقت کنيد، زيرا شرکت نوتلا با ايده هاي خاص خود باعث شده است تا کاربران بتوانند آن ها را به راحتي در پلتفرم هاي متفاوت پيدا کنند.

8. دايرکتوري و صفحات تماس

دايرکتوري و صفحه تماس، جايي است که کاربران مي‌توانند با شما يا ديگران ارتباط برقرار کنند.

هنگامي که مي خواهيد کسب و کار افراد متفاوت در يک سازمان را به صورت ليست تهيه کنيد، اين طراحي سايت ها به خوبي نيازهاي شما را برآورده مي کند. به عنوان مثال، يک دايرکتوري در کسب و کار مربوط به رستوران، داراي رستوران ها در منطقه اي خاص به همراه منوها، محدوده قيمت، شماره تلفن و بررسي هاي انجام گرفته توسط افراد متفاوت است.

ماهيت يک سازمان، فرصتي براي طراحي سايت هاي دايرکتوري ايجاد مي کند. براي مثال، انجمن دندانپزشکان محلي يک شهر مي‌توانند تخصص و اطلاعات تماس خود را در اين ليست قرار دهند. بهتر است اين گزينه را همواره براي بهبود کسب و کار و مشتريان خود در نظر داشته باشيد.

وب سايت دايرکتوري مانتا

مانتا، يکي از طراحي سايت هاي مرتبط در اين زمينه است که شامل بيزنس هاي کوچکي است که بر اساس مکان و لوکيشن خاص در اين طراحي سايت قرار گرفته اند. علاوه بر گزينه جستجو بر اساس کليدواژه، در اين طراحي سايت کتگوري هاي متفاوتي نيز به کاربران پيشنهاد شده است که مي توانند گزينه هاي متفاوتي را در دسته بندي رستوران ها، پيمانکاران و پزشکان جستجو کنند. شرکت هاي متفاوت مي توانند کسب و کار خود را به اين دايرکتوري اضافه کنند و اين طراحي سايت نيز از طريق تبليغات کسب درآمد مي کند

نوع وب سايت مناسب را براي مخاطبان خود انتخاب کنيد

طراحي خوب، مفهومي بسيار پيچيده تر از ظاهر جذاب است، اما در عين حال باعث مشارکت بيشتر کاربران مي شود و به شدت باعث افزايش اشتياق کاربران و مخاطبان براي بازديد از طراحي سايت هاي مورد نظر مي شود. بهتر است تمرکز خود را بر روي آنچه شرکت هاي ديگر در طراحي سايت خود انجام داده‌اند متمرکز کنيد و سعي کنيد فرمت هاي به کار رفته براي هر پروژه را به سرعت شناسايي کنيد و با دانستن آنچه ديگران با انواع صفحات مختلف طراحي سايت خود انجام داده‌اند، ايده و الهام قوي براي آنچه که مي توانيد در طراحي سايت خود انجام دهيد به دست آوريد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/169/





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: