بهترين منابع براي طراحي سايت الهام بخش ( قسمت دوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

Designspiration

فوايد

همان طور که اشاره شد ، اين طراحي سايت شباهت زيادي به پينترست دارد اما به خصوص ترين ويژگي آن ، اين است که اين طراحي سايت شامل محتواي طراحي است .

اين به آن معني است که نياز نيست مطالب مورد نياز خود را از بقيه جدا کنيد ؛ به طور مثال نياز نيست مطالب غير مرتبط مانند مقالات طراحي داخلي خانه را بخوانيد تا به مطالب طراحي سايت برسيد .

مضرات

بر خلاف طراحي سايت پينترست ، به جاي استفاده از تصاوير عمودي از تصاوير افقي بيشتر استفاده شده است و اين به اين معنا است که شما بايد براي مشاهده سايز کامل تصوير بايد روي آن کليک کنيد .

siteInspire

اگر براي ايده هاي طراحي سايت الهام بخش به دنبال يک سايت قوي هستيد دقيقا بايد به سايت siteInspire مراجعه کنيد . اين طراحي سايت شامل اکثر سايت هاي الهام بخشي است که در سطح اينترنت وجود دارد . همچنين عملکرد بخش جست و جوي اين طراحي سايت نيز فوق العاده است  که به شما اجازه مي دهد هر چيزي که نياز داريد را پيدا کنيد .

فوايد

هياهوي زيادي در اين طراحي سايت وجود ندارد و اين يکي از خصوصيات خوب اين سايت است . بخش جست و جوي آن به راحتي قابل استفاده است  ، طراحي سايت آن به صورت گريد انجام شده که به شما اجازه مي دهد تعداد ايده هاي زياي را مشاهده کنيد .

همچنين siteInspire گزينه با عنوان " اضافه کردن به کالکشن " دارد که به شما اجازه مي دهد طراحي سايت هاي مورد علاقه خود را ذخيره کنيد و در آينده ايده هاي الهام بخش خود را از آن ها دريفت کنيد .

مضرات

اين طراحي سايت دقيقا همان چيزي است که شما به دنبال آن هستيد . هيچ ويژگي بدي ندارد که به آن اشاره کنيم .

CSSnectar

جرئيات بيشتري در مورد طراحي سايت وجود دارد که از چشمان ما پنهان است . اگر شما جزو افرادي هستيد که برايتان مهم است عناصر مختلف چگونه کنار هم قرار مي گيرند تا يک طراحي سايت را ايجاد کنند بهتر است که اين سايت را بررسي کنيد .

مانند تمامي سايت هاي الهام بخش ، CSSnectar نيز متشکل از سايت هاي متفاوتي از سراسر اينترنت است ، اما بر خلاف ساير سايت هاي الهام بخش ، موضوع همين جا تمام نمي شود . هر طراحي سايتدر جامعه طراحان به سه دسته تقسيم مي شود : کد نويسي ، طراحي سايت و خلاقيت .

CSSnectar تمامي راي ها را جمع مي کند و يک راي واحد را به يک طراحي سايت مي دهد که شما مي توانيد هنگامي که در حال جست و جو هستيد در پايين هر الگو مشاهده کنيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/172/





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: