گوگل قيمت هتل ها را به SERP اضافه کرده است
نوشته شده توسط : گرگ سفید

با افزايش جست و جوي سئو ي مسافرين در گوگل ، اين شرکت تصميم گرفته است قيمت ها را به ليست SERP خود اضافه کند .

گوگل هم اکنون جدول هايي را مبني بر قيمت هتل ها به کاربران نشان مي دهد . اين ويژگي سئو از محبوب ترين موارد گوگل در مورد سفر بوده است و سال گذشته در جست و جو هاي سئو آزمايش شد .

جدول قيمت ها به قسمت جست و جوي سئو اضافه مي شوند

ما در اين جا عبارت " هتل هاي ايراني " را انتخاب کرديم تا به شما نشان دهيم اين ويژگي سئو در ايران نيز در حال استفاده است .

جست و جو کنندگان سئو مي توانند از فلش هاي مربوطه براي مشاهده هتل هاي قبلي ، بعدي و قيمت هاي آن ها استفاده کنند . همچنين ويژگي هايي که هتل ها دارند نيز در اين بخش مشخص شده است .

در پاسخ به سوال سئو ي ما ، سخنگوي گوگل اعلام کرد :

تحقيقات ما نشان داده است که جست و جو کنندگان سئو هنگام مشاهده هتل ها در درجه اول به دنبال قيمت و در دسترس بودن اطلاعات هتل هستند .

براي اين که ويژگي سئو ي هتل هاي خود را براي استفاده از کاربران کارآمد تر کنيم و به ارائه دهنگان تور راحت تر متصل کنيم ، داريم اطلاعات هتل ها و قيمت ها را بيشتر پوشش مي دهيم تا در صفحات سئو نمايش يابند .

منشأ اصلي اين نکته فردي به نام Damian Rollison از Brandify است .

چرا بايد براي شما مهم باشد ؟

گوگل هميشه در حال آپديت اطلاعات سئو ي سفر در سريع ترين زمان ممکن است . دو هفته گذشته Google Marketing Live اعلام کرد که اين شرکت ابزار جديدي براي سفر ايجاد کرده است که نام آن را Trips گذاشته است .

يک مقدار قبل تر در ماه مارس ، گوگل يک سايت سئو ي جديد در مورد جست و جوي هتل و رزرو آنلاين معرفي کرد که شامل تور هاي مسافرتي مي شود و سال گذشته يک ظاهر جديد براي Hotel Local Park معرفي کرد .

بحث سفر در سئو يک موضوع بسيار عميق است ، بيش از ميليون ها يا شايد ميليارد ها دلار در اين زمينه هر ساله خرج مي شود . شرکت U.S. Travel Association اين موضوع را اعلام کرده است .

تبليغات ديجيتال و سئو ي مربوط به سفر در سال 2019 به 9 ميليارد دلار مي رسد . ويژگي هاي سفر سئو ي گوگل آپديت مي شود و افزايش نتايج سئو ي آن بيشتر از تبليغات دلاري اهميت پيدا کرده است ، به طوري که گوگل هر روز اين اطلاعات سئو را آپديت مي کند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/177/





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: