بهترين منابع براي طراحي سايت الهام بخش ( قسمت چهارم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

The Best Designs

مستقيم ، ساده و پر از نمونه هاي طراحي سايت ! The Best Designs هدف طراحاني است که به دنبال طراحي سايت هاي الهام بخش هستند . اين سايت بدون هيچ هياهو و قديمي شدن به کار خود ادامه مي دهد .

فوايد

همان طور که اشاره شد ، اين طراحي سايت  بسيار ساده ، مستقيم و استفاده از ان آسان است . به علاوه ، طراحي سايت به روز آن باعث شده است که هميشه آپديت باشد . همچنين شما قدرت اين را خواهيد داشت که طراحي سايت هاي وردپرس و محتويات آن ها را مستقيما با طراحان را بررسي کنيد .

مضرات

بهترين طراحي سايت ها قطعا به خاطر زرق و برق دار بودن ، زيبايي طراحي يا با کيفيت بودن جايزه اي به دست نمياورند ، اما چه کسي اهميت مي دهد ! هيچ ويژگي بدي براي اين طراحي سايت وجود ندارد و قطعا يکي از بهترين رتبه هاي طراحي سايت را در ليست ما دارد .

ResponsiveDesign.is

يک طراحي سايت خوب به شدت مهم است ، اما اگر سايتي ريسپانسيو نباشد ديگر طراحي سايت معني نخواهد داشت . ResponsiveDesign.is فقط به عنوان يک الگوي الهام بخش کاربرد ندارد ، بلکه به شما اجازه مي دهد ببينيد هر سايت در هر پلتفرم مثل موبايل ، تبلت و ... چگونه نمايش داده مي شود .

خوبي ها

ResponsiveDesign.is فقط يک پلتفرم براي دريافت طراحي سايت هاي الهام بخش نيست ، بلکه هدف آن بررسي تمام موارد ريسپانسيو در يک طراحي سايت است . اين سايت شامل نکته هاي طراحي سايت، مقالات طولاني در مورد ريسپانسيو و توسعه ، مارکتينگ ، محتواي استراتژي و پادکست نيز هست .

اگر شما به دنبال هر چيزي بگرديد اين سايت به شما پيشنهاد خواهد داد که قطعا باعث قرار گرفتن اين طراحي سايت به عنوان يکي از سايت هاي الهام بخش مي شود .

بدي ها

بر اساس قوانين طراحي سايت هاي الهام بخش که بايد مثال هاي زيادي در مورد الگو ها داشته باشند ، اين سايت از مثال هاي کم تري برخوردار است که يکي از ويژگي هاي بد اين سايت به شما مي رود .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/176/





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: