اهميت سئو با توجه به دو سايت cars.com و cargurus.com
نوشته شده توسط : گرگ سفید

هنگامي که الگوريتم سئو يي آپديت مي شود ضربه سنگيني به رقباي شما وارد مي شود و اين زماني است که شما بايد ثبات داشته باشيد .

براي سايت cars.com که يک سايت محبوب خريد و فروش اتومبيل است آپديت پايه سئو در مارچ 2019 خوب بود به طوري که بعد از آن درصد نمايش اين سايت 49% افزايش يافت .

سئو کار ، David Greene ، بيان کرد که او باور دارد که موفقيت زيادي در انتظار سايت هاي سئو شده اي است که محتواي با کيفيت دارند . اما در اين بازي يک فاکتور ديگر نيز حائز اهميت است .

وقتي که الگوريتم سئو آپديت شد سايت Cars.com پيشرفت خوبي داشت و اين در حالي است که رقيب اين سايت يعني CarGurus.com برعکس دچار افت شديدي شد .

اين سايت رتبه هاي سئو ي خود را بعد از آپديت مارچ 2019 از دست داد و چند صد پله سقوط کرد . حدود 30% کلمات کليدي آن ها به طور قابل ملاحظه اي افت پيدا کرد که شما مي توانيد آن را از طريق جداول سايت SEMRush دريافت کنيد . اين جداول شامل رتبه هاي سئو ي يک سايت در تاريخ هاي مختلف مي باشد .

CarGurus.com قبول نکرد که در اين مقاله نقل قولي از آن ها بياوريم ولي Greene بيان کرد که باور دارد که سقوط  رتبه سئو ي سايت CarGurus.com کمک شاياني به افزايش ترافيک سئو ي سايت cars.com مي کند .

سئو از مهمات يک سايت

نتايج مالي براي سايت cars.com در فصل اول زياد خوشايند نبود . درآمد اين شرکت نزديک 6 ميليون دلار افت کرد و براي زماني اين مبلغ حتي به 9 ميليون دلار هم رسيد . اما يکي از نکات مهمي که ما متوجه آن شديم اين است که :

ترافيک سئو سالانه 49% افزايش يافت که اين يک رکورد باور نکردني در سئو است . تغيير در سئو باعث رقابت شديدي بين جست و جو گر ها شد .

با توجه به Greene اکثر ترافيک سئو ي سايت cars.com از طريق سئو به دست مي آيد ، پس با توجه به افزايش شهودي تايج به دست آمده از ترافيک مستقيم از طريق تبليغات به دست مي آيد .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/182/





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: