چهار شگرد طراحي سايت که شرکت ها بايد به آن ها توجه کنند
نوشته شده توسط : گرگ سفید

در تجارت، اولين برخورد مهم ترين گام است.

تنها پنج صدم يک ثانيه براي يک فرد فرضي طول مي کشد تا در مورد وبسايتتان به نتيجه اي برسد. براي برخي افراد، ظاهر اوليه وبسايت شما تنها نکته حاوي اهميت درباره کار و تجارت شماست.

حال سوال اين است که چطور مي توان کاري کرد که اولين برخورد مشتري احتمالي با وبسايتتان برخوردي مطلوب باشد و نتيجه اي مطلوب نيز در پي خود داشته باشد؟

شما بايستي‌ در باره شگردهاي طراحي سايت که مشتريان را تحت تاثير قرار مي دهند بدانيد، و از آن مهم تر آن ها را به کار بگيريد.

برخي مي پرسند که ولي آيا بازديدکنندگان وب اصلا اهميتي به طراحي سايت مي دهند؟ پاسخ اين سوال بله است. در واقع 75 درصد مردمي که به وبسايتتان سر ميزنند، قابل اعتماد بود شما را بر اساسطراحي سايت تان مي سنجند.

به روز بودن در زمينه شگردهاي طراحي سايت بسيار حائز اهميت است. هرچند که گفتن اين حرف راحت تر از عمل کردن به آن است؛ به خصوص وقتي که پاي کار و تجارت در ميان است.

براي همين است که در اين مقاله که شگردهاي طراحي سايت به روز در سال 2018 را محدود کرده ايم به چهار شگرد خاص که باعث خواهند شد بازديدکنندگان عاشق کار و تجارت شما در اولين نگاه بشوند:

اولين برخورد ها بي نهايت مهم هستند و سر همگي ما خيلي شلوغ تر از آن است که بخواهيم همه شگردهاي مرتبط را بياموزيم.

1) بخش ويديويي

اين که اينترنت در حال تبديل شدن به يک مديوم ويديوگرافيک است (شايد هم تا الان تبديل شده است) بر هيچ کس پوشيده نيست.

در واقع، تا سال 2021 بيش از 82 درصد ترافيک اينترنت مختص ويديو خواهد بود. اين روند را دست کم نگيريد. هر چه باشد، از سال 1979 تا به حال ابزار ويديو پتانسيل بالاي خود براي انتقال پيام اثبات کرده است.

اول خبر بد را مي دهيم: توليد ويديو احتياج به زمان، پول و منابع بالايي دارد.

و حالا خبر خوب: ويديو قابليت انتقال پيام و تبليغ فوق العاده اي را دارد که هيچ مديوم تبليغاتي ديگري ندارد.

به خصوص چنانچه قصد فروش محصولي خدماتي را داريد، ويديو اهميت بيشتري پيدا مي کند. ويديو قابليت اين را دارد که موضوعي پيچيده را به صورت تکه تکه و تجزيه شده به مخاطب به طور کامل توضيح دهد.

براي کساني که با سئو سر و کله مي زنند خبرهاي خوب بيشتري هم داريم! اضافه کردن ويديو به صفحاتتان مي تواند شانس پديدار شدن صفحاتتان در صفحه اول گوگل را تا 53 برابر بيشتر کند. شرط آن است که ويديوي خوبي باشد.

2) قالب چند رسانه اي

روشي ديگر براي آن که کاربرد محصولات يا خدمات خود را در زندگي توضيح دهيد آن است که از روش هاي چند رسانه اي و پيشرفته تر کمک بگيريد.

قالب چند رسانه اي از قالب پست هاي وبلاگي و اطلاعاتي غني تر است و به مشتريان شما اجازه مي دهند که بتوانند تجربه کار با شما يا استفاده از خدمات شما را تجسم کنند و به آن علاقمند شوند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/238/





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: