خفيف بودن بروزرساني جديد گوگل
نوشته شده توسط : گرگ سفید

شرکت نرم افزاري مُز: بروزرساني تنوع گوگل بسيار خفيف بوده است.

برنامه بروزرساني تنوع ششم ژوئن گوگل در سئو براي محدود سازي SERP از نشان دادن نتايج متعدد وبسايت هاي مشابه تاثير نسبتا کمي از منظر نتايجي که طبق گزارش جديد مُز براي بررسي داده هايشان به دست رسيده، گذاشته است.

يافته هاي مُز «در حالي که گوگل از نظر فني سئو تنوع سايت خود را بالا برده است، اين بروزرساني به طور محدودي هدف گذاري شده است و ما بايد کلي جست و جو مي کرديم تا به شواهد پيشرفت و ارتقاي آن دست پيدا کنيم.»

اين نوشته پيت ميرز شرکت مُز مي باشد که در ادامه آن اين چنين مي گويد.

«تاثير سايت بروزرساني تنوع با پيش اعلام و PR اي که دريافت کرده است، در سئو هماهنگ به نظر نمي رسد. با توجه به وضعيت تنوع سايت SERP ها، گوگل ارتقا و پيشرفت هاي جزئي داشته اما هنوز هم کارهايي براي انجام دارد.»

فقط براي شفاف سازي بايد اين هم مطرح شود که اين کار به بازرسي داده هاي 10 هزار کليد واژه اي شرکت پرداخته است و نه به شمار نامحدود سوال هايي که تحت تاثير قرار داده است.

همچنين، نظرستجي هاي سئو در برند يا جهت دهي احتمالا استثناهاي اين قانون بودند و اين زماني معلوم شد که گوگل اعلام کرد که ممکن است بيشتر از دو نتيجه از يک سوال به دست دهند.

کسي که به دنبال برند به خصوصي ميگردد، احتمالا مي خواهد نتايج بيشتري را از بک سايت رسمي ببيند و گوگل احتمالا حوزه آن شرکت را بيش از دو بار نشان خواهد داد.

اما در اين ميان ارتقايي رخ داد. شرکت نرم افزاري مُز داده ها را جست و جو کرد و اعلام کرد که «بين ششم و هفتم ژولاي تنوع ميانگين به طوراقليتي ارتقا داشت و اين از 90.23 درصد به 90.72 درصد بوده است (ارتقايي 0.49 اي)»

جدول زير روي داده با قياس ده برابر زوم کرده است و وي مي گويد: «ارتقا به سختي تاثير گذار به نظر مي رسد.»

مُز سپس نتايجي را نشان داده است که دو يا بيشتر از آن فهرست بندي نشان داده اند و دنبال اين بود که ببيند که آيا اين ها به طور کلي تغيير بزرگ تري به نسبت شواهد مشاهده شده در نتايج مُز ارائه کرده است يا خير.

اين بيشتر به چشم مي خورد؛ مُز مي نويسد که «در ششم ژوئن، 84.58 درصد سايت هاي داده هايمان تنوعي هشتاد درصدي يا بيشتر داشته اند. در هفتم ژوئن، اين عدد به 86.68 افزايش پيدا کرد- ارتقايي 2.1 درصدي.»

چرا بايد اهميت دهيم؟

در نهايت، اگر اين بروزرساني سئو آن چنان هم سطحي نبود، شما احتمالا در بررسي هاي اين بروزرساني تاثير زيادي نمي ديديد.

از آن جا که اين بروزرساني با بروزرساني مرکزي ژوئن 2019 مغايرت داشت، دانستن تاثير محدود برروزرساني تنوع براي فهم اين که سايت شما تحت تاثير بروزرساني مرکزي، تنوع يا هر بروزرساني ديگري بوده است سودآور است.

در کل من باورم اين است که بيشتز مردم مي خواهند دسته متنوع تري از نتايج سرچ سئو ي گوگل ببينند و گوگل به اين منظور تغييراتي ايجاد کرده است و اين کار را در آينده نيز ادامه خواهد داد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/237/





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: