25 نکته براي سئو ي وبلاگ براي خوانندگان و موتورهاي جستجو
نوشته شده توسط : گرگ سفید

هر کس و سگ خود (بله، چندين سگ وجود دارند که براي خود وبلاگ شخصي دارند) امروزه يک وبلاگ را راه اندازي کرده اند، اما بسياري از آنها اقداماتي را براي سئو ي وبلاگ ها براي خوانندگان و موتورهاي جستجو انجام نمي دهند. در حالي که وبلاگ ها مي توانند با کسب و کار مرتبط باشند (وبلاگ ديگري در مورد مزوتليوما هر کسي)، آنها همچنين مي توانند شخصي باشند که در مورد ساندويچ همبرگر بزرگي که امروز براي ناهارداشتيد و يا خدمات ابلهانه اي که در آن رستوران مرسوم، شب گذشته داشتيد صحبت کنيد.

 

وبلاگ براي چه کاري است ؟

اما آيا وبلاگ شما براي کسب و کار يا شخصي است، شما بايد اطمينان حاصل کنيد که شما وبلاگ خود را براي هر دو ، خواننده خود و موتور هاي جستجو سئو ميکنيد (پس از هر چيزي شما ميخواهيد بازديدکنندگان دوباره به وبلاگ شما باز گردند). متاسفانه، بهينه سازي يک گام مهمي است که به نظر مي رسد بيش از حد در بسياري از وبلاگ ها از بين رفته است ، حتي کساني که جذابيت گسترده اي براي خوانندگان دارند و توانايي کسب درآمد را دارند.

با اين حال، سئو ي يک وبلاگ کمي متفاوت از بهينه سازي موتور جستجوگر وب سايت خود (سئو) است، به ويژه به اين دليل که اکثر وبلاگ ها از سيستم عامل هاي وبلاگ استاندارد خارج مي شوند و يا بدتر از آن، به عنوان يک وبلاگ ميزباني شده در نام دامنه شخص ديگري اجرا مي شود. و مسائل مربوط به طراحي وجود دارد که مي تواند منحصر به وبلاگ ها باشد که مي تواند رتبه بندي شما را تحت تاثير قرار دهد.

طراحي قالب براي وبلاگ

بياييد با آن مواجه شويم، زماني که شما مي خواهيد يک قالب جديد را براي وبلاگتان طراحي کنيد، بيشتر طراحان وبلاگ بر روي ايجاد وبلاگ شما به طريقي که مي خواهيد، تمرکز مي کنند. اما متأسفانه براي وبلاگ نويسان، خيلي از طراحان بزرگ وبلاگ در سئو تخصصي ندارند، به اين معني که طراحي وبلاگ شما از شما مي تواند به رتبه بندي موتور جستجوي شما آسيب برساند. در حالي که شما ممکن است يک طراحي فوق العاده اي داشته باشيد که به نظر خوانندگان خوش و زيبا بيايد، اما خوانندگان جديد ممکن است شما را پيدا نکنند اگر وبلاگ شما به خوبي در موتورهاي جستجو ارزيابي نشود.

همچنين هنگامي که وبلاگ خود را براي تجربه کاربر سئو مي کنيد، کاربران را قادر مي سازيد که بدون داشتن هيچ گونه مشکلي به وبلاگ شما بازگردند. بازديدکنندگان تکراري کرم وبلاگ شما هستند، بنابراين با پيروي از اين نکات، شما به آنها ابزارهاي لازم را براي بازگشت به سايتتان مي دهيد .

رتبه وبلاگ

خوشبختانه، اگر در مورد وبلاگ خود رتبه خوبي داشته باشيد، در حالي که تجربه بازديد کننده خود را در سايت خود محدود نکنيد، مطمئنا چيزهايي وجود دارد که مي توانيد بررسي و رفع کنيد براي جلوگيري از هر گونه مسائل مربوط به نمايه سازي از وقوع، و اطمينان از وجود وبلاگ خود را در موتورهاي جستجو.
بنابراين در اينجا مشاوره هايي در مورد چگونگي سئو ي وبلاگ شما براي هر دو کاربران و موتورهاي جستجو بدون بي ثباتي کردن يکي و يا ديگري است.

1) قالب پيش فرض ! شمردني است !

من زماني که يک وبلاگ را با استفاده از "خارج از جعبه" وردپرس و يا الگو MovableType ديدم ، حس سقوط کردن داشتم . طراحي براي ايجاد يک نگاه منحصر به فرد براي وبلاگ خود، و يا حداقل، استفاده از برخي از قالب هاي رايگان در دسترس و کمي تغيير آن را با يک آرم منحصر به فرد و يا يک ارتقاء رنگ جزئي سفارشي ، استخدام کردم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/27/





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: