آخرين روند در طراحي وب
نوشته شده توسط : گرگ سفید

طراحي سايت از يک صفحه ساده ارائه اطلاعات خاص در اينترنت به طراحي فانتزي، با جزئيات پيچيده و برنامه هاي پيچيده رفته است؛ از اين رو صنعت در حال دست زدن به نيازهاي روزافزون تکنولوژي و روند در حال توسعه است.

 

روند رو به زوال مي رود، برخي از گرايش هاي قديمي در يک جعبه پنهان مي شوند، در حالي که ديگر گرايش هاي قديمي به زندگي باز مي گردد و در برخي موارد، برخي از انقلاب هاي کاملا جديد نشان مي دهد که همه چيز را از بين مي برد. به همين دليل است که طراحان وب در سراسر جهان بايد با آخرين روند طراحي سايت در ارتباط باشند، زيرا مشتري همواره آن را درخواست مي کند.

مثالي براي درک بيشتر

به عنوان مثال، نمي توانيد دکمه هاي شبکه هاي اجتماعي را ناديده بگيريد. اينها نه چندان دور به عنوان يک روند ظاهر شدند، چرا که شبکه هاي اجتماعي در شبکه امروز بسيار محبوب هستند و ناديده گرفتن آنها به اين معني است که شما عملا بخشي از جمعيت نيستيد. يا ديگري اين که ، شما به سادگي نمي توانيد يک طراحي سازگار با وب سايت خود را براي تلفن هاي همراه و تبلت ها فراموش کنيد. اين قطعا يکي از جديدترين روندهاي است که نميتوان آن را ناديده گرفت. پيش بيني مي شود که به زودي اينترنت به تلفن همراه برمي گردد و اگر آينده از آن بخواهد، طراح بايد با آن کار کند.

به همين دليل است که ما تصميم گرفتيم در مورد آخرين روند طراحي سايت در سال 2011 و روند جديد سال جديد را به شما بگويم. اگر فکر مي کنيد مي توانيد چيزي به اين ليست اضافه کنيد، خوشحال خواهيم شد که آن را بخوانيم! هيچ نظم خاصي از روند ارائه شده وجود ندارد. هر روند مهم است و همه چيز بستگي به نوع وب سايت طراحي شده براي طراح دارد.

تايپوگرافي بزرگ، تايپوگرافي کوچک

با استفاده از تايپوگرافي در طراحي سايت اخيرا بسيار "مرسوم، مد روز" بوده و هنوز محو نشده است. جايگزيني تايپوگرافي بزرگ و تايپوگرافي کوچک مي تواند تاثير قابل توجهي ايجاد کند حتي بدون استفاده از گرافيک هاي فانتزي. حداقل چيزي که ايجاد تايپوگرافي که براي وب سايت شما نياز است ، دارد ، اين است که وقت گرانبهاي شما را نميگيرد و از طرفي در نهايت شما را با يک طراحي فوق العاده سوپرايز مي کند .

البته اين کار براي تمام انواع وب سايت ها کار نمي کند، اما شما ممکن است از تايپوگرافي چشمگير در Header ها، آرم ها يا پاورقي ها استفاده کنيد. شما هرگز نمي دانيد که چگونه اين روند را دوست داريد و از آن در طراحي سايت هاي بيشتر استفاده مي کنيد، در عين حال ايده هاي جديدي هم به ذهنتان مي آيند. با استفاده از فونتهاي فوق العاده و مخلوط کردن حروف پررنگ و .. تبديل به يک روند شده و به راحتي کاربران را جذب مي کند.

براي تصاوير و پس زمينه عکس آماده شو!

درست مانند هدر ها و پانورام هاي بزرگ و قابل توجه، تصاوير و عکس ها در زمينه هاي مختلف به منظور جذب توجه بازديدکنندگان استفاده مي شود. ما در حال حاضر برخي از پست هاي مربوط به زمينه هاي عکس را براي شما قرار مي دهيم که مي توانيد براي کسب اطلاعات بيشتر آن را بررسي کنيد و اين بيشتر يا کمتر روند بسيار محبوبي است که اخيرا در وب استفاده مي شود. مهمترين نکات را به ياد داشته باشيد: فقط از عکس هاي با کيفيت بالا استفاده کنيد و دقت کنيد پس زمينه با محتواي شما قاطي نشود.

دکمه هاي شبکه اجتماعي نبايد ناديده گرفته شود

همانطور که قبلا ذکر کردم، شبکه هاي رسانه هاي اجتماعي سايت را فتح کرده اند. مردم به اشتراک مي گذارند و اجتماعي مي شوند و اين زندگي اي است که در سايت هاي بزرگ وجود دارد . از اين رو حتي سعي نکنيد که آيکون هاي رسانه هاي اجتماعي را مخصوصا محبوب ترين آن ها را فراموش کنيد. افراد متفاوت هستند و شبکه هاي اجتماعي زيادي وجود دارند و به هيچ وجه صدمه اي به آنها نخواهد رسيد تا همه افراد بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را در وبسايت هاي مورد علاقه خود به اشتراک بگذارند.
ادامه دارد

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/29/





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: