25 نکته براي بهينه سازي وبلاگ براي خوانندگان و موتورهاي جستجو ( قسمت چهارم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

15) به صفحات سبک Cascading خود نگاه کنيد.

اکثر وبلاگ ها مقدار زيادي از CSS را براي ايجاد اين نگاه سفارشي استفاده مي کنند. و در حالي که اکثر طرح هاي "خارج از جعبه" که استاندارد با قالب و سئو نصب مي شوند شامل تمام CSS ها در يک فايل خارجي هستند، قطعا برخي از طراحان وبلاگ وجود دارند که CSS خود را بر روي صفحات قالب هاي شخصي قرار مي دهند تا همه آنها را در فايل CSS خارجي. و هنگامي که شما CSS را در يک فايل خارجي قرار ندهيد، مي تواند صفحات شما را درهم بشکند و در مهمترين بخش صفحه قرار بگيرد - متن ورود – پايين تر از کد HTML قرار ميگيرد در حالي که بايد بعد از توده ها از خطوط کدگذاري CSSقرار گيرد .

16) اغلب پست بذاريد

هر چقدر بيشتر پست بذاريد، بيشتر احتمال دارد Googlebot و ديگر رباتها به طور منظم روي سايت شما متوقف شود. اگر شما فقط يک بار در يک ماه پست بذاريد، انتظار اين را داشته باشيد که ممکن است مدت بسيار زيادي طول بکشد تا دوباره Google روي سايت شما توقف کند و ببينيد که شما دوباره به روز شده ايد يا خير يا روي سئو ي خود کار کرده ايد. گوگل سايت هاي جديد به روز شده را دوست دارد، بنابراين براي درست انجام شدن کار ، کاري که bot در نظر دارد را بايد انجام داد .

17) پيوند عشق را گسترش دهيد

اگر درباره يک داستان وبلاگ نويسي داريد، داستان اصلي و همچنين تفسيرهاي ديگر در مورد يک موضوع را قرار دهيد . هنگامي که شما اين کار را انجام مي دهيد، وبلاگ نويسان ديگر در زمينه وبلاگ شما از وجود وبلاگ شما آگاه مي شوند (اگر قبلا آنها را نديده ايد)، هنگامي که افراد از وبلاگ شما پيغام مي گيرند، آگاه مي شوند. و همچنين اين احتمال را افزايش مي دهد که آنها شما را در مورد آن داستان يا چيزي که در آينده در مورد داستان شما مي گذارند، پيوند مي دهند و روي سئو ي خارجي شما تاثير دارد .

18) از لنگر متن خود آگاه باشيد

هنگامي که شما به ورود وبلاگ شخصي يا حتي يک پست قبلي در سايت خودتان پيوند مي دهيد، مطمئن شويد که پيوند را درست انجام داديد . اين بدين معني است که به جاي پيوند دادن به ورود وبلاگ شخصي با متن لنگر «اينجا کليک کنيد»، اشتباها شما با استفاده از متن لنگر مربوط به ورود به وبلاگ، مانند «شوت جيسون در بازي Widget جديد ايکس باکس 360» پيوند مي دهيد و باعث سئو ي يک سايت غير مرتبط شده ايد .

19) ايجاد داستان هاي منحصر به فرد

وبلاگنويسان دوست دارند به ساير وبلاگ نويسان پيوند داشته باشند تا سئو ي خارجي آن ها تقويت شود . وقتي نوشته هاي اصلي وبلاگ را، به جاي آن که چيزي را که شخص ديگري گفته است، استفاده کنيد ، اين احتمال را افزايش مي دهد که براي کسي به اندازه کافي جالب به نظر برسد که بتواند به آن پيوند داشته باشد و در مورد آن صحبت کند. و خواننده وبلاگِ وبلاگ نويس ممکن است اين مطلب را بخواند و تصميم بگيرد چيزي درباره چيزي که شما گفتيد نيز بنويسيد، به اين معنا که لينک ديگري نيز هست. و اگر خوش شانس باشيد، اين ويروسي خواهد بود، به اين معني است که ناگهان به نظر مي رسد که هر وبلاگ نويس در فضاي بازار شما درباره آنچه که نوشتيد صحبت مي کند. براي حداکثر قرار گرفتن در معرض ديد و پيوند ، اين کار را تکرار کنيد.

20) از پلاگين پست هاي مرتبط استفاده کنيد

نه تنها اين باعث مي شود که خوانندگان را براي مقالات ديگر در سايت خود که مربوط به پست فعلي شما هستند، حفظ کنند، بلکه همچنين به شما اجازه مي دهد تا از يک صفحه جاري در وبلاگ خود به نوشته هاي قديمي تر بپردازيد و سئو ي داخلي را نيز در نظر بگيريد . اغلب مطالب قديمي تر چند صفحه عميق در يک صفحه بايگاني را دفن مي کنند و اين به شما اين امکان را مي دهد تا نوشته ها ي چند ماه يا چند سال قبل را به نمايش بگذاريد و اين “قديمي ولي طلايي" را در موتورهاي جستجو کمي بيشتر استفاده کنيد. چند پلاگين مربوط به پست در دسترس است که بسته به وبلاگي که شما استفاده مي کنيد وجود دارد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/39/





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: