25 نکته براي بهينه سازي وبلاگ براي خوانندگان و موتورهاي جستجو ( قسمت پنجم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

21) پينگ ساير سايت ها

هنگامي که شما يک ورودي وبلاگ جديد باري سئو را اضافه مي کنيد، ممکن است بخواهيد به سايت پينگ مانند Technorati و FeedBurner بپردازيد تا آنها بدانند شما يک ورود وبلاگ جديد را در سايت خود داريد. شما هم اکنون مي توانيد جستجوي وبلاگ را در گوگل نيز براي نشان دادن سريعتر در موتور جستجوي وبلاگ خود در blogsearch.google.com پينگ کنيد. پينگ خودکار يک گزينه در پانل کنترل اکثر سيستم عامل هاي وبلاگ مانند WordPress و MovableType است. و Ping-o-Matic يک سرويس ارائه مي دهد که به شما امکان مي دهد تا سريعا انتخاب کنيد و آنچه را که براي پينگ انتخاب مي کنيد مناسب باشد.

22) خريد نام دامنه خود

هميشه فکر نکنيد که شرکت ميزباني وبلاگ شما براي هميشه رايگان خواهد بود . اگر شما يک خواننده وفادار را ايجاد مي کنيد چه اتفاقي مي افتد و بعد يک روز شما کشف کنيد که yourblogname.examplebloghost.com ديگر کار نمي کند زيرا examplebloghost.com از کار بيرون آمده است؟

شما مي خواهيد اطمينان حاصل کنيد که موتورهاي جستجو داراي يک URL هستند که هميشه وبلاگ شما را پيدا مي کنند و وبلاگ شما به درستي سئو شده است ، تا اينکه در مورد اين که آيا در مورد دوباره قرار گرفتن با رتيبه بندي خوب در فهرست بندي دامنه باشيد که اين اتفاق زماني مي افتد که شما به اندازه کافي خوش شانس باشيد که پست هاي وبلاگ خود را از شرکت ميزباني رايگان خود دريافت کنيد. هر دو Blogger و WordPress گوگل به شما اين امکان را مي دهند که از سرويس وبلاگ ميزباني آنها در هنگام نمايش آن در دامنه خود به جاي نام تجاري خود استفاده کنيد.

نکته: همچنين به داستان مربوطه ما مراجعه کنيد.

23) Spam و نظرات و پيگيري بازگشت خود را مديريت کنيد

شما نمي خواهيد Google يا ياهو توده اي از لينک هاي هرزنامه در سايت شما به تمام انواع سايت هاي کم کيفيت تر که به وسيله يک اسپم وبلاگ به وبلاگ شما ارسال مي شود پيدا کنند. براي مديريت سئووبلاگ خود از هر يک از ابزارهاي زيادي که در بازار وجود دارد استفاده کنيد تا هرکدام از نظرها و هرزنامه هاي پيگيري را مديريت کنيد.

24) از ساختار URL خوب استفاده کنيد

از "permalinks" مانند www.yourblogsite.com/؟p=123 استفاده نکنيد. در عوض، از www.yourblogsite.com/2007/01/01/blog_entry_title_here استفاده کنيد. اکثر سيستم عامل هاي وبلاگ نويسي شما را قادر مي سازد تا permalink هاي استاندارد شده را به اين سبک از موتورهاي جستجوي دوستانه تغيير دهيد. و فقط در صورتي که پلت فرم وبلاگ شما از URL هاي پوياي دلخواه براي هر ورودي استفاده مي کند، اطمينان حاصل کنيد که ربات ها مي توانند به راحتي آنها را خزيدن يا از يک بازنويسي مجدد براي ايجاد ساختار خوب مانند مثال براي سئو استفاده کنند.

25) از دسته هاي بزرگ استفاده کنيد

هنگامي که يک پست مي نويسيد، آن را در 1 تا 3 دسته مختلف مرتبط با پست سئو قرار دهيد. به عنوان مثال، مقاله اي در تلويزيون آناتومي خاکستري را نشان مي دهد و مي تواند تحت "آناتومي خاکستري" و "ABC" برويد. از وسوسه شدن در مورد تقسيم آن به ده دسته مختلف ، از جمله شامل "درام"، "بيمارستان"، "کارآموزان" و "سياتل" به دليل آن است که فقط بيش از حد است اجتناب کنيد . اما اگر شما چيزي درباره Anatomy Grey نوشتيد، خواننده خود را براي يافتن همه پستهاي خود در بخش Anatomy Gray آسان کنيد، زيرا آنها فقط بايد بر روي لينک رده در بالا يا پايين صفحه کليک کنند.

صبر براي گوگل

در حالي که برخي از وبلاگ نويسان اصرار مي کنند که سئو موتورهاي جستجو به طور طبيعي به کساني که صبر مي کنند توجه مي کند ، واقعا چه کسي مي خواهد منتظر گوگل باشد؟ يک وبلاگ نويس مي تواند به چندين چالش منحصر به فرد در هنگام بهينه سازي موتورهاي جستجو برخورد کند و اين موضوع اکنون براي آن است که روي آن پرش انجام دهيد تا اينکه فقط اميدوار باشيد که آن را بنويسيد، و رباتها به آن برسند . اکنون بسيار ساده تر است تا اطمينان حاصل کنيد که در حال حاضر وبلاگ خوبي سئو شده است تا مسئله اي که 6 ماه پس از رفتن صفحه فهرست وبلاگ شما در گوگل باشد براي شما بوجود مي آيد!

سوال

آيا هر کس ديگري راهنمايي هايي در اختيار دارد که مي توانند در ليست 25 مورد از بهترين نکات بهينه سازي وبلاگ خود قرار دهند؟ من چند تاي ديگر داشتم اما براي اين ليست مناسب نبود ، اما علاقه دارم در مورد نکات شما در اين مورد بشنوم !

نظراتي که در اين مقاله بيان شده است از نويسنده مهمان و نه لزوما موتور جستجو است . نويسندگان در اينجا ليست شده اند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/41/





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: