گزارش وب اسپم گوگل
نوشته شده توسط : گرگ سفید

سايت هاي هک شده، اسپم يا هرزنامه هاي توليد شده توسط کاربران و لينک هاي اولويت بندي شده در سال 2018 نشان مي دهند:
شرکت گوگل ادعا مي کند که تنها کمتر از يک درصد از سايت هاي سئو ي بازديد شده در آن، جزو موارد اسپم يا هرزنامه هستند.
شرکت گوگل هفته گذشته گزارشي را منتشر کرد تا پيشرفت هايي را در رابطه با محتواهايي نشان دهد که در جهت دستکاري الگوريتم هاي سئو ي خود و آسيب رساندن به کاربران توليد شده است. اين شرکت همچنين از مديران وب، توسعه دهندگان و کاربران مي خواهد تا از منابع خود براي جلوگيري از توليد چنين محتوايي استفاده کنند.

 

چرا بايد مراقب باشيد؟

برخي از روش‌هايي که گوگل بر در تلاش براي جلوگيري از اسپم ها به کار گرفته است، آگاهي و توانمندسازي توسعه دهندگان با استفاده از ابزارهايي است که سلامت سئو را در صفحات خود اجرا و چک مي کنند. صاحبان وب سايت از طريق اين منابع مي توانند به بهترين شيوه ها آگاهي پيدا کنند و از اين طريق، کانال ها و وب سايت هايي که داراي محتواي مضر هستند را گزارش کرده و اين وب سايت ها و کانال ها را به کاربران خود اطلاع دهند.

براي جلوگيري از بازگشت کاربران و کليک کردن بر روي چنين محتوايي و همچنين خريد تبليغ کنندگان، نياز است تا شرکت گوگل، سيستمي ايمن براي جستجوي اطلاعات سئو خود فراهم کند. نتايج جستجويي که توسط وب اسپم ها پر شده است، براي تجارت و همچنين شرکت گوگل مضر است.

در ادامه، به بهترين نکات برجسته در رابطه با گزارشات وب اسپم ها در سال جاري اشاره مي کنيم:

همان طور که گفته شد، شرکت گوگل ادعا کرد که کمتر از يک درصد از کاربران از طريق نتايج جستجو سئو به وب سايت ها و صفحات اسپم منتقل شده‌اند.

سايت هاي هک شده

سايت هاي هک شده سريع تر کشف مي شوند و قبل از اين که اين سايت ها بتوانند به کاربران آسيب برسانند شرکت گوگل آن ها را رديابي مي کند. شرکت گوگل همچنين به ما يادآوري مي کند: در حالي که ميزان سايت هاي هک شده و اسپم ها را به طور چشمگيري کاهش داده ايم، اما با اين وجود وب سايت هاي هک شده همچنان به عنوان يک مشکل امنيتي سئو مهم تلقي مي شوند.

نزديک به 180 هزار گزارش اسپم توسط کاربران تاييد شده است که اين مقدار تقريبا دو برابر سال پيش است و نزديک به 64 درصد از اين گزارش ها مورد بررسي و اقدام هاي لازم قرار گرفته است.

تاثير اسپم ايجاد شده توسط کاربران، بلاگ ها و ساير پلتفرم هاي ديگر نزديک به 80 درصد کاهش داشته است.

نزديک به 4 ميليون پيغام مرتبط با اقدام هاي انفرادي ، از طريق کنسول جستجوي سئو به صاحبان وب سايت ها منتقل شده است (اين مقدار در سال 2017 برابر با 6 ميليون بوده است).

شرکت گوگل گزارش خود را با تأکيد بر مشارکت خود با جستجوگرها، برنامه نويسان و صاحبان سايت و با برگزاري رويدادي به شش زبان زنده دنيا ارائه داده است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/54/





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: