"آپديت اصلي مارس 2019":اين بزرگترين به روز رساني که منتشر شد نيست
نوشته شده توسط : گرگ سفید

ميگويند که،داده بعضي از سايت ها را که با آپديت اصلي قبلي سئو آسيب ديده بودند و با آخرين نسخه پيشرفت داشته اند را نشان داده است .

 

هنوز يکم زود است که درباره آپديت اصلي مارس 2019 که دوازدهم مارس به دست ناشران و فروشندگان پويا ميرسد حرف بزنيم،اما Search Engine Land قادر است که به بعضي از سوال ها توسط گوگل جواب دهد.

بين خطوط بخوانيد

وقتي سوال کرديم آيا اين آپديت اصلي جديد سئو برعکس آپديت هاي اصلي قبلي است(احتمالا آپديت اصلي اول آگوست)،سخنگوي گوگل کامنتي براي ما نوشت:"ما دائما در حال بهبود بخشيدن به الگوريتم هامون هستيم و آن را به سمت پيشرفت هدايت ميکنيم."

اما،گوگل نه نگفت.به بيان ديگر،گوگل گفته بود با تلاش تغييراتي را براي پيشرفت الگوريتمهاي سئو انجام داديم.گوگل ماهيانه تعدادي آپديت هاي اصلي را توليد ميکند و هرکدام از اينها هدفي براي ساختن پيشرفت ها هستند.من شک دارم که آخرين آپديت به منظور حل بعضي از مشکلاتي که آنها با آپديت هاي اصلي قبلي داشتند را بهبود بخشيده.

ميگويند که، داده بعضي از سايت ها را که با آپديت اصلي قبلي سئو آسيب ديده بودند و با آخرين نسخه پيشرفت داشته اند را نشان داده.

ارتباط داشتن نسخه پنگوئن

گوگل گفته که اين آپديت سئو ارتباطي با هيچ آپديت هاي پنگوئن قبلي ندارد.

"اين يک آپديت پنگوئن نيست،بخاطر اينکه ما به مدت طولاني آنها را نداشته ايم،همون جوري که قبلا گفته بوديم.".اين يک آپديت اصلي بود،همونجوري که ما توضيح داده بوديم.

آپديت بزرگي نيست

گوگل بهمون نگفته که اين آپديت سئو چقدر بزرگ بود اما گفته بود اين بزرگترين آپديت نبود.گوگل گفته "اين آپديت چشمگيري بود که ما احساس کرديم ميتونيم تنظمين کنيم که تائيد بشه،در ادامه اينکه ما قبلا چي گفتيم." در واقع،گوگل گفته"اين دوره از اينکه بگيم اين بزرگترين آپديت بود که گوگل تاحالا انجام داده."اين به معني هست اين آپديت با ديگر آپديت ها که بزرگ بودند مقايسه شد.

گوگل بيشتر از اين نميتونه وارد جرئيات بشه که چقدر اين آپديت بزرگ بود،ميگه"ما مشخصه اي براي برتري آن نيستيم."

Neural matching(نوعي الگوريتم در گوگل)

گوگل گفته همه ي اين آپديت هاي اصلي سئو و آپديت هاي Neural matching غير مرتبط هستند.در واقع،گوگل گفته آنها چک کردند تا ببينند آيا هر آپديت هايي که براي Neural matching گوگل که انتشار شده بودند در زمان هاي مشخص مثل هر آپديت هاي اصلي ديگري بودند يا نه.

شرکت گفته:Neural matchingقسمتي از سيستم رده بندي اصلي سئو بيش از نيم ساله ما است.هيچ يک از اين آپديت هاي اصلي که ما تائيد کرده بوديم با بعضي استفاده جديد از Neural matching همزمان نبودند.

ما به جمع آوري داده ها در بررسي مان ادامه خواهيم داد و به دنبال الگوها ميگرديم و ديگر سيگنال هايي که ممکنه قادر باشند به خواننده ها و جامعه سئو کمک کنند.همون جوري که قبلا گفتيم داده هاي اوليه بعضي الگوهاي جالب را تا کنون نشان داده اند.

به علاوه،همچنين ما آپديت اصلي مارس 2019 را در گردهمايي سئو در SMX Advanced در 3 جون پوشش خواهيم داد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/66/





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: