6 مزيت استفاده از رويکرد کپي براي طراحان
نوشته شده توسط : گرگ سفید

رويکرد طراحي اولين کپي، در کمک به هر اندازه از طرح هاي طراحي مفيد است. اين که آيا اين يک صفحه مستقل ، مانند يک صفحه فرود است يا اينکه طراحي سايت مجدد است، يک رويکرد اول نسخه کپي مي تواند پروژه شما را موثرتر کند.

 

 

شخصا، طي سالهاي زيادي از اين رويکرد استفاده کرده ام، از جمله در کار مشاغل قديمي ، در راه اندازي و در تمام پروژه هاي آزاد اَم.

در اين پست، من شش مزيت استفاده از يک رويکرد طراحي اوليه محتوا را براي شما نام مي برم. من را دنبال کنيد!

1. زمان بندي بهتر پروژه و برنامه ريزي مهلت

مهم نيست که چه کسي مسئول نوشتن محتوا در طراحي سايت است، اينکه شما باشيد ، يا شخص ديگري در تيم تان يا مشتري خود .

هنگامي که شما در ابتداي يک پروژه براي نوشتن تمام کپي همراه با يک طرح محتوا (مانند تصاوير يا ويديو) زمان مي گيريد، به شما امکان مي دهد که زمان بندي را دقيق تر در نظر بگيريد. مهم نيست که چه ابزاري را شما يا هم تيمي تان استفاده مي کنيد، خوب است که با يک جدول زماني که همه مي توانند ببينند،  طراحي سايت را شروع کنيد.

من در حال کار بر روي به روز رساني چند صفحه از نمونه کارهاي طراحي سايت خودم هستم. همانطور که مي توانيد در تصوير بالا ببينيد، من وظايف سطح بالا را مشخص مي کنم. دانستن مهلت ها و نظم عمليات، اين پروژه را هموار مي کند. اين مانع از پريدن من از ايده اي به ايده ي ديگر مي شود .

اين فرآيند همپوشاني است

بسته به اندازه پروژه طراحي سايت ، نوشتن تمام کپي خود زمان مي برد . يک پيش نويس در ابتدا جواب خواهد بود. علاوه بر اين، لزوما براي ايجاد تمام دارايي هاي محتوا نيز لازم نيست. يک نشانه ساده که در آن شما مي خواهيد از يک عکس در کجا استفاده کنيد يا توصيف کردن آن با نشان دادن اينکه چه زماني عکسبرداري ممکن است در زمان بندي پروژه انجام شود براي شروع کافي است.

2. کمک به برنامه ريزي سايت

اين يک مزيت قابل توجه براي پروژه هاي بزرگتر است، مانند تجديد طراحي سايت شرکت هاي پرطرفدار. نوشتن برنامه کپي و محتوا، شما را (و تيم خود) براي برنامه ريزي پروژه به شما اين امکان را مي دهد که استراتژي کلي را ببينيد. اين اجازه را به شما مي دهد تا شما ببينيد که چگونه وب سايت و صفحات مختلف آن گسترده است. از همه مهمتر، مراجعه مختلف فروش يا سفر کاربر را نشان مي دهد.

براي يک پروژه کوچک، مانند يک صفحه، مشاهده کپي و برنامه محتوا نشان مي دهد که چگونه صفحه گسترده مي تواند باشد. در اينجا مي توانيد جريان کاربر را بررسي کنيد که چگونه آن را به طرح بزرگ وب سايت موجود متصل مي کند.

يک نمونه از برنامه ريزي سايت

هنگامي که من يک پروژه طراحي سايت در زمينه صفحه فرود براي Unwander انجام دادم، بنيانگذار مي خواست بيازمايد که آيا مردم علاقه مند به ايده برنامه او بودند يا خير . ما صفحه اصلي را نوشتيم و پيوندهاي مختلف مانند ثبت نام و شرايط و مخاطبين را قرار داديم.

در سند فوق، ما دقيقا مي دانستيم که بخش هِدِر طراحي سايت و بخش هاي دو قسمت اول بدن از چه چيزي ساخته مي شود. ما مي دانستيم که چه نوع تصاويري را بايد منبع يا ايجاد کنيم. ما مي دانستيم که CTA ها کجا رفتند و چه چيزي را مي خواهند به ما بگويند . مهمتر از همه، ما برنامه اي عالي براي اين صفحه داشتيم.

نقشه سايت به آساني در دسترس است

داشتن نقشه سايت در اوايل پروژه سودمند است. مهم نيست که چطور مستند شده است - مهم اين است که آن براي همه براي ديدن در دسترس است.

يک نقشه طراحي سايت مي تواند يک منبع عالي براي نگهداري محتوا و سازماندهي و ارتباط باشد. به اين ترتيب شما مي توانيد ببينيد چه چيزي از دست رفته است، چه چيزي براي کار بيشتر نياز است و چه چيزي آماده است تا به مرحله بعدي برود.

ادامه دارد

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/79/





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: