6 مزيت استفاده از رويکرد کپي براي طراحان ( قسمت دوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

3. دو برابر اهداف را بررسي کنيد

همانطور که پروژه طراحي سايت در حال حرکت است، شما همچنين بايد محتوا را در برابر اهداف خود چک کنيد. من در مورد اهداف کاربر و اهداف کسب و کار صحبت مي کنم. در مقياس ماکرو، شما مي توانيد چک کنيد که آيا محتواي کلي با اهداف کاربر و اهداف در نظر گرفته شده هماهنگ شده است يا نه . و اينکه آيا هر صفحه شخصي به اهداف خود رسيده است ؟ در سطح ميکرو، آيا هر بخش فردي است؟ حتي هر جمله؟

اگر کپي و محتواي برنامه ريزي شده از اين اهداف به شدت متفاوت باشد، زمان مناسب براي بازنويسي آن در طراحي سايت است. حتي اگر محتوا فقط کمي تغيير کند، اين به شما يک فرصت عالي براي شروع بهينه سازي آن مي دهد. اصلاح کپي و تنظيم دارايي هاي محتوا به صورت مستقيم تر، راهي عالي براي استراتژي براي نرخ هاي بالاتر و نرخ بازده پايين است.

4. خلاصه کردن ، خلاصه کردن ، خلاصه کردن

يک نقل قول مشهور از کتاب "کتابچه تجربه کاربر مشهور" استيو کروگ " به نام "فکر نمي کنم" وجود دارد: "نيمي از کلمات را در هر صفحه طراحي سايت خلاص کنيد، سپس از نيمي از آنچه که باقي مانده است خلاص شويد."

همه ما مي دانيم که تعداد زيادي از متن براي تجربه کاربر، قابليت استفاده، قابليت خواندن يا معيارهاي طراحي سايت مناسب نيست. با اين حال، اغلب اوقات، بسيار بيشتر از يک کپي در يک صفحه به پايان مي رسد و بايد وجود داشته باشد.

برش نسخه و محتوا توسط 75 درصد، يک حرکت استراتژيک است. صفحه فرود در طراحي سايت Bitcharge يک مثال فوق العاده از نسخه کوتاه است که به نقطه است. همه آنها فقط سه حرف دارد.
در وب سايت ها، کمتر بيشتر است
همانطور که شما طراحي سايت خود را خلاصه مي کنيد، شما فروش خود، جريان کاربر، نقشه سايت، ناوبري و بيشتر را بهبود ميبخشيد . حذف بخش کل يا کل صفحات عالي است اگر مسير خريد را براي دسترسي بيشتر فراهم کند.

صفحه فرود طراحي سايت Incomee يک نمونه عالي از زمان کمتري است. آنها در حالي که نقاط لازم را در اختيار دارند، کپي را به حداقل مطلق مي رسانند.

5. بررسي براي نام تجاري

اکنون که کپي بهينه سازي شده است، ايده خوبي است که آن را در برابر نام تجاري بررسي کنيد. من به تن و صدا اشاره ميکنم آيا آن به تنهايي با اهدافي که برند دارد مطابقت دارد ؟ آيا با شخصيت برند هماهنگ است؟ اگر بله، حرکت کن . اگر که نه ، طراحي سايت را بازنويسي کن

6. طراحي بصري را تنظيم کنيد

هنگامي که مي گويم يک رويکرد اولين کپي کمک مي کند تا طراحي سايت بصري ايجاد شود، منظورم اين است که بخش هاي هر صفحه به روشني تعريف شوند . اين به انواع جنبه هاي طراحي سايت ، به خصوص طرح کمک مي کند . ساختن صفحه اصلي از Unwander، ساختارها از قبل به خوبي ساخته شده بودند. حالا من مجبور شدم نوشتني ها را با ديداري ترکيب کنم
رويکرد اولين کپي يک فرآيند همکاري زياد است. هنگام تصميم گيري در مورد محتوا، طراح معمولا با کپي کردن و يا بازاريابان کار مي کند. حتي توسعه دهندگان نظرات خود را در مورد اينکه کدام مفاهيم را مي توان توسعه داد، ارائه مي دهند. چيز بزرگ اين است که اين گفتگوها در اوايل اين پروژه آغاز مي شود که براي همکاري هاي موفق تر امکان پذير است.

با توجه به ماهيت مشارکتي رويکرد اول، شما قبلا طراحي سايت بصري را آغاز کرده ايد. به عنوان مثال، شما مي دانيد که قهرمان صفحه و صفحه پاييني صفحه اصلي داراي تصاوير بزرگ از سخنران برجسته است. شما مي دانيد کدام بخش ويديو را به عنوان پس زمينه و غيره ترکيب مي کند.

چرا رويکرد کپي اولين کار مي کند؟

بزرگترين چيزي که مي توانم در مورد رويکرد اولين کپي بگويم اين است که به دليل ماهيت همکاري و برنامه ريزي آن، کمک مي کند تا اصلاحيه ها را اصلاح و UX را تقويت کند. به همين دليل است که زمانطراحي سايت مرحله بصري و UI، همه صفحات و بخش هاي آنها قبلا توسط همگان درگير شده است. اين باعث مي شود دامنه خزيدن تقريبا غيرممکن باشد. اين يک راه موثر براي هدايت پروژه هاي طراحي سايت آينده است

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/82/





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: