داده هاي منتشر شده توسط Moz در مورد مشکل اخير شاخص هاي گوگل
نوشته شده توسط : گرگ سفید

هم اکنون که اين مشکل سئو حل شده است، زمان آن رسيده است که با يک ديگر بررسي کنيم ميزان تاثيرات آن تا چه حد بوده است.

 

حدود 4 درصد از صفحات نمايه شده يا indexed تحت تاثير دي- ايندکسينگ گوگل قرار گرفته است. شرکت گوگل در روز پنجشنبه اعلام کرد که اين مشکل را حل کرده است و همچنين اعلام کرد: حدود چهار درصد از شاخص هاي سئو ي گوگل توسط اين اشکال تحت تاثير قرار گرفته‌اند.

چه اتفاقي رخ داد؟

بسياري از صفحات سئو ي وب سايت ها در روز پنج شنبه بعد از ظهر از فهرست گوگل خارج شدند. شرکت گوگل در روز شنبه اعلام کرد که به اين مسئله را رفع کرده است، اما درست روز بعد از آن، يعني روز يکشنبه اين بيانيه را رد کرده و اعلام کردند که اين مشکل هنوز به طور کامل حل نشده است. شرکت گوگل شب گذشته باري ديگر اعلام کرد که مشکل به صورت کامل حل شده است.

طبق گزارش ها و داده هايي که از سوي پت مايرز در روز پنجشنبه اعلام شد، او معتقد است که چهار درصد از شاخص هاي گوگل تحت تاثير قرار گرفته است، اما او توانست تنها 23.237 URL پايدار سئو را بررسي کند. اين مقدار فقط بخش کوچکي از شاخص هايي است که حاوي هزاران url است، بنابراين نشانه اي از تاثير در کل شاخص ها در دسترس نيست.

به نظر مي رسد url هاي بيشتري تحت تاثير قرار گرفته است، اما با توجه به بررسي ها و الگوهاي انجام گرفته به نظر مي رسد که تنها تعداد مشخصي از url ها، تحت تاثير مشکل پيش آمده قرار گرفتند.

براي شفاف سازي اين مسئله، از ساير ارائه دهندگان داده ها کمک گرفتيم و هيچ کدام از آن ها قادر نبودند تا پاسخي مشخص به ما ارائه کنند و اين اتفاق تنها به دليل منابع محدود است. به دليل عدم وجود داده هاي مناسب، اين افراد نتوانستند تا تأثير مشکل سئو ي پيش آمده را تجزيه و تحليل کنند و به درخواست ما پاسخ دهند.

چهار درصد از شاخص هاي گوگل تحت تاثير قرار گرفته اند

داده هاي منتشر شده به ما نشان مي‌دهند که حدود 4 درصد از url هاي سئو در شاخص گوگل تحت تاثير اين مشکل قرار گرفتند. تعداد دفعات زيادي از شرکت گوگل درخواست کرديم تا راه‌حل خود را با ما در ميان بگذارند و تا به اين لحظه پاسخي از سوي آن ها دريافت نکرديم ، بنابراين نتيجه گيري هاي خود را طبق داده هاي Moz تجزيه و تحليل خواهيم کرد. در جدول زير مي توانيد کاهش مشخص در روز جمعه، 5 آورل و سپس کاهشي مشابه در روز يکشنبه 7 آوريل مشاهده کنيد.

بر اساس گزارش‌هاي Moz، ميزان کاهش روزانه در روز 5 آوريل برابر با 4 درصد است که اين درصد تا مقداري بازيابي شده است و سپس به صورت مجدد تا 4.4 درصد کاهش داشته است.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/91/





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: