آپديت جديد گوگل در ماه مارس، نتايج سئوي متفاوتي را نشان مي دهد
نوشته شده توسط : گرگ سفید

اين داده هاي سئو نتايج قطعي و ثابت شده را بر روي سايت هاي متفاوت يا نوع خاصي از الگوريتم ها نشان نمي‌دهند.

 

پيش از اين از شما خواستيم تا در تجزيه و تحليل و به روز رساني روز 12 مارس به ما کمک کنيد و پس از دريافت بيش از 500 نتيجه متفاوت قصد داريم تا نتايج کلي سئو را با شما به اشتراک بگذاريم. پس از بررسي داده‌هاي مختلف، هيچ گونه الگوي خاص در اين به روز رساني پيدا نکرديم که اين امر نشان دهنده اين است که اين به روز رساني شامل هيچگونه تاکتيک خاص، وب سايت يا ساير الگوهاي واضح نيست. به صورت خلاصه، به نظر مي رسد شرکت گوگل در به روز رساني اخير خود، تنها داده هاي خاصي را مورد هدف قرار داده است. در اين به روزرساني، هيچ گونه تغيير خاصي در به‌روزرساني مرکزي سئو ي گوگل انجام نگرفته است و اين شرکت تنها تلاش کرده است تا وب سايت ها و داده هاي آن ها را بهينه تر از پيش عرضه کند.

نتايج

همان طور که پيش از اين گفتيم، بيش از 500 نتيجه دريافت کرديم و براي دسترسي به نتايج بهتر، سئو هاي زيادي را تحت بررسي قرار داديم. به علاوه، به بيش از 300 نفر ايميل ارسال کرديم تا بتوانند در اين بررسي شرکت کنند.

تمامي داده ها بازيابي نشده‌اند. يکي از جالب ترين موارد در اين بررسي اين بود که از افراد خواستيم تا بررسي کنند آيا به روز رساني ماه مارس تاثيري بر روي سئو ي وب سايت آن ها داشته است و تفاوتي را نسبت به به روزرساني هاي پيشين مشاهده کرده اند يا خير. حدود 56 درصد از افراد به اين پرسش پاسخ مثبت دادند و اعلام کردند که بازيابي هاي خاصي را در وب‌سايت شان مشاهده کردند، در حالي که 44 درصد افراد پاسخ منفي دادند و تغييرات خاصي را مشاهده نکردند.

اما اکثر افراد شاهد کاهش رتبه بندي سئو ي وب سايت خود بودند. هنگامي که از افراد پرسيديم که تاثيرات مثبت و منفي به روز رساني منتشر شده براي آن ها به چه صورت بوده است، اغلب آن ها پاسخ دادند که تاثيري منفي از اين به روز رساني بر روي وب سايت خود مشاهده کردند. حدود 58 درصد اين افراد شاهد تاثير منفي، 33 درصد اين افراد شاهد تغييرات مثبت بودند و 9 درصد آن ها اعلام کردند که هيچ گونه تغييري در سئو ي وب‌سايت خود مشاهده نکردند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/100/





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: